JolandaS schreef:Julia schreef:Niemand die mij kan adviseren over een macrolens?
Ik heb op de vorige pagina gereageerd.
Oeps, sorry.
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ga nog fotografie cursus doen, maar ik neem aan dat je daar niet veel leert over soorten lenzen? Of zit ik hier mis?

En natuurlijk paarden !

Peer_hvj schreef:Ik zat te kijken naar het 55-250 IS objectief van Canon en kwam op deze site.
http://www.simplyelectronics.net/mainpr ... rrency=eur
Heeft iemand ervaring met deze site, het lijkt namelijk een beetje te mooi om waard te zijn, aangezien het €100,- scheelt met de andere site's
)?
                                                         Diaz schreef:Wat is een lekkere lens voor wat verderaf snelle paarden fotograferen?![]()
Ik heb nu een Sony A350 met een 80-200 lens.
 Ik heb een 70-200mm met extender, maar ik zie het niet zo zitten om in stoffige omgevingen mijn extender er tussen te zetten of er tussenuit te halen. Mijn budget is maximaal 1500 euro en heb nu mijn keuze laten vallen op twee objectieven.
 Zou 300mm zonder extender voldoende zijn voor op safari? 
 Hopelijk komt er voor volgend jaar zomer een verbeterde versie van de 100-400mm uit, maar ben bang van niet. 
 Er is ook een optie om de 100-400mm van Markplaats te plukken en na de safari weer te verpatsen. De 70-300mm L is bijna niet te vinden op MP.