Gebruik je dat live view nou vaak? Is het erg handig?
Of kan ik beter voor de 400D gaan omdat je toch niet veel aan live vieuw hebt?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nouks schreef:@ Mariss: macro lukt überhaupt niet wanneer je geen macro-lens hebt... Of dat nu een 18-55 of een 55-200 is.
capopjekop schreef:Ik heb een Nikon D300 en gebruik het ook niet vaak. Pas hadden we het in dit topic erover en toen was er iemand die het vaak gebruikt bij optredens als ze de camera boven haar hoofd houdt.
Natasja91 schreef:Nouks schreef:@ Mariss: macro lukt überhaupt niet wanneer je geen macro-lens hebt... Of dat nu een 18-55 of een 55-200 is.
@ Mariss, n.a.v. deze reactie.
Een goedkope oplossing is om macro voorzetfilters te kopen.
Als ik deze op m'n 18-200 schroef kan ik er prima macro foto's mee maken.
vb: http://i110.photobucket.com/albums/n118 ... studio.jpg
Emmaa_ schreef:Gefeliciteerd met je aankoop!
Juul schreef:Ik heb net de Canon EOS 450D gekocht!Nu nog alles gaan uitzoeken hoe het werkt...
lieke4quike schreef:lijkt mij niet, volgens mij hoort die gewoon te passen.
lieke4quike schreef:Ik zit er nu over te denken de Sony Alpha 200 met 18-70mm, 55-200 mm en fototas te kopen bij dixons. Zoals je zit overlappen deze twee lenzen elkaar. Vinden jullie dit verstandig, of denken jullie: je kunt beter alleen de 18-70 lens nemen, en dan een losse 70-300 lens nemen (dit is natuurlijk wel duurder).
edit: ik kom er net achter dat dit maar zo'n 20 euro hoeft te schelen, maar de fototas die ik dan bij de body + kitlens krijg een andere is (namelijk de Lowepro EX-160 )als de tas die je bij de body + 2 lenzen krijg (namelijk de Lowepro EX-180) .
Weet iemand toevallig of dat body (Sony Alpha 200 dus) + 18-70 lens + 70-300 lens samen in de Lovepro EX-160 passen?