Je kunt beter een foto hebben met te veel licht eromheen dan te weinig. Je kunt later storende objecten nog wel photoshoppen (donkerder maken oid). En bijv bij het kaarsje zou je nog een wat warmer geel kunnen erbij bewerken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je kunt beter een foto hebben met te veel licht eromheen dan te weinig. Je kunt later storende objecten nog wel photoshoppen (donkerder maken oid). En bijv bij het kaarsje zou je nog een wat warmer geel kunnen erbij bewerken
IsaCalixa schreef:CrazyIris: Mooie, spontane foto! Ik vind de nabewerking ook mooi en past er goed bij. Maar oei, zo jammer dat ie net niet is scherpgesteld op het meisje haar gezicht. De scherpte ligt net meer op het hek voor haar.
Daarbij komt dat ik het altijd pas achteraf duidelijk zie... Ik ga eens proberen om die met de sigma-dock wat aan te passen

Week 48 by equestrianmy, on Flickr
DSC04360 kopiëren by Suzanne van Dijk, on Flickr

Maar merk dat er niet heel veel feedback meer word gegeven en vind dat persoonlijk wel fijn dus dacht dan doe ik het 
Ook is het paard naar mijn idee niet helemaal scherp ?
Naar mijn idee had hij iets scherper gemogen ook vind ik de foto een beetje grauw. Voor de rest mooie positie 
Hou niet zo van vierkant 

alleen is naar mijn idee de hond niet helemaal scherp ?