Lifaya, veel plezier en breng wat mooie foto's mee terug
Die puppies zijn geweldig, vooral foto 1. Hannemarie, vind je foto niks, sorry. HD, zelfde verhaal, vind deze foto's niks. Je hebt de laatste tijd wel leuker geplaatst. Vind de haf op de vorige pagina leuk, de fries vind ik er echter niet heel voordelig opstaan.
Ik vindt 'm maar een beetje gewoontjes... tja sorry, eigen mening
NatassJa
Geplaatst: 02-05-12 16:30
Gave foto Goof!
Bij mij is de eerste foto ook niet scherp HD. 2e is wel leuk!
Hier van mij weer eens 2! Voor mij de eerste keer dat ik een "concert" fotografeer. Ben er stiekem wel een beetje trots op En voor de mensen die niet weten wie het is.. Het is Waylon!
Die krokodil is wel leuk! Moest alleen even kijken hoe het nu precies in elkaar zat
NathalietjeB
Geplaatst: 02-05-12 20:44
hd ik vind dat dan weer helemaal niks veel te krap gekaderd ik zie liever het hoofd helemaal in beeld ipv enkel zo want t heeft naar mijn idee niks behalve een gewoon kiekje
Goof; gave foto zo in het zwart wit! Natasja; vind de laatste in de link het beste gelukt! HD; zelfde verhaal als bij Natasja, de link vind ik leuker dan de paardenfoto's
Die eerste is leuk Bitje! Zou zo een poster voor in de Penny kunnen zijn!
Ivonka
Geplaatst: 02-05-12 21:45
Bitje, bij de eerste foto moet je de benen erbij denken ook al zie je ze niet door het gras. Dus iets meer ruimte onder over houden. Verder heel netjes!
Nadine, de foto van het bos is opzich wel grappig met die kleuren. Geven het wat warme. Voor de rest doet die foto me alleen wat minder, maar dat is natuurlijk persoonlijke smaak De foto van het paard vind ik wel aardig, alleen heb ik het idee dat hij net niet scherp is op het oog, maar op de haren ervoor. Daarnaast vind ik hem toch net wat te rood/oranje.
Bitje, Ik vind de foto's van die paarden erg leuk. Wel jammer van het hek op de achtergrond maar daar is natuurlijk (behalve weg shoppen) niet zoveel aan te doen. Bij die tweede vind ik de foto minder door de beenstand van het paard. Net een minder mooi moment.
HD, ik ben niet zo weg van je uitsnedes va het hoofd. Je maakt geen gebruik van de regel van de derde en bij die tweede snijd je net het oog aan. Krap kaderen kan, maar dan wel op de juiste manier.
Natassja, Leuke concertfoto's van Waylon, ik ben niet zo thuis in dat soort fotografie, dus van mijn kant hierop niet teveel commentaar .
Goof, leuke foto van de zwaan, hoewel ik hem misschien niet precies in het midden zou hebben gekaderd. Als je hem juist uit het midden plaatst kan je de foto wat spannender maken.
Hannemarie, Het licht van de foto is mooi, maar voor de rest vind ik de foto wat minder interessant omdat er niet iets is om de aandacht te trekken. Als je bijvoorbeeld een bloem of dat trosje als uitgangspunt zou hebben genomen zou ik de foto beter hebben gevonden.
Anoniem
Geplaatst: 03-05-12 11:52
Wauw heel veel mooie fotos gezien! Die van nadine vind ik ook erg gaaf
Ben 2 daagjes naar schiermonnikoog geweest deze op de boot gemaakt.
MerelBormans
Geplaatst: 03-05-12 11:53
Hier weer eens twee foto's van mijn kant. Graag hoor ik wat jullie ervan vinden. (wees vooral niet bang dingen te zeggen/commentaar te geven, wel opbouwend natuurlijk ).
De eerste foto is van PRE-hengst Draco. De tweede foto was tijdens HPE in Terhorsterzand genomen van Fell-pony Wellbrow Tommie.
héél gaaf kgambler, zeker de eerste foto met die dondere lucht erbij! Wauw @Yvank, ik vind hem leuk, mooi moment @Nadine, ik vind je eerste het leukst uit de serie, mooie warme kleuren! @Bitje, de eerste is gaaf, ga je het schrikdraad nog wegwerken? Dan zou hij helemaal top zijn.
Gisteren met een vriendin en haar hond naar het bos geweest. Ik weet dat mijn 'logo' heel lelijk is, word aan gewerkt Tuig kon helaas niet af.