danku:) .. ik doe niet iets "speciaals" ofzo hoor:P haha, maar ik teken wel alles heel zachtjes, dus dunne lichte lijntjes, en gebruik verschillende hardheden potlood, maar dat doen de meesten;)
@ Joellover: Heb een tekendip.. Dus hij is niet zo mooi aan het worden! Maar ben weer een beetje verder gegaan dus zal hem zo ff scannen
@ Horsieslover: Ik kan hem gewoon niet afmaken met me tekendip.. Misschien als ik op vakantie ben ga ik verder, reken er maar op dat tie na de zomervakantie misschien pas af is
@ Janique, wauw! Jij tekent echt mooi! Zou jij voor mij Tommy willen tekenen? Zoja, als deze foto niet goed is het ik nog andere foto's, en ik heb natuurlijk de grote versies ervan! Pb me dan maar! xx Edit: Teken jij gratis? Ik zag in je profiel dat je er wel geld voor vraagt. Maar ik weet niet of ik van me moeder mag betalen ervoor.
Hey, mijn pony is overleden en nu zou ik graag een tattoo laten zetten van hem... Kan iemand een tekening maken? Hij hoeft niet perfect te zijn, maar zou graag al eens een ideetje hebben.. Heb niet zo heel duidelijk/goede foto's maar misschien kunnen jullie creatievelingen hier wel iets van maken? Let wel op het is voor een tattoo http://groups.msn.com/MiLLyTjUh/riprankootje.msnw?albumlist=2 op deze site staan enkele fotootjes...