ik vind hem mooi!! alleen het tandje is zo driehoekig voor een wolf of hond of voor wat voor een dier dan ook... en het oor zie je niet zo goed maar dat is waarschijnlijk weggevallen
Even over het 'geld ervoor vragen'. Ik vind dat je er pas geld voor kan vragen wanneer je zonder foto duidelijk kunt zien welk paard het is. Of het dan heel realistisch is of abstract enz. Soms zie ik hier echt voorbijkomen waarvan denk dat je dat ervoor durft te vragen! , want wat ik er vaak inzie is een vlek die wel wat weg heeft van een paard maar zelfs met een foto erbij zou ik het bedoelde paard er niet uit kunnen halen. Maar ook zie ik weer mensen die veel te onzeker zijn van zichzelf en helemaal niets of heel erg weinig vragen (elanor bijv. ).
Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, als jij vind dat je betaald moet krijgen voor je werk (in princiepe eigenlijk gewoon oefeningen) moet je dat vooral doen. Of als jij er liever geen geld voor wilt vragen omdat je het gewoon voor de lol doet, vooral doorgaan natuurlijk, je doet er een hele hoop mensen een plezier mee.
Zelf heb ik de eerste paar jaar gewoon voor niks getekent, als kadootjes voor mensen of gewoon foto's als oefening. Pastel vroeg ik alleen de matriaalkosten voor (hoewel ik altijd wel extra kreeg omdat ze het te weinig vonden ) En pas toen ik zelf kon zeggen dat het echt wat was ben ik er geld voor gaan vragen, en hoe beter ik wordt hoe hoger de prijs. Voor op A3 ben ik bijv. ooit begonnen met 30 euro vragen en jaar of 3 later zit ik al op 100 euro .
Oh en @ kaliefje, ik ga ik hem in mijn achterhoofd houden, die leguaan, heb momenteel teveel opdrachten maar als ik weer wat vrije tijd heb lijkt het me wel heel leuk om eens te proberen *slaat foto's op*
ja, fleur is er al eens geweest maar er zijn zoveel tekenstijlen!, ochja als iemand zin heeft veel plezier @ kaliefje: ik ben al begonnen! wel moeilijk :S