Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyckle schreef:En hoe gaat dat precies in z'n werk? Wanneer krijg je het weer terug? En aan welk bedrag moet je dan denken?
Nouks schreef:......vraag me wel af waar je gekeken hebt.
Welgeteld één click vanaf de homepage:
http://www.canon.nl/For_Home/Acties/index.asp
Ik moet echt minder behulpzaam worden voor mensen die zelf niet kunnen zoeken......
Si_monee schreef:Nu begin ik aan mezelf te twijfelen. Heb net de dixons doorgebladerd en zie nu dat er een Nikon D40 instaat incl 18-55 en incl 55-200 lens incl gratis tas twv. 49,95
Eigenlijk wil ik de Nikon D40x of de D60, daar loop ik al heel lang over na te denken. Maar qua prijs zijn deze toch wat duur en nu twijfel ik of ik de D60 of D40x 2ehands in nieuwstaat moet kopen of de D40 nemen met het een en ander de bij. Ik zou dan natuurlijk ook als ik meer wil dan de D40 enkel de body kunnen verkopen en de lenzen houden. Die passen namelijk ook op de D60, maar dan verlies ik in verhouding wel geld als ik hem later dan 2ehands verkoop. Wat zouden jullie doen?
Si_monee schreef:Bedankt, ik ben toch overtuigd van het geen wat ik gelezen heb.
Mijn voorkeur blijft uitgaan naar de D60 ik wil deze echt het liefste maar omdat deze best prijzig is was ik naar andere camera's gaan kijken. Welke modellen zijn nog meer met deze camera te vergelijken? waar misschien een iets ruimer 2ehands aanbod van zou zijn?