Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dyonne schreef:Marjon.
Maar je wilt voor erbij een SLR?
Ik heb zelf een SLR, maar gebruikte daarnaast mijn hybride Olympus heel veel. Een 10x optische zoom, waarop ook eigen instelmogelijkheden zaten. Makkelijk om overal heen mee te nemen als ik de SLR niet mee wil nemen.
Helaas is die nu na 5 jaar toch aan pensioen toe lijkt het en daarom zoek ik dus een nieuwe.
MieLo schreef:ik meld mij ook even.
Ik ben namelijk ook op zoek naar een spiegelreflex, maar ik zit enorm te twijfelen tussen een canon (nog geen type) of een nikon (D60 dan waarschijnlijk).
Even erbij vermelden: ik ben een enorme leek in foto's makendus de camera moet wel makkelijk te bedienen zijn, in het begin dan.
Ik wil de camera voornamelijk voor natuurfoto's (biologie-opleiding en januari Costa Rica) en voor sportfoto's ( paardrijden, vooral voor springfoto's) gebruiken , dus de sluitertijd moet zo kort mogelijk kunnen.
Nu zijn er ontzettend veel spiegelreflexcamera's te koop, dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het uitzoeken van een camera
Voor ik het vergeet, een belangrijk punt nog. ik wil er maximaal 500 euro aan uitgeven
Alvast bedankt!
Babeth schreef:Binnen je budget kan je geloof ik de 18-55mm kitlens en de 55-200mm nikkor zoomlens halen. (Is een standaard pakket.)
(Ik heb het toender tijd nieuw voor 550 euro gehaald, met deze 2 lenzen erbij.)