Hai, Heb dus echt geen idee waar ik deze vraag moet stellen dus ik doe een gok. Een paar jaar geleden was ik best goed in bewerken van foto's maar ik kan nu dus niet echt een fijn programma vinden om te bewerken. Met welk programma doen jullie dit. Want ik zou graag hier ook weer aan willen beginnen om dit voor andere te gaan doen
Toen ik vorige week uit het ziekenhuis kwam, ging ik natuurlijk eerst mijn veestapel controleren, en alles was goed, maar hooguit een kwartier later komt mijn man binnen en vraagt ie: toen jij net achter was, leefde die zwarte haan toen nog ? Ik zeg ja, hoezo ? Nu is ie dood zegt ie, dus ik gaan kijken en idd hij was dood, mijn mooie haan, in nog geen 10 minuten tijd. Het was zo onwerkelijk toen ik hem vast had, net 1 jaar oud en nog nooit ziek geweest. hij was nog warm, en het leek of hij elk moment weer wakker kon worden, maar helaas. Ik heb nog een mooie foto van hem, alleen die schuurdeur op de achtergrond vind ik zo lelijk. Zou er iemand iets moois van kunnen maken ? Ik heb hem ook in groot formaat.
sorry voor de hoeveelheid maar zijn ze allemaal en ze zijn me allemaal even heilig. oja als jullie kunnen heb ik nog een filmpje die ik graag als ava wil kunnen jullie pb en of dat kan?
Laatst bijgewerkt door Elanor op 24-12-08 20:24, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Max. twee foto's zichtbaar!
En dan het liefst ook nog een soort sneeuwachtige achtergrond, en kerstmutsjes op de hoofden van Vorstin en mij. Maar ik wil de foto het liefst ook in een versie met alleen de tekst, dan kan ik kijken wat ik mooier vind. Alvast bedankt
Ten eerste zou iemand voor mij en logo voor mijn site willen maken met: - de naam: Melanie Mouthaan - deze foto's: Maakt er maar wat leuks van misschien kunnen bij de foto's het paard (en ik natuurlijk) uitgeknipt worden...? maar een ideetje hoor.
Maak er maar wat van, je mag er ook een 'film-avater' van maken. Ik weet dat mijn houding nergens op lijkt, maar dit was de eerste keer dat ik op deze pony reed nadat ik één jaar op een manegepony heb gereden.
Kan iemand hier wat leuks van maken? Samengevoegd of alleen van paard. Liefst met namen erin verwerkt, verder mag je helemaal creatief van me los gaan.
Jeetjemiena zeg. Na duizend keer klikken ofzo ben ik dan toch eindelijk op het goeie topic gekomen. Ze mogen de HELP DESK wel even opnieuw maken.! Maar goed ik wl graag een bewegende ava als het kan van een filmpje en een foto.
Wie zou het leuk vinden om foto's van mij te bewerken? De foto's stuur ik je via een pb. Ik zou het leuk vinden als iemand zin heeft om een leuke bewerking te maken van mijn paardje. Wat voor bewerking zou ik willen:
- Vrije bewerkingen zijn ook van harte welkom - Collages zijn ook altijd leuk - Zwarte achtergrond bewerkingen zijn ook mooi - En als je een leuke uitdaging zoekt kan ik je alsnog de foto's pb'en en iets leuks maken
Hee, wil iemand van deze 2 foto's een black foto maken? (zwarte achtergrond) Uitsteeksels en dergelijke mogen weggewerkt worden En eventueel ook nog ergens waar plaats is in de foto +) de namen van de pony's in sierlijke letters ofzo? (de 1e heet; "Goldi" de 2e heet; "Gabbertje")
Ohjaa, en als iemand zin heeft: misschien met deze foto's (mag er ook 1 kiezen) een leuke achtergrond (zee, zonsondergang oid, met de naam: "Juul" erbij in sierlijke letters)