Bellatrix; hele gave plaat, vind het model alleen niet prettig kijken. Leo; Mooi ook. vooral de eerste waar je nog andere dieren op de achtergrond ziet. Leuk.
@Bellatrix: Heel erg gaaf! @Leo: Mooie foto’s, vond het eerst even wennen om die andere paarden te zien op de foto, maar ik vind het zo leuk uitgevoerd! Het paard kijkt er echt naar en ik vind het erg geslaagd @Goof: Mooi bewerkt! Deze foto vind ik nóg sprekender dat je vorige!
Inderdaad, deze foto vind ik ook mooier als de andere
Loontje_
Geplaatst: 04-03-13 21:08
P36 JNSW: Eerste kijkt het paard wat apart, maar de tweede foto vind ik erg gaaf! Marit: Iew iew beestjes! Maar wel super toffe macro's. elinevandijk: Aw die eerste foto, die oogjes. Tweede vind ik wat minder.
P37 Chernique: Gaaf zeg, die beweging in de vleugels heb je erg mooi vastgelegd. Lalee_: Nette plaat, leuk die bokeh op de achtergrond. Toch zou ik het meisje wel centraal hebben gedaan in de foto, haar arm rechts is er nu zo afgehakt. Levitation poging voor de eerste keer vind ik netjes, ga gewoon lekker door met oefenen Astor: Wauw Goof: Tweede is super. Knap paard ook! dancer_: Vind em niet zo, hij is overbelicht en onscherp.. Chernique: Tweede vind ik gaaf Nora175: Volgens mij zijn het opzich nette platen, kun je ze de volgende keer ook draaien nu kijkt het zo irritant haha Bellatrix: Iew ik kan niet zo goed tegen bloed Dit neemt niet weg dat het een hele knappe foto is! Leo: Fijne sfeer in de foto's, ze spreken me beide erg aan
P38 Goof: Nice! In zwart-wit spreekt deze foto me meer aan dan de kleurenversie. Witte van de bles vind ik alleen té wit/overbelicht
Mijn aandeel van vandaag, voor mijn kindersprookjesboek die ik aan het schrijven ben
In zwartwit vind ik die foto ook erg geslaagd Goof Kan me voorstellen dat je er blij mee bent!
Loontje: bijzondere en mysterieuze plaat weer, zoals altijd Heb je de foto van de eland ook zelf geschoten?
Ik zie nu dat bij mijn eerste foto de horizon enorm scheef is In de kleur-versie had ik deze wel rechtgetrokken maar dan valt de helft van één van de paardjes op de achtergrond er weer af. Laat het voor nu dus maar even zo.
Loontje_
Geplaatst: 05-03-13 12:27
Leo: Nee jammergenoeg deze niet! Maar ik heb kaartjes gekocht voor de dierentuin om foto's van dieren te maken voor de volgende bewerkingen
Goof, Leuk zo in zwart-wit! Alleen sommige delen lijken iets overbelicht. Maar vind hem verder erg mooi! Loontje_, Mooi gedaan zeg! En die nabewerking vind ik ook fantastisch. Geeft echt een gave sfeer aan de foto. nobbie91, Oh wauw.. dit noem ik nou echt foto's waar je eeuwig naar kunt blijven kijken! Erg gaaf!
Foto van vanmiddag. Niet de nabewerking die ik meestal toepas. Beetje saaie nabewerking voor mijn doen. Maar ben wel benieuwd wat jullie er van vinden
dank jullie ! Goof, ik vind zelf de voorgrond (hekje/lantaarnpaal/fietsen) juist wat diepte geven.. alleen de pier dan wordt het weer zo'n standaard plaatje. Maarja smaken verschillen natuurlijk.
JNSW: ik vind het een mooie/goeie foto, maar hij heeft niet het "wauw" gevoel
Prachtige platen Nobbie! Heel erg geslaagd! De fietsen vind ik ook niet zozeer storend en geeft inderdaad diepte, al had ik denk ik liever gezien dat de voorste fiets er helemaal op had gestaan, dus de foto een fractie ruimer.
JNSW: mooie kleuren maar er is 'iets' met de foto, net alsof hij te veel verscherpt is, zou dat kunnen? Wel een nette plaat hoor, maar hij spreekt net niet helemaal aan.
@Loontje: Wauw gaaf! @Nobbie91: Het zijn beide erg mooie foto’s. Had inderdaad ook de fiets er helemaal op gezien @JNSW: Mooie foto hoor! Alleen niet om te zeuren, ik zie een (heeeel) klein oneffenheidje bij het bitring. Maar ik denk dat als je niet weet dat deze foto bewerkt is, dat je het dan niet eens ziet
Fantabulouss
Geplaatst: 09-03-13 13:22
Bijleesactie
blz 35 - Melissa1996: jammer dat de hond niet in de lens kijkt op de zwartwitfoto, heb op deze manier niet zoveel met deze foto de kleurenfoto vind ik iets te krap uitgesneden - Carliijn: leuke foto van de rotweiler! sprekend en vrolijk misschien nog iets meer de zwarte tinten erin naar voren laten komen? vind hem wat dof - Nermal: 1e foto erg leuk! 2e foto spreekt mij iets minder aan, maar wel goed genomen hoor - Gianti: super leuk zo'n studiomeeting! daar wil ik ook nog weleens aan mee doen! heb ook niks op je foto aan te merken - Melissa1996: leuke foto's van de roos alleen om ze nog wat spannender en sprekender te maken kun je misschien volgende keer een beetje spelen met je diafragma zodat je wat meer scherpte en onscherpte in je foto krijgt - JNSW: mooie foto's van Baileys vind jou manier van bewerken mooi! - Channiiiej : mooie foto van je hondje! dat oog springt eruit zeg! super
blz 36 - elinevandijk: ik mis wat scherpte in je foto's en ik vind ze wat dof - Marit: wauwww die foto's van de mug zijn echt tof - JNSW: mooie foto's van de meeting bij Kijkduin! leuk om te zien dat elke fotograaf toch weer andere foto's en ander momenten neemt! Jammer dat op de eerste foto de staart 'afgehakt' is
blz 37 - Leo: erg mooie sfeer heb je in je foto's zeg! - Bellatrix: wat houd de foto van het meisje in de witte jurk in? hij doet mij persoonlijk niet zoveel.... - Nora175 : voor alle 3 de foto's : ik vind ze een beetje flets, misschien wat helderheid/scherpte toevoegen in photoshop ? voor de eerste 2, jammer van de achtergrond en van het niet zo schone halster, als je dit paardje voor een mooie natuur achtergrond zet en een net halstertje om doet denk ik dat je foto al heel anders toont - Chernique: leuke foto's! waarom heb je op de 2e foto de hengenstenketting en lijn niet even weggewerkt dan is hij nog mooier! De eerste had van mij iets ruimer uitgesneden mogen zijn en let op hekjes op de achtergrond de foto van de gans vind ik trouwens heel leuk en apart scherpte en toch beweging! leuk gedaan! - dancer_ : de foto van de zwaan doet met niet zo veel, ik mis scherpte en vind de compositie en het standpunt niet heel spannend - Astor : mooie plaat van de bruine! niets op aan te merken! ook leuk zo'n paard met 2 verschillende ogen! - Lalee_ : eerste foto van het meisje, hele mooie scherpte en kleuren! leuk gedaan bij de levitation vind ik de achtergrond wat te druk..
blz 38 - JNSW: mooie foto van de Fries! maar vind jou foto's eigenlijk altijd mooi toch vind ik em misschien een tikkeltje aan de lichte kant... - Nobbie91: apart die hdr foto's! daar wil ik ook nog weleens mee gaan oefenen! wat ik alleen jammer vind is de half afgesneden fiets..daardoor doet de foto me iets minder, of heb je dat bewust gedaan ? - Loontje_ : wauw! wat een aparte foto! echt heel mooi ! - Goof : leuk idee zo de schimmel met de witte achtergrond! hij lijkt wel wat overblicht achterop de rug?