[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:25

Mijn Foto van de week #02:
Afbeelding

chip

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week 2014! Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:26

Heel mooi en vooral lief !

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:28

Joey heel gaaf! Photoshop of was het echt een moment?

Engeltjes goed bedacht!

Revanches super lief. Mooie houding, goede sfeer mooie compositie!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:32

Revanches : Erg schattige foto!! <3 Maar ik hou van contrast dus ik had dat omhoog gegooid maar ik begrijp ook wel waarom je hem zo hebt gelaten. :j

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:44

Allen dank voor de commentaren. :) @Bellatrix, ik heb idd express het zo gelaten om het toch iets een zachtere uitdrukking te geven. Als ik contrast omhoog gooi, kwam de nadruk te veel op het mutsje. :)
En zo vond ik het meer in evenwicht.
(Het is overigens mn eigen dochter <3 )

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:46

Dat dacht ik al hoor. :j Daarom zei ik ook al dat ik begreep waarom de foto is zoals hij is. ;)

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 20:55

Deze week even een foto uit de oude doos. Augustus 2013, ik ben er niet helemaal tevreden over. Daarom plaats ik hem hier, voor de tips!

Week 2
Afbeelding

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:03

Week 2 gedaan so far. Ik ben misschien wat kritisch, zeg het ook gerust als je het er niet mee eens bent :) Dit is puur mijn eerste ingeving, heb er nog niet zoveel verstand van.

Ann_Pam: Mooie rustige foto, het takje rechts vind ik wel licht storend. Misschien dat volgende keer opzij houden? Al lees ik dat andere mensen het juist wat toe vinden voegen, in dat geval: negeer mij :+
XiiaaooNaa: Mooie compositie, leuk hoofd heeft ie ook!
Marjoow: Prachtig zeg, ontzettend gaaf gedaan! :D Zou zo mijn achtergrond kunnen zijn op pc.
Bellatrix: Die kleuren, wauw! Echt supergoed gedaan, hele toffe plaat!
Kelszz_: Het idee is heel gaaf, dat rijtje paarden is leuk gedaan. Dat de horizon scheef is, vind ik wel erg jammer van het totaalplaatje. Links bij het voorste paard had ik zelf wat meer ruimte overgehouden, vind ‘m daar zelf wat krapjes. De crops aan de boven- en onderkant storen mij juist weer niet, vind het wel leuk om niet de standaardmaten te zien.
TrendyLover: Ah, schimmels! Leuk onderwerp deze tijd van het jaar :j. Ik vind er net wat teveel paddestoelen op staan, maar de manier van scherpstellen is dan wel juist weer gaaf.
Marit (fijn, makkelijke naam! :+ ): Het sprookjesachtige spreekt me wel aan, toffe foto!
Binky: Leuke foto, mooie invalshoek tussen die takken door.
xLoki: Prachtig onderwerp natuurlijk! Ik vind het overbelichte deel net iets té licht, maar het is zo’n toffe foto dat dat eigenlijk niet echt storend is. Knap gedaan!
Ash_: Leuke puur-natuur-foto: niks geen schoongepoetste halsters, lekker modderig! Eigenwijze blik erbij ook, leuk plaatje.
Anneeex: Ik vind de witte balken aan de zijkant wat jammer, wat was je idee daarachter? Ziet er wel uit als een mooi gebied om te rijden! Het lange gras maakt de foto leuk.
SachemLover: Ik vind hem net aan de krappe kant gecropt, had voor mij net iets ruimer gemogen.
Laurajoy15: Interessante foto, haar blik is misschien niet heel expressief, maar dat maakt me in dit geval juist nieuwsgierig.
DmNqUe: Geen commentaar, wat een geweldige foto.
Jilinda: Grappig paardje! Jammer van de haak aan het halster aan de onderkant. Dat bekje is wel erg schattig.
Ismy: Leuke foto, mooi idee! Ontzettend fijne kleuren, geeft een fijn beeld om naar te kijken.
HeavensLove: Ik vind hem onduidelijk, ik snap haar pose en jouw invalshoek niet :+ Ik denk dat het zwart-witte wel iets toevoegt.
Monbyou: Jammer dat hij niet scherp is! De lichtinval op de hond vind ik wel mooi gekozen.
Fenneeee: Leuke foto! Enorm scherp, goed gedaan!
Showteam: Heerlijke plaat, hoe kom je d’r op! :D
Fellow: Wat een fijn moment heb je vastgelegd, heel mooi.
Irene96: Interessant, roept allerlei vragen op!
Tesseke: Bijzonder! De keuze voor kleuren vind ik ontzettend leuk, ook het contrast in de foto: stenen en kilte tegen een lievig, klein plantje.
Myhu: Het idee erachter is leuk! Helaas wordt de hele rechterkant dus onscherp, dat vind ik ergens toch wat storen geloof ik.
Racheel: Nice! Al had ik persoonlijk een roze touw gepakt of deze eraf geshopt.
Kani_ejj: Jammer van de wazige stukken, heb je iets weggehaald? Compositie vind ik leuk, dat huis erachter!
RianneH: Lijkt door het zwarte-witte en het touwtje net een hele oude foto, wat leuk!
Sanne_com: Niks op aan te merken, fijne heldere foto!
Lipydo: Ik ben gek op fantasy, dus dit is wel echt mijn ding! Die hand alleen al, blik van het meisje is ook goed gedaan en heel bijpassend!
Calice: Ja, gewoon een heeeeerlijke foto! Niks op aan te merken, wat een superlief plaatje.
Sodeletuut: Lichtmast stoort me niet enorm. De armen van het model op de een of andere manier ook, de benen zijn best losjes en dan de handen zo statisch, er lijkt best wat spanning op te staan.
Asselruiter: Wat een lief oogje, gaat gelijk m’n aandacht naartoe!
Manonnevot: Mooi idee, ik vind het een rustig beeld, wellicht ietsjes te rustig misschien.
Edit: oh, je tweede foto, het hondje: grappige attente blik!
Babel: Ik vind het idee erg leuk, wel een vrij drukke foto maar dat is hier helemaal niet vervelend. Net of je midden in een zaal met alleen maar lampjes staat, of dat het idee erachter was weet ik niet maar dat is in ieder geval het effect op mij :’)
Deviltjh: Heerlijke haarbal heb je daar! De kleuren zijn net wat te flets, daardoor wordt de foto minder interessant.
Gub: Mooie foto! Geen commentaar, gewoon lekker kijken :D
Kimberley23: Leuke foto, wat gewoontjes maar dat is ook wel eens leuk. Lekker vrolijk en fijn!
Chip: Leuk kleurenspel, fijn plaatje. Vooral de schaduwen vind ik interessant: je ziet de bomen niet, maar de schaduw wel, leuk effect.
TammyVN: Hier ga ik van nadenken! Weer eens wat anders, spannend idee!
Hanna_94: Ik euh… heb eigenlijk geen idee waar ik naar aan het kijken ben :P Wat hangt er daar aan de schutting?
Bumblehorse: Foto is prima, alleen jammer van het wat donkere hoofd.
Nynke_Mandy: Prachtig paard! Inderdaad de onscherpte wat je al zei, maar dat is iets voor de volgende keer.
Naomi_g1998: Fijn, natuur, hou ik van! De boom rechts voegt veel toe, anders was het vrij kaal geworden denk ik. Goed gedaan!
Robin_Rikkie: Die zon op de zijkant is mooi!
MichieldeM: Jeetje, wat een geweldige plaat! Niks aan toe te voegen, echt super!
Joey: Wat goed gedaan met die vogels! Hele mooie foto.
EngeltjeS: De kleuren zijn supergaaf gekozen, maakt het bijna ook weer een oude foto.
Revanches: Heerlijk, wat lief! De zachte kleuren maken het af!
Fennee: Jammer van de afgesneden staart (nou ja, op beeld dan :P), hij is wel mooi scherp en dat is bij apen altijd best nog tricky :=

Mijn eigen foto komt als het goed is zo.. Heb nu pas tijd := Drukke weken.

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:06

Ik baal inderdaad van de staart, maar helaas was de staart heel lang en zat ie in de bosjes. Dus ik wist niet tot waar de staart was. Ik was inderdaad wel blij met de scherpheid :j

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:07

Ach Revanches, wat een uberschattige foto! Enige wat mij "stoort" is de ruis linksmidden in beeld. Maar ik zag het pas als ik echt goed ging kijken hoor, als je de foto in zijn geheel bekijkt ziet het er prima uit!

Fennee, het is best spijtig dat je zijn staart er niet geheel bij hebt, maar in dierentuinen zal het vast niet altijd evident zijn om een goede compositie te verkrijgen. Het lijkt alsof er toch wel scherpte mist, maar je bokeh is wel prima. Ik denk dat je scherptepunt meer op de tak ligt, dus de volgende keer misschien proberen meer op de aap zelf scherp te stellen?

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:08

Bedankt sokje! :D

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:09

Dankjewel Sokje !

Revanches

@Bellatrix: Helemaal goed! Commentaar staat vrij. :D

Hanna_94 schreef:
Ach Revanches, wat een uberschattige foto! Enige wat mij "stoort" is de ruis linksmidden in beeld. Maar ik zag het pas als ik echt goed ging kijken hoor, als je de foto in zijn geheel bekijkt ziet het er prima uit!

Klopt dat daar iets ruis zit. Gelukkig valt dit weg in schaduw. En zal het een eerste kijker niet direct opvallen. Want moment dat je naar de foto kijkt wordt je aandacht getrokken naar het handje en haar gezicht. En dat was ook de bedoeling. Daar ligt ook het schepstelgebied.

eclair98

waarom wordt ik steeds overgeslagen :')

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:11

eclair98 schreef:
waarom wordt ik steeds overgeslagen :')

Omdat je foto in een link staat

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:11

Ow, maakt dat heel erg veel uit? Dan post ik hem wel even opnieuw namelijk :P

EDIT:
Afbeelding

Fennee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:12

Ik denk dat dat inderdaad de reden is dus ik zou als ik jou was hem even opnieuw plaatsen!

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:14

Voordat je heel snel naar je eigen foto gaat zoeken, het commentaar is niet beledigend bedoeld, vooral helpend! Ik vind het wel lastig om commentaar te geven zonder dat het te aanvallend aankomt, hopelijk heb je er wat aan en onthoud, als jij hem wel mooi vind, kan! Dit is namelijk mijn mening :)

Agossie
Leuke foto! :) Hij is alleen wat donker en volgensmij ligt de focus net iets voor het knotje! Dat vind ik zelf wel jammer :)

Ann_Pam
Ik vind het een geslaagde foto! Ik houd van dat sfeertje, weet niet precies wat je met de bewerking gedaan hebt, maar het staat erg mooi! Dit is typisch zo'n foto die je op tumblr zou kunnen tegen komen, ik vind hem mooi! :)

Ash_
Goede foto van het vuurwerk, vind moeilijk om hier wat negatiefs over te zeggen, want het is gewoon een prima foto! :)

Asselruiter
Ik vind het om eerlijk te zijn een beetje saai foto :o Ik weet niet zo goed wat is er van moet vinden.. Probeer een andere compositie zou ik zeggen! :)

Babel
Ah dit vind ik een leuke foto zeg! :D Goede compositie, mooie kleuren, had van mij nog zelfs wel wat extra zomerachtig mogen maken, fijne scherpte :j Misschien kan je de auto's er eventueel afcroppen? Volgensmij kijkt dat net wat lekkerder weg, ik werd er een beetje door afgeleid namelijk :)

Balou_k
Fijne compositie, jammer dat je zoveel ruimte erboven hebt zitten! Ook de achtergrond is niet ideaal, maar daar kon je waarschijnlijk niet zoveel aan doen :) En volgende keer misschien even een borstel eroverheen halen? :D

Bellatrix
Wat een topfoto! Ik vind de ruimte hierboven absoluut niet storend en het scheve hek stoort mij ook niet. Ik vind het onwijs goed gelukt, wat een prachtige kleuren zeg! _O_ Ook die blaas uit de neus is erg mooi :j

binky
Ik vind het idee wel leuk, maar vind het zonde dat dat poppetje een beetje kapot is! Het is wel een goed idee voor een kerstkaart, dus in dat opzich is het goed gelukt :j Misschien kan je nog eventueel proberen om te achtergrond globaal te maken met 1 kleur? Linksonderin en rechtsbovenin is het nét iets donkerder. :)

Bumblehorse
Fijne foto! Misschien kan je het hek ervoor wegwerken? Dan istie denk ik nét een stukje mooier! :)

calice
Wat een onwijs lieve foto! :+: Mooi in zwart-wit omzetting, goed gelukt! :)

C_estmoi
Ik vind deze foto ergens wel grappig :') Heel droog een lampje, ik vind hem alleen niet zo spannend. Probeer iets te spelen met de compositie of zorg ervoor dat het ergens naar schijnt, waardoor je iets anders ziet? :)

chip
Jaaaaaa, van dit soort foto's houd ik! :j Lekker sfeertje, mooie compositie, leuk met die bomen die de foto ' 'om armen', goed gelukt hoor! :j

Deetjeeuh
Naar mijn idee is hij nét te onscherp. Dat is de reden waarom ik hem niet zo goed gelukt vind, volgend jaar op statief zetten of gewoon nog een keertje proberen? :)

DmNqUe
Mooie foto! Wat krap gekaderd aan de onderkant en volgensmij is de foto ook niet helemaal scherp. :)

eclair98
Wat een grappige foto :') Alleen het is meer een kiekje dan een echt goede foto. Het scherpteverschil is wel leuk :j

EngeltjeS
Mooie foto! :j Fijne kleuren, de achtergrond leid helaas alleen wat af en is wat druk! Verder kijkt het paard wel mooi sprekend en dat meisje kijkt erg lief :j

faatxhorse
Goed gelukte vuurwerk foto :j Netjes en mooie kleuren! Niks op aan te merken :)

Fellow
Jammer dat de foto verkeerd scherpgesteld is! Verder ook best drukke achtergrond, jammer! Wel goed moment te pakken van de galop :j

Fennee
Ik vind het moment wel goed, alleen zit er wat bewegingsonscherpte in de foto :j Ook de achtergrond is niet ideaal, misschien andere compositie? Ga eens door je benen zakken, dat zal waarschijnlijk wel beter werken :j De pony's zijn niet al te groot, maar nu worden ze nóg kleiner!

Fenneeee
Prima foto! Ik had alleen mijn camera gekanteld, dus een foto in de lengte genomen. Nu heb je veel loze ruimte aan de linker en rechterkant, ook vallen bijna de oortjes eraf!

Gub
Mooie foto, alleen zonde dat de 'vloer' gekreukeld is :) Aan de rechterkant is het wel een beetje té overbelicht.. Misschien kan je dat wat verminderen? :) Het meisje kijkt alleen niet zo blij :')

Hanna_94
Ha, leuke foto! :)) Platenspelers zijn gave dingen :j Prima gelukt, had eventueel wat meer van de plaat willen zien :) Achtergrond vind ik niet storend! :)

HeavensLove
Hele nette foto! :j Erg mooi! Alleen wat heb je gedaan bij het bit? Er loopt een lijntje naartoe en verdwijnt uit het niets? Of zie ik dat verkeerd :+

Iejoorr
Ik kan niet ontdekken wat het is :+ Blijf er wel even naar kijken, maar eerder omdat ik dus niet waar ik naar kijk. Misschien was de onscherpte te bedoeling, maar ik vind dat niet zo geslaagd als ik eerlijk ben.

Irene96
Wat een gave foto zeg :wow: Heel bijzonder, krijg er een beetje een ijzig gevoel van! Dat je bijna niks meer van dr ziet, is helemaal niet storend, vind het zelfs bijzonder! :j Erg mooi hoor!

ismy
Ik vind hem bijzonder. Je ziet niet precies hoe je ligt en waarom die ballon nou zo 'sterk' is.. Wel mooie kleuren! :j

Jessica_1998
Prima foto, alleen zak de volgende keer nóg meer door je benen! Je ziet je schaduw nog en dat is jammer :) Ook zonde dat de pony zo vies is, maar dat zal wel typisch shetties zijn :+

JewEmm
Spontane leuke foto! Onscherpte stoort mij totaal niet :) vind alleen haar rechteroog een beetje eng, zit half open/dicht :+

jilinda
Leuke foto, beetje Alladin gevoel krijg ik erbij! :)) Hele fijne kleuren :)

JNSW
Súperschattige foto dit! :+: Echt heel leuk, ook al die kusjes op het lichaam van het jochie, erg goed uitgevoerd! :D Alleen waarom op ieder gedeelte je logo? :)

joey_lover
Heb je geflitst? jammer! Tis namelijk wel een leuke foto :) Misschien had je wat meer kunnen uitzoomen, want dan zie je volgensmij beter waarin 'ie zit :)

Kelszz_
Ik vind het nogal een 'lege' foto met veel zwart! Probeer het onderwerp meer in het midden te zetten of eventueel het zwarte gedeelte te croppen? :)

_Kiki_
Erg mooie foto! :j Ergens ook wel een beetje 'creapy' door die rechtervlam en dat maakt het mooi! Zeker geslaagd!

kimberley23
Heb je geflitst? Zo lijkt het wel! Het komt daardoor flink on-natuurlijk over vind ik. Wel leuk die lichtjes erachter, lekker vrolijk! :D

laurajoy15
Wauw! Superfoto zeg! :)) Lekker scherp hoofd en daarachter fijn onscherp, mooi verschil, toppie! +:)+

Leonyr
Oh wat een gave kikker zeg! :)) Hele fijne foto om naar te kijken, lekkere kleurtjes zeg! <3

Lipydo
Zoals altijd, wat een geweldige foto Wendy! _O_ Ziet er onwijs realistisch uit, niks op aan te merken! _O_

Lizaa01
Oeh! Een vuurwerk foto waarbij je echt actie ziet! Goed gelukt! :j

lovepaard123
Jammer dat de foto scheef is! Daardoor vallen de oren van beiden paarden eraf. Misschien voortaan een stapje terug zetten en met een rechte horizon een foto maken? :) Verder is de locatie ook niet geweldig, maar daar kan je waarschijnlijk niet zoveel aan doen! En zorg de volgende keer ervoor dat de foto scherp is! :)

love_western
Avondzon niet? :D Kijkt fijn weg! Alleen zonde dat de foto onscherp is, als dat zo was geweest, was het een top plaat geweest! (Zie ik het trouwens nou goed dat de hond scheef zit of is de horizon scheef? :) )

manonnevot
Lekker scherpe foto zeg! Maar volgensmij stond je vrij dichtbij? Ga ietstjes verder weg staan, dan kloppen de verhoudingen iets meer! :))

Marit
Ik vind deze serie zó leuk! :)) Erg leuk! :D Alleen misschien moet je wat meer letten op de schaduwen, eigenlijk kan je niet een zon hebben in de linkerhoek en dan geen schaduw rechts op de boomstam hebben :+ Maar wel superleuk, blijf door gaan met deze serie :D

Marjoow
Oeh, ik zie een dracula/vleermuis in vuurwerk :') Goed gelukt! +:)+

MichieldeM
Oh wauw zeg! Heel erg goed gelukt! _O_ Enige minpuntje is dat de oortjes bijna wegvallen! :)

monbyou
Mooie kleurtjes met het vuurwerk, netjes hoor! :)

MyHu
Leuke foto! :D Het enige wat ik storend vind is dat takje dat voor de oor zit :+ Er had ook best wat meer kleur ingemogen naar mijn idee :j

naomi_g1998
Ik vind hem eigenlijk niet zo bijzonder. Beetje saai. :o Probeer eens wat van een andere kant? Of met een spectaculairdere lucht? :) Hij mist gewoon iets, kan alleen niet zo 1/2/3 zeggen wat.

NatassJa
Wat een uitdagende blik heeft ze! Wauw! Ook erg mooi met dat rook, ik vind dat altijd wel wat hebben :j Krijg er een beetje een westerngevoel bij, hele fijne goede foto! :D

Nefertarie
Sneaky horse :') Verstopt achter alle bomen haha :+ Leuke foto! Beetje flets naar mijn idee, mag wat meer kleur in! :)

Nynke_Mandy
Oei.. Wat een ruis! Probeer ergens waar meer licht is of ga voor een blackfoto met de stallen :)

Racheel
Als de linkerkant nou wat lichter was: +:)+ ! Fijne foto, maar jammer dat dus de linkerkant zo donker is. De scherpte is namelijk wel goed :j

Revanches
Ah wauw! _O_ Heel erg mooi! Alleen doet beetje pijn kijken, het had van mij iets minder licht achter het paard en vrouw mogen zijn :j

[url=http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2014/005/7/7/img_8866kl_by_rianneh-d70xvk6.jpg]RianneH[/url
Paard kijkt naar links, vind dat wat vervelend kijken. Al keek hij nou rechtuit, kijkt net wat fijner weg! :) Wel héle fijne scherpte! _O_

Robin_Rikkie
Niks aan op te merken, gewoon een hele goede nette foto! Fijne kleuren :) (Oh, toch 1 dingetje wat ik zonde vind, die vlecht in de staart! :') )

[bRozenveld[/b]
Superfoto! Gave ogen heeft hij :) Alleen jammer dat zn haar er niet helemaal op staat.

SachemLover
Niet zo'n fijne compositie. Staat alsof ze net gegeten heeft en dat ze na de foto gelijk weer begint te eten of weglopen. Zet het paard eens recht en probeer wat meer met compositie's! Let anders ook op de achtergrond :)
Sanne_com

Jammer dat de foto zo donker is! Het is namelijk wel een leuk idee, is van je vakantie of iets in die richting? :) Je ziet heel gaaf waaruit de moskee uit opgebouwd is, heel leuk! :D
showteam
_O- _O- _O- GEWELDIG! Heerlijk typisch, geweldige sfeer, SUPER! _O_

Sodeletuut
Ik vind het eigenlijk zonde dat ze dr ogen dicht heeft! :o Al waren de ogen open, was het veel sprekender geweest denk ik :) Wel hele fijne zwart/wit-omzetting :)

Sokje_6
Leuke foto! Alleen wel wat 'standaard' naar mijn idee. :)

Suuszels
Fijne kleuren, prima foto hoor :)

TammyVN
WAUW! _O_ Niks aan op te merken, prachtig! _O_ Wat een geweldige sfeer! HDR? :)

tesseke
Gaaaaaf! Die 'bling' in de maan is mooi zeg! :D

[bTinky12[/b]
Niet scherp op het oog, probeer volgende keer van boven de foto te nemen! Of van rechtvoren, het kijkt niet zo fijn weg vind ik persoonlijk :) Wel lekker blauwe lucht zeg! :D

XiiaaooNaa
Sterrenhemel? _O_ Wauwie! Prachtig, heel erg mooi en goed gelukt zeg!

xLoki
WOW. Die ogen :wow: Die springen eruit, prachtig! Goede blik van het meisje ook, heel sterk. Fijne scherpte, echt een top foto! :D

xxanoukxx1
Kleine foto kan je niet zo goed beoordelen.. Maar ik vind het m eigenlijk meer een kiekje. Een meisje met paard, niet zo bijzonder. Ook is het meisje op het paard eraf 'gehakt'.

url=http://i1142.photobucket.com/albums/n617/romy-vanbeek/17_zps4e195b11.png]Ymor[/url]
Haha, schattig koppie trekt het jochie! Erg leuk hoor, goed gelukt :) Enige jammere is de arm van die vader (?) ernaast!
Yvonne_V
Wow :wow: Heel erg gaaf en eigenlijk best wel eng :') Goed geslaagd, top! +:)+

MarijeR[/quote]
Leuke foto! Is eigenlijk heel sterk geworden in z/w-omzetting. Mooi, goed gelukt! :j

kani_ejj
Mooie foto, mooi licht, goed moment en leuke honden, top gelukt! :D

ZO. Na 10 jaar later ben ik klaar :)

Verder bedankt voor het kritiek/tips/complimentjes over mijn foto, en Marit, foto was gemaakt met mijn 50 mm f1.8 lensje! :D

Revanches schreef:
Joey: Ruizige foto, en scherpstelling op 1 oog/en oor. Had liever iets meer scherpte gezien en de ogen wat sprekender. Wat heb je overigens met het, voor de kat, linkeroog gedaan? Bewerking is zichtbaar wegens een naar randje dat er langs loopt.

Ik zie het, wat erg := Had verscherpt, heb er helemaal niet opgelet, thanks voor het zeggen! :)

Edit: Allemaal faal dingetjes, ineens dikgedrukt etc, die ga ik niet meer aanpassen sorry :+
Laatst bijgewerkt door Joey op 12-01-14 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:14

Leuk eclair98 Ik zou de foto zelf bijsnijden, maar wat een poepie, ik wil 'm wel hebben :+

Bedankt Joey !
Laatst bijgewerkt door chip op 12-01-14 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:15

Graag gedaan Joey. Jij ook bedankt voor je uitgebreide lijstje.

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:16

Ahhh zowel de foto van Revanches als die van eclair98 zijn bijzonder schattig,heb ik verder geen commentaar op ga bij beide als ik ze bekijk zoete woordjes keuvelen hahahaha :')

ik heb het proberen bij te houden om commentaar te geven maar helaas is het me niet gelukt.

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:17

Wat grappig dat niemand weet wat het is, dan ben ik niet alleen :+
Ik vermoed dat het simpelweg een plaat is dat liefhebbers van het merk John deere (traktors) super vinden. Een beetje zoals de coca cola platen :)
Daarmee dat ik het wel iets vind hebben, het zegt iets over de voormalige eigenaren. En volgens mij hangt die plaat daar al héél lang.
Hier heb ik hem misschien iets duidelijk op staan: Foto, deze is een dik jaar geleden genomen. Je ziet de evolutie van de plaat, nu zijn de letters nog minder leesbaar geworden.

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:19

Hier het commentaar op week 2! Sorry als ik je vergeten ben, of ik heb er helemaal niks over te zeggen omdat ik hem helemaal geslaagd vind of ik heb erover geen gelezen..

Ann_Pam Ik vind hem een beetje flets overkomen, de diepte die je er echt in ziet vind ik wel echt heel mooi

XiiaaooNaa Mooi moment! Vind dat het paard echt heel lief kijkt :) De schaduw op het paard is jammer maar ik vind het niet heel erg storen

Marjoow Mooie foto! :D

Bellatrix Ook echt een hele gave foto! Ik hou van die lucht :))

Kelszz_ Leuk effect zo! Jammer van de scheve horizon maar die kon je niet aanpassen zo te lezen

Marit Wat een geweldige foto! <3

binky Ik vind de takjes juist wel een leuk effect geven. Hele schattige foto <3

xLoki Ook al zo’n leuke foto :D Jammer van het overbelichte stukje links bovenin, hij had nog gaver geweest als er een groter stuk van het gewei links op stond

Ash_ Jammer dat het halster zo viezig is. Voor de rest wel een hele nette foto

anneeex Had liever nog iets meer van de pony gezien

SachemLover Mooie foto! Hij is mooi scherp

laurajoy15 Jammer dat je haar zo donker is, had denk ik mooier geweest als je echt je haar bovenop zou zien!

DmNqUe Gave foto zeg! Vind de rook voor het meisje alleen iets storen, maar denk dat dat heel moeilijk is om weg te werken

jilinda Heee is dat Yce? :P licht op de oortjes vind ik wel gaaf! Jammer van het hek, had nog net wat mooier geweest als die er niet was

ismy Gave foto! Niks op aan te merken :)

HeavensLove Vind hem goed gelukt! Wazige stukje bovenin vind ik alleen een beetje storen

monbyou Leuke foto! Jammer dat je niet het hele hondje ziet, licht vind ik wel heel erg mooi

Fenneeee Vind hem iets te bewerkt,Mellow staat er wel leuk op

showteam Ook alweer zo’n leuke! Vind het ook echt super origineel bedacht :j

Fellow Ik vind echt een hele fijne sfeer in de foto zitten :)

Irene96 Erg gave foto!

tesseke Wauw wat een gave foto! Heel mooi effect ook, dat plantje in kleur en de rest in zwart wit :)

MyHu Wat een leuk idee! Vind m alleen een beetje onscherp lijken, maar dat kan ook heel goed door het uploaden komen

kani_ejj De foto spreekt mij zelf niet zo aan. Had liever alleen het paard gezien, dus verticaal uitgesneden en minder van de omgeving.

RianneH Ik vind wel een fijne sfeer in de foto zitten! :)

Sanne_com Wauw gave foto! Paardje staat er ook mooi op :D

Lipydo Gave foto weer!

Sodeletuut Ook al zo’n gave foto! Vind de elektriciteitsmast wel storen

Asselruiter Had zelf het oog wat meer in het midden willen zien, verder is ie wel mooi scherp :)

manonnevot Neusje is mooi scherp, vind het verder alleen niet echt een interessante foto. :o

Babel Wauw wat een geweldige foto! Sfeer zit er echt super in! :D

deviltjh Vind de foto niet zo’n fijne compositie hebben. Moest eerst heel goed kijken om er achter te komen wat het was en vind het jammer dat je alleen de achterkant van het hoofd ziet.

eclair98 Leuke foto! Hondje staat er lekker alert op

Nynke_Mandy Zonde dat de foto niet scherp is. Paardje staat er wel leuk op

naomi_g1998 Vind het geen hele bijzondere foto. Had hem graag meer ingezoomd gezien op de zon, nu heb je nog een heel stuk lucht waar eigenlijk niks te zien is en dat vind ik jammer. De boom is wel mooi gelukt!

Joey WAUW! Echt gaaaaf zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:22

Dit is mijn week 2! :D Het was mijn eerste fotomeeting en ik ben er best trots op. :j
Afbeelding

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:23

Deetjeeuh Gaaaf! Vind de kleuren heel fijn! Bij het bit zie je wel dat er iets weggeshopt is maar vind het niet heel storend.