ik zou er rustig de tijd voor nemen, niet te snel willen. het ziet er al wel goed uit! alleen de neusriem (2e dus) hangt wat te slap.. (edit: ik zie dat hij dat op de echte foto ook heeft.. maar op je tekening hangt het riempje losser, dus zou hem als het kan nog iets strakker tekenen)
Geen idee of Fyenna hier nog in dit topic te vinden is, maar als ik wat verder ben zal ik haar anders wel even pb'en
nou even @ Fyenna dan; Nu ik pastelpotloden hebt, gaat de tekening van jou en je paardje er heel anders uit zien. Complete make-over dus. Ik maak zo straks even een foto
Tyrano van Amanda Het grote nadeel van pastelkrijt; als het op papier staat kun je het niet meer veranderen. Ik twijfel of ik nog zal proberen het hoofdstel om te doen...
Ik vind hem erg mooi gelukt,ik heb een vraagje?Zou je mijn schatje kelly ook willen doen als je klaar bent?En als je wil... staat een paar paginas terug
malenka; teken je vaker met pastelkrijt? en je zou pastelpotlood kunnen gebruiken voor het fijnere en de details, vind hem nu nml een beetje grof en hij lijkt uitegeveegd verder zijn de oortjes een beetje een 'zwart gat', en beetje jammer dat het blauw bij de borst helemaal tot in de borst loopt als je begrijpt wat ik bedoel hoop dat je het opvat als tips/positief commentaar, want vind hem wel erg mooi en volgens mij klopt het met verhoudingen ook suc6 !
Figo, Ik teken wel vaker met pastelkrijt, maar ik teken zowieso niet vaak. Paselpotloden heb ik nog nooit gebruikt, maar met 'normaal' potlood kan ik in ieder geval niet overweg. Die oren zijn net als op de fot inderdaad aan de zwarte kant. Maar door de foto is dit ook wel wat erger dan in het echt. van dat Blauwe; dat ben ik met je eens. Misschien dat ik dat nog kan veranderen. Dit was eens uit proberen hoe dat zou gaan. Het resultaat is inderdaad niet zoals ik had gehoopt dat het zou zijn. Ik ben blij met je commentaar hoor. Is alleen maar goed.