.ik had trouwens net dit gevonden: http://dx.com/p/hongdak-mc-dc2-wireless ... 032-130200
Dat is wel een draadloos afstandebedieninkje toch, of snap ik verkeerd wat er staat
? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
?
. Maar dat is zo'n dingetje dus.
. Maar bedankt voor je hulp in ieder geval
!
)
! Bedankt
.
Het punt is dat het zwembad hier niet erg in de buurt is, dus moeilijk test foto's kan maken..
. Lastig bij ons is een zwembad waar je het gemakkelijk zou redden met de set die je nu hebt maar weet natuurlijk niet hoe dat zwembad eruit ziet
Gianti schreef:hoiiii, vraagje ik ben gevraagd om foto's te maken voor een bedrijf, maaar het zijn zwem foto's.... Dus in zo'n binnenhalletje. Opzich een leuke uitdaging, maarrr begin ik niet aan iets ommogelijks met de Nikon D3100 en 18-55 + 55-200? Doe ik er wijs aan om een lens te huren? Bijv. 70-200 2.8?

die is heel eenvoudig met zulke dingen, je kunt ze hier ook automatisch verkleinen alles in 1x, alles in 1x voorzien van logo en evt een rand er om zetten.

LR heeft geprobeerd om deze Picture Styles van Canon en Nikon na te maken. Ik weet niet hoe dit met de andere merken zit. 
Probleem van handmatige Picture Profiles is dat ik nog niet weet hoe ik deze in LR4 moet aanmaken om deze ook toe te passen op mijn RAW files. Meestal hou ik het bij Standard en heel soms neem ik een ander profiel.
Picture Style toepassen en de lenscorrecties zijn de enige twee dingen die ik LR automatisch laat doen tijdens het import proces.