[Centraal] Het bewerkingsaanvraagtopic 17

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smeetjoew

Re: [Centraal] Het bewerkingsaanvraagtopic 17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:04

Nou, nu we toch bezig zijn, wil ik mijn mening ook even uiten. Vork

Ik vind dat mensen elke dag foto's plaatsen, zodat we die eventjes willen bewerken. Er komt net aan een 'dankjewel' uit. Ik doe persoonlijk heel erg mijn best er een mooie bewerking van te maken en steek er best veel tijd in. Ik probeer origineel te zijn en ik doe het zo, dat ik hoop dat de aanvrager de bewerking mooi vind.
Maar ik háát het als mensen elke dag - ik bedoel dezelfde mensen- steeds weer nieuwe foto's plaatsen. Dan denk ik; 'je hebt toch al leuke bewerkte foto's? Doe het lekker zelf...'. Ik krijg het gevoel dat ik alles voor niets doe.
Ik zie de bewerkingen ook (bijna) nooit in profielen staan, nu verwacht ik dit ook niet, maar vraag dan ook niet de hele tijd of we de foto's willen bewerken. En al zeker geen foto's met copyrights, zeeer slechte kwaliteit of van die vervelende icoontjes in de hoek van het upload programma.

Zoo... Sigaar

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:09

*LOL*
idd smeetjoew!
ik denk dat mensen het gewoon leuk vinden (meestal) als er even wat met hun foto's gedaan is, om het dan te bekijken en er dan niets meer mee te doen..

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 16:09

ik ben het helemaal met je een smeetjoew!!

Dus voortaan als je een bewerking krijgt, zien we die graag terug in het profiel Clown

Haha!

Niet neerhalend voor jouw bedoeld smeetjoew Knipoog

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:10

Ja, dat zal best ja. Maar dan gaan ze zelf maar met Paint/Photofiltre whatever aanklooien. Vork

@ Marjoow: OMG! Clown

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:11

smeetjoew: iK BEN HET 1000% Met jou eens; ziek wordt ik ervan als iedereen 100x dezelfde foto plaatst.. Sinti__LoveU Bijvoorbeeld, haar fotos heb ik al minstens 3x voorbij zien komen. bekijk je eigen fotos eens en denk
1 zijn ze wel scherp genoeg?
2 Zijn de misschien te moeilijk te bewerken?
3 Zijn het wazige fotos?
4 enz.
wij bewerken niet alles wat er aangevraagd word.. We nemen aslleen de plaatjes die ons aanspreken en waarvan we denken:" Dar kan ik iets moois van maken.."

Zo das er ook weer uit.. Bloos

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:11

Julia_ @ mooi! Dankjewel!
Het is niet erg dat alleen haar hoofdje erop staat! Lachen

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:12

Dus.. mensen die meerdere malen (lees: Elke dag) weer foto's plaatsen van (hetzelfde paard). Krijgen een schop onder hun digitale kont! Clown Ik negeer ze iig en ze krijgen geen bewerking van me.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 16:13

ik heb ook vaak genoeg gehad dat ik een pb kreeg met:
leuke bewerking, maar kan dit nog veranderd worden?

Dan denk ik ook bij mezelf: waarom in hemelsnaam?? kijk als de naam verkeerd is, oke, kan ik mee leven. Mensen moeten dankbaarder zijn.

Ik heb ook vaak pb's gehad met:
Wow mooi gemaakt! Heel erg bedankt!

En dat zie ik graag! Mensen die er even de tijd voor nemen om je te bedanken voor de genomen tijd

@smeetjoew: idd!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:14

smeetjoew schreef:
Nou, nu we toch bezig zijn, wil ik mijn mening ook even uiten. Vork

Ik vind dat mensen elke dag foto's plaatsen, zodat we die eventjes willen bewerken. Er komt net aan een 'dankjewel' uit. Ik doe persoonlijk heel erg mijn best er een mooie bewerking van te maken en steek er best veel tijd in. Ik probeer origineel te zijn en ik doe het zo, dat ik hoop dat de aanvrager de bewerking mooi vind.
Maar ik háát het als mensen elke dag - ik bedoel dezelfde mensen- steeds weer nieuwe foto's plaatsen. Dan denk ik; 'je hebt toch al leuke bewerkte foto's? Doe het lekker zelf...'. Ik krijg het gevoel dat ik alles voor niets doe.
Ik zie de bewerkingen ook (bijna) nooit in profielen staan, nu verwacht ik dit ook niet, maar vraag dan ook niet de hele tijd of we de foto's willen bewerken. En al zeker geen foto's met copyrights, zeeer slechte kwaliteit of van die vervelende icoontjes in de hoek van het upload programma.

Zoo... Sigaar
Helemaal mee eens.
Soms krijg je zelfs helemaal geen dankjewel,en vragen ze gewoon nog een bewerking aan.
Ik heb zoiets van: je doet je best voor een ander,bedank dan tenminste die persoon even,ook al vind je de bewerking niet echt mooi.
Dank je wel voor de moeite,of dank je wel voor de bewerking,komt wel zo aardig over.
En meerdere aanvragen achter elkaar is ook irritant.
IK bewerk niet meer voor mensen waar ik geen dank je wel van heb gehad,en ook niet voor mensen die er een heleboel achter elkaar vragen.
(en wazige kleine foto's zijn ook vervelend)

Sunrise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:15

smeezwoetjes ofzoiets Clown
ben het ook met jou eens !
nu ben ik ff bezig met me profiel enz. maar staan wel de bewerkte fotos op,, ben nu bezig met de namen erbij te zetten wie het bewerkt hebben zodat ze een goeie naam krijgen Clown
ik bewerk zelf ook fotos maar vind het ook leuk als ik een kertje verast word enz. als mensen de bewerkte foto niet mooi vinden waarom zeggen ze het dan niet meteen Verward hebben wij er teminste ooknog iets aan
maargoed , iik heb gewoon dikke vette pech als niemand mijn foto wil bewerken op de vorige pagina Ach gut
nou sorry dit moest er ff uit Clown

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 16:16

ik bewerk met mooie duidelijke foto'ss en als ik me verveel Clown

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:16

Venix schreef:
smeetjoew: iK BEN HET 1000% Met jou eens; ziek wordt ik ervan als iedereen 100x dezelfde foto plaatst.. Sinti__LoveU Bijvoorbeeld, haar fotos heb ik al minstens 3x voorbij zien komen. bekijk je eigen fotos eens en denk
3 Zijn het wazige fotos?
4 enz.
wij bewerken niet alles wat er aangevraagd word.. We nemen aslleen de plaatjes die ons aanspreken en waarvan we denken:" Dar kan ik iets moois van maken.."

In ieder geval de bonte is scherp genoeg Knipoog en in je lijstje komt 1 & 3 op het zelfde neer Knipoog en is vast niet moeilijk te bewerken..
En er zijn ook onduidelijke foto's die gedaan worden!
Dus vertel wat is er mis met de foto van de bonte?
Het enige waarom ik jullie vraag te bewerken is een COMPLIMENT! en dat stond ook onderaan het bericht!
Dus je kan wel alleen lopen katten.. maar nee het POSITIEVE lezen ze niet! en het was nog geen eens negatief bedoeld maar alleen een VOORSTEL! dus dan kan je ook normaal reageren!
En niet meteen zo achterbaks worden! Ik bedoel ;t toch alleen goed!
Laatst bijgewerkt door Niicole__ op 03-07-07 16:18, in het totaal 1 keer bewerkt

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:17

Haha. Vork Leuke variant op mijn naam Marcpollove. Clown Tja.. als mensen je foto niet bewerken, moet je er zelf eens kritisch naar kijken. Knipoog

Bedankt mensjes die het met mij eens zijn! Dan zullen de aanvragers toch even achter hun hoofd krabben en 3x nadenken voordat ze wééér een foto plaatsen. Vork Haha!
Ik denk nu dat het verstandig is, weer back ontopic te gaan, voordat we aangeklaagt worden. Clown

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 16:17

Sinti__LoveU schreef:
Venix schreef:
3 Zijn het wazige fotos?
4 enz.

In ieder geval de bonte is scherp genoeg Knipoog en in je lijstje komt 1 & 3 op het zelfde neer Knipoog vast niet moeilijk te bewerken..
En er zijn ook onduidelijke foto's die gedaan worden!
Dus vertel wat is er mis met de foto van de bonte?
Het enige waarom ik jullie vraag te bewerken is een COMPLIMENT! en dat stond ook onderaan het bericht!
Dus je kan wel alleen lopen katten.. maar nee het POSITIEVE lezen ze niet! en het was nog geen eens negatief bedoeld maar alleen een VOORSTEL! dus dan kan je ook normaal reageren!
En niet meteen zo achterbaks worden! Ik bedoel ;t toch alleen goed!

xcuse me?

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:18

wat is er met xcuse me?

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:19

@ Sinti__LoveU: Je weet niet helemaal goed hoe het is, om als bewerker steeds maar weer hetzelfde paard te moeten bewerken. En we hebben het niet over een specifiek persoon, maar over het algemeen. De bewerkers moeten er wel lol in houden en zeker als het gaat over de iets meer ervarene bewerkers. Die zullen sneller afhaken.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 16:19

doe ff normaal! Wij komen voor onze mening uit. Misschien vind JIJ de foto goed! IK kan er iig niks mee!

*houd zich heel erg in*
Laatst bijgewerkt door Marjo op 03-07-07 16:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:20

nou vertel dan wat er mis mee is dan had ik een ander gestuurd! En nog iets, de het was de 1e x dat ik hier wat aan had gevraagd trouwens! En ik kom toch ook voor mijn mening uit!

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:22

Laten we het hier íétjes gezelliger houden. Knipoog

@SL: deze foto zal vééééell sneller bewerkt worden, dan die andere foto van de bonte. (Over de vos ga ik maar niet op in. Nagelbijten / Gniffelen)
Afbeelding

De andere foto is lastiger, de pose is niet geheel super en de overgang van het hoofd naar de achtergrond is ook erg donker. Je kunt lastig het onderscheid maken. Tevens is het jammer dat dat draad er voor zit.

Sunrise

smeetjoew schreef:
Haha. Vork Leuke variant op mijn naam Marcpollove. Clown Tja.. als mensen je foto niet bewerken, moet je er zelf eens kritisch naar kijken. Knipoog

Bedankt mensjes die het met mij eens zijn! Dan zullen de aanvragers toch even achter hun hoofd krabben en 3x nadenken voordat ze wééér een foto plaatsen. Vork Haha!
Ik denk nu dat het verstandig is, weer back ontopic te gaan, voordat we aangeklaagt worden. Clown

ik heb ( als je op me profiel gekeken hebt ) onder helemaal ook de bewerkte fotos neergezet , omdat ik de mensen dankbaar voor ben dat ze even tijd voor me maken , en dat er elke keer leuke bewerkingen uitkomen , dat vind ik echt fijn, kijk het is niet dom bedoelt ofzo maar ik heb welleens een pm gehad waar 10 fotos in stonden en vroegen ze of ik die allemaal wou bewerken en als ik zin had een paar bewerkingen van elke foto nou sorry hoor maar ik heb ook andere dingen te doen, maar ik vind het best loisch als niemand me foto wilt bewerken , hij is best klein enz. omdat dat een stuk is uit een foto Clown maargoed ik ben het dus ook eens met smeetjoew zo goed Clown

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 16:22

Weet je, ik ga hier niet meer op antwoorden. Je doet alsof je de prinses van Bokt bent.

Ik bewerk niet meer voor jou iig.

GeneralFlynn

@Sinti__LoveU: je doet een aanvraag vandaag om 12:31 en 35 minuten geleden weer dezelfde aanvraag.
Da's officieel dus irritant, Vork en ik denk dat er weinig mensen zijn die die wazige foto zullen doen,en die bonte is ook niet echt een foto waar je iets moois van kan maken.
Veel bewerkers nemen alleen foto's waar je veel mee kan,en die is nou eenmaal..moeilijk.
Dus ipv. steeds opnieuw hetzelfde te vragen,moet je even nadenken of het misschien aan de foto ligt...

xxkristy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:23

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 16:26

@Marcpollove: Je hoeft natuurlijk ook niet élke gemaakte bewerking te plaatsen in je profiel. Als je gewoon een mooie tegenkomt kun je die eventueel in je profiel plaatsen. We eisen ook niet dat je ze in je profiel plaatst, hoewel dat bij mij wel 'strijd-om-in-haar-profiel-te-komen-met-mijn-bewerking' opwekt. Nagelbijten / Gniffelen Dan is de kans op een mooie bewerking groter. Vork

Het is gewoon wel zo geplaatst om 'bedankt' te zeggen. Lachen Dat komt er meestal met moeite uit. Knipoog

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 16:26

Als ik klaar ben met de vaatwasser zal ik wel ffies kijken Knipoog