Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

goed gedaan
ik blijf het leuk en spanend vinden ..

Citaat:Nicole zat nog steeds te snikken op Kelly`s schouder, en ik voelde diepe medelijden met haar. Als ze weer iets rustiger was, zouden we proberen iets meer te weten te komen over wat ze allemal gezien had. Misschien kon ze wel een dader aanwijzen! We liepen naar het hotel, en zagen de twee bemanningsleden staan die de zorg van Nicole op zich hadden genoemen. `What..how did you…?` begon een van de mannen. `Why didn`t you pay attention!` viel Marieke uit. `We did!` zei de andere man. `She was in the toilet!` We keken hem verbaasd aan. De andere man legde uit, `about one minute ago, she went to the toilet...we waited outside, and she didn`t came out! There is no window, so she couln`t have been escaped from there!` Ontsteld liepen we naar de wc, en de deur zat inderdaad op slot! Een van de twee mannen haalde een stukje ijzerdraad uit zijn zak, en begon aan het slot te peuteren…Het slot sprong met een klik open. Toen hij de deur opendeed, konden wij onze ogen niet geloven… De wc was leeg…

Mariekjee schreef:Ieeeh.
Ik snap alleen iets niet;Citaat:Nicole zat nog steeds te snikken op Kelly`s schouder, en ik voelde diepe medelijden met haar. Als ze weer iets rustiger was, zouden we proberen iets meer te weten te komen over wat ze allemal gezien had. Misschien kon ze wel een dader aanwijzen! We liepen naar het hotel, en zagen de twee bemanningsleden staan die de zorg van Nicole op zich hadden genoemen. `What..how did you…?` begon een van de mannen. `Why didn`t you pay attention!` viel Marieke uit. `We did!` zei de andere man. `She was in the toilet!` We keken hem verbaasd aan. De andere man legde uit, `about one minute ago, she went to the toilet...we waited outside, and she didn`t came out! There is no window, so she couln`t have been escaped from there!` Ontsteld liepen we naar de wc, en de deur zat inderdaad op slot! Een van de twee mannen haalde een stukje ijzerdraad uit zijn zak, en begon aan het slot te peuteren…Het slot sprong met een klik open. Toen hij de deur opendeed, konden wij onze ogen niet geloven… De wc was leeg…
Nicole zit bij Kelly. En als ze terugkomen bij die andere die op Nicole zouden passen, is Nicole opeens weg omdat ze op de wc zou zitten. Maar dat kan an toch helemaal niet, omdat Nicole de hele tijd bij Kelly was?
Of ben ik nou blond
Dat kàn helemaal niet! Het meisje zat nog geen minuut op de wc en was opeens weg! De deur zat nog op slot, en er zat geen raam in de wc. Toch was ze al een half uur bij Kelly ofzo... 

FreiaLover schreef:Nee nu niet.. zometeen weer

FreiaLover schreef:Uh..ja een beetje wel!![]()

!!