Werken van donker tot donker + regenachtig weekend = weinig fotografie kansjes. Dus vanuit mij nog een foto van Japan - geoefend met lange sluitertijd.
Week 46
Gub: Prachtige herfstfoto zeg! wow!
glenstorm
Geplaatst: 16-11-15 22:24
Even een paar weken niet ingeleverd ivm tijdgebrek, maar deze week lever ik weer in.
Eigenlijk wilde ik vandaag foto's maken en daar een van posten, helaas dacht mijn accu daar anders over
Hier een foto van afgelopen week dan maar. Was voor mij weer een hele uitdaging, zonder lichtsterke lens naar een bos waar het geen overbodige luxe was geweest als de lens wel lichtsterk was
Week 47 De verlichting in de bak + paard ervoor = spontaan idee om er een foto van te maken Geen idee of de kwaliteit OK is, hij komt recht uit de camera maar wilde hem graag uploaden en daarom ook geen logo.
Vandaag een reünie mogen bijwonen van Rhodesian Ridgebacks Moeder en pups liepen allemaal gezellig mee. 4 of 5 pups ontbraken aan de wandeling, maar dat mocht de pret niet drukken! (al deed de regen zijn best om de pret wel te drukken )
Hier moeder en kind samen op een zandberg, heerlijk om te zien hoe ze alsnog zo veel kunnen leren van hun moeder, ondanks dat ze al een kleine paar maandjes van elkaar gescheiden zijn