[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=UPXXIIRF[/[/img]
(sorry voor de tekst)
liefs, dionne
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXVeronaXx schreef:helemaal mee eens dat het gewoon een bewerking is ...
was ook het eerste wat me opviel
smeetjoew schreef:het lijkt mij ook een bewerking, hij is té echt, het klopt té goed!!
zlefs de achtergrond, maak dan gewoon zelf een tekening, zelfs al klopt ie niet, dan is dat nog veel leuker om te krijgen dan zo'n bewerkte foto...!!
rosa_stables schreef:Maar als de tekening wel is getekend dan is er ontzettend veel tijd in gaan zitten en dan is het niet leuk als hij zo afgekraakt wordt. Heb je hem zelf getekend? Dan proficiat, vat de rest op als een compliment!
Ilzjuh schreef:het spijt me erg, maar ik heb EGT GEEN bewerkingsprogramma's op mijn computerik heb hem ook EGT NIET bewerkt.
maar sorry als het zo lijkt, dan teken ik er voortaan gewoon geen achtergronden bij ofzo
want ik vind het namelijk niet echt leuk als mensen zeggen dat dit een bewerkte foto is want ik heb er namelijk heel heel erg mijn best op gedaan.
Fantine schreef:kan gebeurenwel mooi beestje
Ilzjuh schreef:het spijt me erg, maar ik heb EGT GEEN bewerkingsprogramma's op mijn computerik heb hem ook EGT NIET bewerkt.
maar sorry als het zo lijkt, dan teken ik er voortaan gewoon geen achtergronden bij ofzo
want ik vind het namelijk niet echt leuk als mensen zeggen dat dit een bewerkte foto is want ik heb er namelijk heel heel erg mijn best op gedaan.
Ilzjuh schreef:ZO heey dan kun jij super tekenen!!het spijt me erg, maar ik heb EGT GEEN bewerkingsprogramma's op mijn computerik heb hem ook EGT NIET bewerkt.