Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
essieJgirL schreef:wie wil voor mij deze foto als avater maken met een kniperend hartje in de boven hoek en een rand eromheen??
foto
_Ama_ schreef:PrinceAmos wie overstrijkt die regel dan ?
PrinceAmos schreef:_Ama_ schreef:PrinceAmos wie overstrijkt die regel dan ?
Geen idee.
Maar je mag gewoon drie foto's plaatsen. Alleen max. twee de rest in link
ProudJustify schreef:Sorry als ik nuoverkom (ben ik gewoon
) maar begrijp ik goed dat als je een bewegende avatar wilt, dus met meerdere foto's dat je dat niet zelf kunt doen en dat je dat hier moet/kunt laten maken?
houvanponies schreef:ProudJustify schreef:Sorry als ik nuoverkom (ben ik gewoon
) maar begrijp ik goed dat als je een bewegende avatar wilt, dus met meerdere foto's dat je dat niet zelf kunt doen en dat je dat hier moet/kunt laten maken?
ja alleen je mag maar 2 foto's laten zien en de rest moet in links. en dan maken ze ene avatar voor je alleen ze houden zich niet meet aan de wachtlijst want ik sta bovenaan en andere krijgen eerder een avatar als ik.
En je moet ook nog goed op schrijven wat je precies wilt met je avatar (kniperend hartje bewegend ect...)
PrinceAmos schreef:_Ama_ schreef:PrinceAmos wie overstrijkt die regel dan ?
Geen idee.
Maar je mag gewoon drie foto's plaatsen. Alleen max. twee de rest in link
ProudJustify schreef:Jahoor je kán het zelf doen, daar heb je alleen wel animation shop en een ander fotoprogramma (bijvoorbeeld Paint Shop Pro, Photofiltre, oid) nodig, en je moet het snappen. In dit topic zijn een aantal bewerkers die aanvraagjes maken met foto's van anderen als avatar, dus dat is alleen maar makkelijk voor aanvrager en voor de bewerker niet veel moeite.Sorry als ik nuoverkom (ben ik gewoon
houvanponies schreef:Wij houden ons nog steeds aan de wachtlijst, het enige is dat de avatars die nu eerder gemaakt zijn, stilstaande avatars zijn. Degene die ze gemaakt heeft, kan geen bewegende avatars maken maar wel foto's verkleinen tot avatarformaat. Ik (en nog een aantal andere bewerkers) werken gewoon de lijst af met bewegende avatars zodra we tijd hebben, maar ik heb het nu in ieder geval erg druk met mijn proefwerkweek die morgen begint etc.ja alleen je mag maar 2 foto's laten zien en de rest moet in links. en dan maken ze ene avatar voor je alleen ze houden zich niet meet aan de wachtlijst want ik sta bovenaan en andere krijgen eerder een avatar als ik.
En je moet ook nog goed op schrijven wat je precies wilt met je avatar (kniperend hartje bewegend ect...)
_Ama_ schreef:Huh? Dit snap ik even niet?Ja dat weet ik en ik zei ook dat ik dat overzien had, maar dat heeft dus helemaal niets met die Ava te maken in de week.