parouscha schreef:Weet iemand hoe je een vergrendeling van je SD kaartje kan afhalen?
Heb een Casio EX Z80
Bij mij zit er dan zo'n geel schuifje op.
Die moet je opzij schuiven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
parouscha schreef:Weet iemand hoe je een vergrendeling van je SD kaartje kan afhalen?
Heb een Casio EX Z80
Nouks schreef:Gefeliciteerd Mariss! Laat je even weten welke het is geworden?
Si_monee schreef:Weet er iemand nog een aanbieding van de Nikon D60 onder de 490,- ?
Sietez schreef:Ik ben opzoek naar een digitale camera die foto's scherp vastlegt & makkelijk in gebruik. (T liefst ook minimaal 10 megapixels)
Zijn er hier mensen met een goeie camera van min. 10 megapixels en die hun camera aanraden? Verder hoeven er geen functies oid op te zitten. Ik wil er graag foto's mee kunnen maken van de natuur, andere mensen, steden en beweegfoto's van bv paarden. Ik hecht veel waarde aan goeie kwaliteit van de foto's. En dat het eigenlijk lijkt alsof de foto's door een 'professionele' fotograaf zijn genomen (qua kwaliteit dan he)
Prijsklasse maakt opzich niet zoveel uit, zolang de camera maar aan mijn eisen kan voldoen haha.
Heeft misschien ook iemand evaring met een van deze camera's; Kodak Easyshare Z1275 / Sony Cybershot DSC-W200 / Panasonic Lumix DMC-FX100 ?
Wie o wie kan mij verder helpen
Mariss schreef:Het is de canon 450D + 18-55 kitlens geworden.
Ik ben er nu al helemaal happy mee, zelfs in het donker.
Mariss schreef:Oja, ik heb een UV-filter maar ik kan nergens in het boekje vinden hoe ik die erin moet plaatsen?