die van mezelf in rood, van nathalie in roze en die van zorro in paars? met van die leuke hartjes? of iets anders leuks?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessiejl0ve schreef:Kan iemand nog iets crea voor mij maken?
Text het liefst met hartjes of een disneyland tekst (iets anders is ook goed hoor)
En deze namen:
Jessie
Katinka
Allebei in het rolze graag
LovesSaartje schreef:Eowyn3003 schreef:Zou iemand voor mij Barney in het lichtroze en Eowyn in het zwarte kunnen maken?
LovesSaartje schreef:ro0my schreef:wo0w dat wil ik ook wel. De namen:
* Liantha
* Arsenal
* Beau
als het kan een paar verschillende
LovesSaartje schreef:lorenzolover schreef:wil iemand voor mij lorenzo in het glitter maak niet echt uit welke kleur ALVAST HARTELIJK BEDANKT
LovesSaartje schreef:
LovesSaartje schreef:Centmenta schreef:Zou iemand voor mij Breezer in het bruin/lichtbruin kunnen maken?
( in het zelfde lettertype als dat Misty hierboven staat als het kan)
zorro schreef:oh ik vind ze allemaal super!! wil iemand dat ook voor mij doen??mijn eigen naam (anja) en die van mn 2 paarden (nathalie en zorro)?
die van mezelf in rood, van nathalie in roze en die van zorro in paars? met van die leuke hartjes? of iets anders leuks?
LovesSaartje schreef:zorro schreef:oh ik vind ze allemaal super!! wil iemand dat ook voor mij doen??mijn eigen naam (anja) en die van mn 2 paarden (nathalie en zorro)?
noekje schreef:Kan iemand mijn naam --> Anoek Int paars maken?