heel goed verhaal!!! alleen één ding, als patty uitgaat met joost doet ze een rode blouse en een witte rok aan maar als ze dan in de auto zit met Ben heeft ze een spijkerbroek aan:S. maar ik kan het ook mis hebben hoor!
De verborgen waarheid vind ik ook beter, je houd de spanning er zeg maar dan meer in. Bij de foute liefde vertel je zeg maar in de titel al dat de liefde die er in voorkomt fout zal zijn..
jaa ik snap je helemaal. ik dacht eerst, de gestolen waarheid, maar die vind ik niet helemaal juist. de verborgen waarheid juist wel. xxiezz ps wie andere tips heeft, zeg ff he
ik reageer weer eens vind echt dat je het verhaal leuk schrijft. waar je nu nog over zou kunnen schrijven zijn bijvoorbeeld : - hoe gaat het veder tussen ben en jenny - wat gebeurd er met joost - hoe gaat het tussen haar en die vriendin - krijgt ben nog problemen met die gasten - hoe loopt het af met dat andere meisje
veder vind ik als titel: De verborge waarheid een goede titel
ik wil nog meer maar er komt geloof ik niet veel meer als dit het einde was dan vond en vind ik het een geweldig verhaal en ik heb het echt met plezier gelezen
Er komt volgens mij nog een stuk maar ze heeft het nogal druk met school [zoals ze eerder heeft gezegd] Wacht gewoon rustig af.. ze zal het heus niet vergeten hoor @Devica, neem de tijd