Er is hier niemand die dingen aanbied, omdat dit een aanvraagtopic is er staat ook duidelijk in de regels in de beginpost, én in diverse modopmerkingen dat hier alleen aanvragen mogen staan
Vanky
Geplaatst: 21-10-10 17:48
Wie kan er voor mij een avatar maken met deze foto's? En dat ie dan langzaam wegvaagt in de volgende foto?!
Aangezien ik mijn ava nu alweer een tijdje heb, wil ik m graag in een nieuw jasje stoppen. Wil iemand hem voor mij maken ? Hetzelfde idee als de oude, niet sneller en dit keer geen randje er omheen. Alvast bedankt (weet niet of t er maar 4 mogen zijn ,zo ja dan mag de spring foto eruit gelaten worden)
Kan hier iemand die leuke gestippelde bandjes wegwerken? Of is zoiets onmogelijk?:P
Moonlightje
Geplaatst: 23-10-10 18:21
Wie wil er voor mij een avatar maken? T liefste met iets van roze of paars en foto's uit me profiel.... Weet niet of bewegend ook mogelijk is en weet niet welke foto's er het beste voor zijn om te gebruiken.
ik zie bij vele mensen in hun profiel ook een mooi geheel. Met tekst en foto's, is zoiets makkelijk te maken (zelf mogelijk? )
Ik ben er niet meer handig in en heb alleen paint op deze computer vandaar.....
Ik hoor het graag als iemand me kan en wil helpen hiermee! Alvast heel erg bedankt!
een leuke bewerking maken?? ~~ en van meerdere foto's die leuk zijn een bewegende avatar? met een lichtblauw randje er om heen...
dank u wel!!
jolmer20
Geplaatst: 25-10-10 17:32
Wie zou voor mij het halstertouw weg kunnen werken?? Het halster mag ook als dat lukt. Misschien die tak ook nog? http://i52.tinypic.com/v2yz5l.jpg Graag via pb Alvast heeel erg bedankt!!
Ik heb een vraagje, ik heb een oude band gezien van toen ik klein was, en nou wil ik er eigenlijk een klein stukje uit kopiëren. Met welk programma kan ik dat doen? En hoe zorg ik ervoor dat ik er maar een klein stukje kopieer? (Dus niet de rest verloren laat gaan? )
Graag zou ik een bewegende avatar willen hebben! Alleen een vraagje: is het ook mogelijk om kleine lettertjes in een foto te zetten? Dus een woordje ofzo?
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 27-10-10 12:46
Dat kan hoor, apart in een frame of op de foto zelf.