Dit geldt ook een beetje voor de 2e foto. Je logo is ook echt ruis en rommelig. qua verhouding is echt wel mooi gedaan. De kleur ook. Ik zou er voor nu nog niks voor geven, eerder alleen reis vergoeding!
Captain_ - De paarden foto vind ik ( zelf denk ik ) op het verkeerde moment genomen. Had van mij ook meer door de knieën kunnen gaan. En als ik zo kijk gaat ze van hand veranderen, als ze dat deed. Had ik de foto op een andere plaats genomen. De kleur is wel goed vind ik!
De model foto is ook goed, ik stoor me alleen echt aan het plantje, en keek er dan ook echt gelijk naar

De onderste foto vind ik dan weer niks, mis scherpte. Ik zou voor jou rond de 10 euro taxeren!
kani_ejj - Vind de eerste echt gaaf, de kleuren de positie en de scherpte is duidelijk te zien. De tweede foto had ik liever ook wat borst en benen gezien

JewEmm - Vind het mooie foto's om te zien, de eerste foto zie ik alleen maar ruis, en had ik het paard liever in het midden gehad. Tweede foto gaat al meer mijn smaak uit, goede kleuren en combinatie om zo te zien. De rest van de foto's ook mooi, alleen je laatste linkje mis ik wat helderheid, ik vind hem zelf wat te donker

XxJustinexX - Zeker mooi foto's, de scherpte is duidelijk te zien. En dat vind ik zelf ook altijd wel leuk bij foto's. Mis alleen bij de eerste wat helderheid, of ik had er nog een paspoesje aan gegeven. Je black foto's vind ik zelf erg gaaf. Ik doe het je niet na, want mij lukt het dus echt totaal niet haha. Ik zou je rond de 30 euro willen geven voor een fotoshoot

Ik ben 3 mei naar Hotel New York geweest voor mijn eerste modellen fotoshoot, ik vond het zelf een geslaagde dag. En ben dan ook zeker nu geinterseerd in mensen fotografie.

Ook heb ik nog een leuk hondje wezen fotograferen op een avondje, en toch heb ik de kleuren weten brengen.

Helaas is afgelopen woensdag mijn lieve paardje ingeslapen, deze heb ik zelf erg goed kunnen fotografen. Met hulp van 2 vriendinnen ( mijn logo zit er inderdaad niet op, dit is de eerste keer dat die op internet staat na een ruzie met iemand die hem wou jatten

20 april waren ook knhs wedstrijden, ik ben gevraagd als fotograaf of ik wilde komen. Ik deed het gratis, want het is mijn eigen stal waar ik rij.
http://i59.tinypic.com/fk87j8.png
http://i62.tinypic.com/2vbvez4.png