[Verhaal] Ontvoerd in Griekenland

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Mariiska

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 21:02

heb je het al af?

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 21:05

kippiej schreef:
heb je het al af?

lees pagina 37 onderaan

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 21:19

whaha, mazzeltje tog nog af gekregen vanavond, dus zet het ook maar vast neer maar vergeef me als het even duurt voor het volgende stukje, want daar moet ik effies over nadenken hoor veel leesplezier

Als ik de keuken inloop is, Rebecca eitjes aan het bakken. “Mm, ruikt goed.” zeg ik goedkeurend en Rebecca kijkt me lachend aan. “Dat is ook de bedoeling.” “Zal ik even theezetten.” Stel ik voor en Rebecca knikt, begin ik gauw. Even later zitten we met zijn allen aan tafel. Er hangt een beetje een vreemde stilte tussen ons. Niemand lijkt te weten wat te zeggen, dus blijft het stil. Na een tijdje verbreek ik de stilte en zeg: “Ik zal jullie gaan missen.” Iedereen knikt en Berber zegt: “Wij jou ook, maar via MSN gaan we wel met zijn allen in contact blijven hoor.” Daar zijn we het allemaal over eens en rustig genieten we met zijn allen van de eitjes.

De jongens komen vlak voor de middag aan en ik ben dol gelukkig om Mark te zien. Ik val bijna meteen in zijn armen en houd hem even stevig tegen me aan. Zachtjes streelt hij met zijn vingers over mijn haren en vraagt: “Wanneer komen je ouders ongeveer?” “Ze zouden er ergens in het begin van de avond proberen te zijn.” zeg ik met een klein stemmetje en ik merk dat ik er zelf, nog niet zo naar uitkijkt. “Zullen we wat er ook gebeurt contact met elkaar houden?” Ik merk dat hij twijfelt doe even een stapje terug en kijk hem even diep in zijn ogen aan. “Wat is er? Wil je geen contact houden?” “Natuurlijk wil ik dat wel, maar…” “Maar wat? Contact houden is niet zo moeilijk? Jullie krijgen allemaal mijn MSN en dan kunnen we via MSN blijven praten.” Ik zie dat er iets is, maar ik snap niet goed wat en zeg dan voorzichtig: “Toch?” Zonder verder op mijn vraag in te gaan zegt Mark: “Ik wil je graag nog wat laten zien.” Ik knik, eigenlijk ben ik verschrikkelijk verontwaardigd, waarom geeft hij niet gewoon antwoord. Maar ik zeg er niets meer over, want ik voel dat hij dat liever niet heeft. Ik krijg het vast nog wel te horen, denk ik bij mezelf. Hij trekt mij nog even dicht tegen zich aan en dan worden we geroepen voor het eten.

Onder het eten vraag ik aan Rebecca of het goed is dat ik even met Mark mee ga. Ik zie dat ze Mark even vragend aankijkt en zegt dan: “Dat is goed. Maar doen jullie alsjeblieft heel erg voorzichtig. En goed bij elkaar blijven, hè.” “Dat zal niet zo moeilijk zijn.” Zegt Mark dan met een grote grijns op zijn gezicht en kijkt me even veel betekend aan.

Een half uurtje lopen Mark en ik met de armen om elkaar een geslagen over straat. “Waar gaan we naartoe?” vraag ik nieuwsgierig. Hij kijkt me alleen even geheimzinnig aan, maar zegt niets. We slaan veel straatjes in, vooral kleine steegjes. Dat hadden we aan Rebecca beloofd, want dan was de kans wat kleiner dat we mensen tegen kwamen. Na een kwartiertje ongeveer te hebben gelopen, gaan we een heel smal steegje in. Ik vind het een beetje griezelig en hou Mark goed vast. Dan staat er aan het eind van het steegje, ineens een heel klein huisje lijkt het wel. Helemaal van hout en helemaal vervallen. Ik word een beetje bezorgt, maar ik weet niet precies waarover. Mark leidt me naar de deur en die gaat met een beetje krakend geluid open. Eigenlijk kun je het geen deur noemen, het is meer een grote plank houd voor een opening. Ik snap er helemaal niets van en mij keel knijpt zich even samen.

Als we door de deur zijn is het helemaal donker, Mark doet een lampje aan. Als ik om me heen kijk zie ineens dat dit krot bewoont word. Er gaat een schok door me heen en zeg met een trillende stem: “Woon je…” Verder kom ik niet, maar hij heeft me begrepen en knikt. En zegt dan: “Ik leid een soort zwervend bestaan. Mijn vrienden helpen me wel bij alles hoor.” Eindelijk weet ik weer wat uit te brengen en zeg: “Maar waarom hier, waar zijn je ouders.” Mark onderbreekt me en zegt: “Ik zal wat drinken inschenken, ga maar zitten. Ik vertel je zo wel hoe het allemaal zit.” In een soort van trans ga ik zitten, op een stoel die haast in elkaar zakt.

Even later komt Mark terug met twee dampen de kopjes thee. Hij gaat op de stoel tegenover me zitten en ik kijk hem vragend aan. Dan begint hij te vertellen: “Toen ik 3 was zijn mijn ouders uit elkaar gegaan. Alles ging goed, ik mistte me vader niet erg. Daar was ik nog te jong voor, ik kon het niet goed bevatten. Maar toen ik 14 was veranderde mijn leven. Mijn moeder werd ernstig ziek en al het geld dat we hadden, ging naar de medicijnen van mijn moeder. Even leek het erop dat ze weer beter zou worden. Maar…” Even stopt hij en slikt een keertje. “uiteindelijk heeft ze het toch niet gehaald. Ik werd naar een weeshuis gebracht, maar ik had het daar totaal niet naar mijn zin. Niemand leek mijn verdriet te begrijpen en ik had het erg zwaar. Ik kon niet tegen de regels daar en hield me er niet goed aan en kreeg vaak straf. Toen ik net 15 was ben ik ontsnapt uit die gevangenis. Ik voelde me er gewoon niet thuis en ik wist zeker dat ik me dat daar ook niet zou vinden. Ik heb dagen rondgelopen, uiteindelijk kwam ik hier mijn vrienden tegen. Toen gebruikten zij dit gebouwtje als clubhuis. Omdat ik het zo moeilijk had mocht ik hierin slapen. Na een tijdje ben ik werk gaan zoeken, om mijn brood te kunnen betalen. En nu zit ik hier.” Ik kijk hem met grote ogen aan. De hele tijd heb ik stil zitten luisteren naar zijn verhaal. “Waarom heb je me dit niet eerder verteld?” weet ik uit te brengen. “Ik had je misschien wel kunnen helpen. Al zou ik niet weten hoe.” “Ik weet niet. Eerst dacht ik dat je me evengoed niet zag zitten. En later was er de tijd niet voor en iedere keer kwam er wat tussen.”

Even later lopen we terug richting Rebecca’s huis. Er valt een beetje een vreemde stilte. Allebei weten we niet goed wat we moeten zeggen. Na een tijdje te hebben gelopen verbreek ik de stilte en zeg: “Ik weet hoe ik jou kan helpen.” Hij kijkt me een beetje verrast aan. “Oh ja?” Ik knik en zeg: “Ik blijf gewoon hier!” “Ben je gek geworden.” Hij kijkt me doordringend aan. “Je kunt terug naar huis. Naar een rijk en goed leven. Naar je vrienden en je familie. Verpest het niet voor jezelf door hier te blijven.” Weer valt er een stilte en ik weet eigenlijk best dat hij gelijk heeft. Natuurlijk moet ik weer naar huis, ik zou hier nooit kunnen leren leven. Wat zou ik tegen mijn ouders moeten zeggen, ja sorry mam, ik heb de jongen van mijn leven gevonden en blijf hier. Mijn moeder ziet me al aankomen. Dan ineens krijg ik een grandioos idee, maar ik hou het voor me. Dit moet ik eerst helemaal goed regelen voordat ik ermee kom.

Even later komen we weer aan bij het huis van Rebecca. Claudia, Berber, Rebecca, Chester en Jesse liggen allemaal in het water. Mark en ik besluiten om ook maar even te gaan zwemmen. Gauw race ik naar boven om me om te kleden. Ik pak mijn bikini en trek hem vlug aan. Dan ren ik naar de badkamer om nog even mijn haren te kammen. Als ik in de spiegel kijk zie ik mijn prachtige blonde haar golvend over mijn schouders. Even geniet ik ervan, want wat ben ik dol op mijn blonde lokjes. Plots verstijf ik en draai me om richting het raam. Ik zie de auto van David voorbij rijden, ik schrik me kapot. In een blinde paniek ren ik naar beneden en word opgevangen door de gespierde armen van Mark. Snikkend van de schrik, druk ik mezelf tegen hem aan. Ik heb wel door dat niemand begrijpt wat er aan de hand is, maar ik kan even geen woord uit mijn mond krijgen. Nog een paar minuten sta ik in de armen van Mark. Dan maak ik me langzaam los en zeg met een hele onzekere stem: “David, kwam net voorbij. In zijn auto, hij is nog steeds op zoek.” De tranen springen me van angst alweer in mijn ogen en Mark trekt mij nog even tegen zich aan. “Hij weet niet dat jullie hier zijn en ik ben bij je.” Zachtjes probeert hij me wat te sussen. Na een tijdje ben ik gerust gesteld en gaan we het zwembad in.

Even later ben ik David alweer vergeten, zo druk zijn we aan het kletsen en lachen. Groot en deels van de tijd lig ik in de sterke armen van Mark. Hij is zo lief. En ik weet ineens zeker dat ik hem niet kwijt wil. Mijn plan moet lukken!

Kus Nujaro

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 21:33

aaaaah nu ben ik nieuwsgierig naar het plan
leuk stukje weer hoor, alleen een aantal spelfoutjes gezien.

_Maggy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 22:10

ja alweer leuk stuk ben benieuwd wat haar plan is

_Marinke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 23:42

Super stuk weer

Heb een tijdje niet kunnen lezen i.v.m. geen i-net verbinding en de verbouwing etc. Dus had weer een hoop te lezen ((10 pagina's )) Maar super!! Ben zo benieuwd wat haar plan is..

Heb alleen de stukken gelezen, niet echt de reactie's.. máár ga je er nou wel of niet mee na een uitgever?

Vesper

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 07:37

LEUK!!!
Heb je snel gedaan dat nieuwe stuk.

Ben benieuwd wat dat grandioze plan van dr is
En volgens mij is die Mark best een lekker ding. Met zn gespierde armen enzo

_Maggy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 08:14

_Marinke_ schreef:
Super stuk weer

Heb een tijdje niet kunnen lezen i.v.m. geen i-net verbinding en de verbouwing etc. Dus had weer een hoop te lezen ((10 pagina's )) Maar super!! Ben zo benieuwd wat haar plan is..

Heb alleen de stukken gelezen, niet echt de reactie's.. máár ga je er nou wel of niet mee na een uitgever?

* ja ze gaat er mee naar een uitgever als het verhaal af is *

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:33

_Maggy_ schreef:
_Marinke_ schreef:
Super stuk weer

* ja ze gaat er mee naar een uitgever als het verhaal af is *

waarschijnlijk

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:33

Mariekjee schreef:
LEUK!!!
Heb je snel gedaan dat nieuwe stuk.

Ben benieuwd wat dat grandioze plan van dr is
En volgens mij is die Mark best een lekker ding. Met zn gespierde armen enzo

ben ik met je eens

Lady_Tamzz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:23

super stuk

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:24

mehorslady schreef:
super stuk

thnx

Winged

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:25

wie wil die mark even uittekenen? kan ik mijn mark beeld eraan knopen en vergelijken

super stuk weer!
ben wel benieuwd naar het plan

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:26

A_lette schreef:
wie wil die mark even uittekenen? kan ik mijn mark beeld eraan knopen en vergelijken

super stuk weer!
ben wel benieuwd naar het plan

whaha ik kan niet tekenen

ik ben nog aan het bedenken hoe ik het plan moet brengen

Milaatjuh

Re: [Verhaal] Ontvoerd in Griekenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:46

Heb denk ik wel een idee wat haar plan is
maar ik ga hem niet verklappen

nujaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:48

Milaatjuh schreef:
Heb denk ik wel een idee wat haar plan is
maar ik ga hem niet verklappen

doe dat maar niet

Winged

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:52

ik heb ook wel een idee... maar het kan natuurlijk ook totaal iets anders worden

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:54

A_lette schreef:
ik heb ook wel een idee... maar het kan natuurlijk ook totaal iets anders worden

het kan nu weer meerdere kanten op en ik heb al een kant gekozen

Winged

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:54

nujaro schreef:
A_lette schreef:

het kan nu weer meerdere kanten op en ik heb al een kant gekozen

ik ben benieuwd
merk het vanzelf

Milaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:56

Ben benieuwd of het het plan word dat ik in gedachten heb

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:16

whahah jullie zullen moeten afwachten

Milaatjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:33

nujaro schreef:
whahah jullie zullen moeten afwachten

hoelang nog ?

nujaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:34

dat weet ik niet, maar verwacht vandaag geen stukje, want ik ben op zicht niet zoveel op de pc en ben nog aan het bedenken hoe ik het allemaal op papier ga zetten.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:42

Weer een superstuk
Ik ben benieuwd naar haar plannen

Patty14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:56

Weer leuk stukje. Ik denk al dat ik weet wat het plan is .