Na:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moonfight schreef:Zelf vind ik de zweetplekken niet zo netjes weggewerkt door Nicole. Veder heb ik haar ook gevraagd om de foto te verwijderen aangezien ik het niet zo fijn vind dat iemand zonder mijn toestemming mijn foto's gaat bewerken en het logo verwijderd.
Moonfight schreef:Het was vooral fijn geweest als Nicole het even overlegd had. Veder vind ik het inderdaad leuk als iemand anders laat zien wat zij zouden doen met de foto's met dat hoort niet in dit topic + dat was niet de rede dat ik de afbeelding hier geplaatst had.
De foto is altijd eigendom van de fotograaf en er mag niet zomaar wat aan gedaan worden zonder toestemming van de fotograaf.
Moonfight schreef:Het was vooral fijn geweest als Nicole het even overlegd had. Veder vind ik het inderdaad leuk als iemand anders laat zien wat zij zouden doen met de foto's met dat hoort niet in dit topic + dat was niet de rede dat ik de afbeelding hier geplaatst had.
De foto is altijd eigendom van de fotograaf en er mag niet zomaar wat aan gedaan worden zonder toestemming van de fotograaf.
Nicole schreef:Moonfight schreef:Zelf vind ik de zweetplekken niet zo netjes weggewerkt door Nicole. Veder heb ik haar ook gevraagd om de foto te verwijderen aangezien ik het niet zo fijn vind dat iemand zonder mijn toestemming mijn foto's gaat bewerken en het logo verwijderd.
Oh man maak je niet zo druk zeg..Dan druk je er alsnog toch een logo op.. Word weer in dank afgenomen blijkbaar wanneer je eventjes laat zien wat je uit een foto zoveel meer uit kan halen ik heb gerust niet EXPRES laat ik dat logo er lekker afhalen.. Het zat nou eenmaal in de hoek waar ik uitgesneden had, moet je na gaan hoe makkelijk andere mensen dit kunnen doen
en goh mee je het dat de zweet niet netjes is weg gewerkt... Het is een foto van 800pixels wat verwacht je daarvan tot in de perfectie heb weg gewerkt in nog geen 2 minuten tijd?
![]()
Normaliter zit ik met mensen die helemaal niet erg vinden wanneer de foto word bewerkt.. Maar zit bij jou blijkbaar anders gelijk op je teentjes getrapt.Moonfight schreef:Het was vooral fijn geweest als Nicole het even overlegd had. Veder vind ik het inderdaad leuk als iemand anders laat zien wat zij zouden doen met de foto's met dat hoort niet in dit topic + dat was niet de rede dat ik de afbeelding hier geplaatst had.
Hoezo hoort dat niet in het topic dat kan namelijk degelijk wel in dit topic.. vind je reactie een beetje overdreven en gelijk 2 PB's te sturen in nog geen paar minuten tijd..
Moonfight schreef:Ik heb je gewoon nette pb gestuurd. Maar even overleggen lijkt me vrij redelijk.
LynnDenise schreef:Ik had het paard nog even recht gezet, dat hebben jullie beide dan weer niet gedaan, durf het alleen bijna niet uit te proberen
LynnDenise schreef:Dan is het misschien smaak, dat kan. Ik had hem zelf waarschijnlijk een procent of 4 naar links gedraaid