Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik hou van contrast dus ik had dat omhoog gegooid maar ik begrijp ook wel waarom je hem zo hebt gelaten.
@Bellatrix, ik heb idd express het zo gelaten om het toch iets een zachtere uitdrukking te geven. Als ik contrast omhoog gooi, kwam de nadruk te veel op het mutsje. 
)
Daarom zei ik ook al dat ik begreep waarom de foto is zoals hij is.
Dit is puur mijn eerste ingeving, heb er nog niet zoveel verstand van.
Zou zo mijn achtergrond kunnen zijn op pc.
. Ik vind er net wat teveel paddestoelen op staan, maar de manier van scherpstellen is dan wel juist weer gaaf.
): Het sprookjesachtige spreekt me wel aan, toffe foto!
Ik denk dat het zwart-witte wel iets toevoegt.

Wat hangt er daar aan de schutting?
), hij is wel mooi scherp en dat is bij apen altijd best nog tricky 
Drukke weken.

Hanna_94 schreef:Ach Revanches, wat een uberschattige foto! Enige wat mij "stoort" is de ruis linksmidden in beeld. Maar ik zag het pas als ik echt goed ging kijken hoor, als je de foto in zijn geheel bekijkt ziet het er prima uit!

Hij is alleen wat donker en volgensmij ligt de focus net iets voor het knotje! Dat vind ik zelf wel jammer 

Ik weet niet zo goed wat is er van moet vinden.. Probeer een andere compositie zou ik zeggen! 
Goede compositie, mooie kleuren, had van mij nog zelfs wel wat extra zomerachtig mogen maken, fijne scherpte
Misschien kan je de auto's er eventueel afcroppen? Volgensmij kijkt dat net wat lekkerder weg, ik werd er een beetje door afgeleid namelijk 
En volgende keer misschien even een borstel eroverheen halen?
Ook die blaas uit de neus is erg mooi 
Misschien kan je nog eventueel proberen om te achtergrond globaal te maken met 1 kleur? Linksonderin en rechtsbovenin is het nét iets donkerder. 

Mooi in zwart-wit omzetting, goed gelukt! 
Heel droog een lampje, ik vind hem alleen niet zo spannend. Probeer iets te spelen met de compositie of zorg ervoor dat het ergens naar schijnt, waardoor je iets anders ziet? 
Lekker sfeertje, mooie compositie, leuk met die bomen die de foto ' 'om armen', goed gelukt hoor! 

Alleen het is meer een kiekje dan een echt goede foto. Het scherpteverschil is wel leuk 
Fijne kleuren, de achtergrond leid helaas alleen wat af en is wat druk! Verder kijkt het paard wel mooi sprekend en dat meisje kijkt erg lief 
Netjes en mooie kleuren! Niks op aan te merken 

Ook de achtergrond is niet ideaal, misschien andere compositie? Ga eens door je benen zakken, dat zal waarschijnlijk wel beter werken
De pony's zijn niet al te groot, maar nu worden ze nóg kleiner!
Aan de rechterkant is het wel een beetje té overbelicht.. Misschien kan je dat wat verminderen?
Het meisje kijkt alleen niet zo blij 
Platenspelers zijn gave dingen
Prima gelukt, had eventueel wat meer van de plaat willen zien
Achtergrond vind ik niet storend! 
Erg mooi! Alleen wat heb je gedaan bij het bit? Er loopt een lijntje naartoe en verdwijnt uit het niets? Of zie ik dat verkeerd 
Blijf er wel even naar kijken, maar eerder omdat ik dus niet waar ik naar kijk. Misschien was de onscherpte te bedoeling, maar ik vind dat niet zo geslaagd als ik eerlijk ben.
Heel bijzonder, krijg er een beetje een ijzig gevoel van! Dat je bijna niks meer van dr ziet, is helemaal niet storend, vind het zelfs bijzonder!
Erg mooi hoor!
Ook zonde dat de pony zo vies is, maar dat zal wel typisch shetties zijn 
vind alleen haar rechteroog een beetje eng, zit half open/dicht 
Hele fijne kleuren 
Echt heel leuk, ook al die kusjes op het lichaam van het jochie, erg goed uitgevoerd!
Alleen waarom op ieder gedeelte je logo? 
Misschien had je wat meer kunnen uitzoomen, want dan zie je volgensmij beter waarin 'ie zit 

Ergens ook wel een beetje 'creapy' door die rechtervlam en dat maakt het mooi! Zeker geslaagd!
Lekker scherp hoofd en daarachter fijn onscherp, mooi verschil, toppie!
Hele fijne foto om naar te kijken, lekkere kleurtjes zeg! 
Ziet er onwijs realistisch uit, niks op aan te merken! 

Verder is de locatie ook niet geweldig, maar daar kan je waarschijnlijk niet zoveel aan doen! En zorg de volgende keer ervoor dat de foto scherp is! 
Kijkt fijn weg! Alleen zonde dat de foto onscherp is, als dat zo was geweest, was het een top plaat geweest! (Zie ik het trouwens nou goed dat de hond scheef zit of is de horizon scheef?
)
Erg leuk!
Alleen misschien moet je wat meer letten op de schaduwen, eigenlijk kan je niet een zon hebben in de linkerhoek en dan geen schaduw rechts op de boomstam hebben
Maar wel superleuk, blijf door gaan met deze serie 
Goed gelukt!
Enige minpuntje is dat de oortjes bijna wegvallen! 

Het enige wat ik storend vind is dat takje dat voor de oor zit
Er had ook best wat meer kleur ingemogen naar mijn idee 
Probeer eens wat van een andere kant? Of met een spectaculairdere lucht?
Hij mist gewoon iets, kan alleen niet zo 1/2/3 zeggen wat.
Krijg er een beetje een westerngevoel bij, hele fijne goede foto! 
Verstopt achter alle bomen haha
Leuke foto! Beetje flets naar mijn idee, mag wat meer kleur in! 

Heel erg mooi! Alleen doet beetje pijn kijken, het had van mij iets minder licht achter het paard en vrouw mogen zijn 
Wel héle fijne scherpte! 
(Oh, toch 1 dingetje wat ik zonde vind, die vlecht in de staart!
)
Alleen jammer dat zn haar er niet helemaal op staat.
Je ziet heel gaaf waaruit de moskee uit opgebouwd is, heel leuk! 
GEWELDIG! Heerlijk typisch, geweldige sfeer, SUPER! 
Al waren de ogen open, was het veel sprekender geweest denk ik
Wel hele fijne zwart/wit-omzetting 

Niks aan op te merken, prachtig!
Wat een geweldige sfeer! HDR? 

Wel lekker blauwe lucht zeg! 
Wauwie! Prachtig, heel erg mooi en goed gelukt zeg!
Die springen eruit, prachtig! Goede blik van het meisje ook, heel sterk. Fijne scherpte, echt een top foto! 
Enige jammere is de arm van die vader (?) ernaast!
Heel erg gaaf en eigenlijk best wel eng
Goed geslaagd, top! 

Revanches schreef:Joey: Ruizige foto, en scherpstelling op 1 oog/en oor. Had liever iets meer scherpte gezien en de ogen wat sprekender. Wat heb je overigens met het, voor de kat, linkeroog gedaan? Bewerking is zichtbaar wegens een naar randje dat er langs loopt.
Had verscherpt, heb er helemaal niet opgelet, thanks voor het zeggen! 

De schaduw op het paard is jammer maar ik vind het niet heel erg storen

Jammer van het overbelichte stukje links bovenin, hij had nog gaver geweest als er een groter stuk van het gewei links op stond
licht op de oortjes vind ik wel gaaf! Jammer van het hek, had nog net wat mooier geweest als die er niet was

Het was mijn eerste fotomeeting en ik ben er best trots op.