Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dit neemt niet weg dat het een hele knappe foto is!

Kan me voorstellen dat je er blij mee bent!
Heb je de foto van de eland ook zelf geschoten?
In de kleur-versie had ik deze wel rechtgetrokken maar dan valt de helft van één van de paardjes op de achtergrond er weer af. Laat het voor nu dus maar even zo.

! Goof, ik vind zelf de voorgrond (hekje/lantaarnpaal/fietsen) juist wat diepte geven.. alleen de pier dan wordt het weer zo'n standaard plaatje. Maarja smaken verschillen natuurlijk.
de kleurenfoto vind ik iets te krap uitgesneden
sprekend en vrolijk
misschien nog iets meer de zwarte tinten erin naar voren laten komen? vind hem wat dof
alleen om ze nog wat spannender en sprekender te maken kun je misschien volgende keer een beetje spelen met je diafragma
zodat je wat meer scherpte en onscherpte in je foto krijgt
vind jou manier van bewerken mooi! 
leuk om te zien dat elke fotograaf toch weer andere foto's en ander momenten neemt! Jammer dat op de eerste foto de staart 'afgehakt' is
hij doet mij persoonlijk niet zoveel....
? voor de eerste 2, jammer van de achtergrond en van het niet zo schone halster, als je dit paardje voor een mooie natuur achtergrond zet en een net halstertje om doet denk ik dat je foto al heel anders toont
dan is hij nog mooier! De eerste had van mij iets ruimer uitgesneden mogen zijn
en let op hekjes op de achtergrond
de foto van de gans vind ik trouwens heel leuk en apart
scherpte en toch beweging! leuk gedaan! 
niets op aan te merken! ook leuk zo'n paard met 2 verschillende ogen!
bij de levitation vind ik de achtergrond wat te druk..
maar vind jou foto's eigenlijk altijd mooi
toch vind ik em misschien een tikkeltje aan de lichte kant...
daar wil ik ook nog weleens mee gaan oefenen! wat ik alleen jammer vind is de half afgesneden fiets..daardoor doet de foto me iets minder, of heb je dat bewust gedaan
?
!
hij lijkt wel wat overblicht achterop de rug?
, neem ik mee voor de volgende keer!