Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sietskuh schreef:@ Tatariki. Ik ben er mee begonnen toen ik complimentjes kreeg van mijn ouders en mensen op bokt.Je moet er natuurlijk niet mee beginnen als je zelf weet dat het niets word
valiente schreef:die van buster4ever tot nu toe:
http://img293.imageshack.us/img293/6457 ... 0018zl.jpg
ik moet de manen en de hals dus nog doen en natuurlijk buster4ever zelf
elovesp schreef:Als je dat zou willen, graag.
Ik hoop eigenlijk dat hij makkelijk te tekenen is, ik wil nog wat oefenen...
love_urkie schreef:Ik vraag geen geld als ik een paard nateken omdat ik het ook nog niet zo goed kan, wel heb ik een site waar je een tekening kunt kopen voor ong. 1 euro
Gabon schreef:elovesp schreef:Als je dat zou willen, graag.
Ik hoop eigenlijk dat hij makkelijk te tekenen is, ik wil nog wat oefenen...
Ik heb een foto van de foto gemaakt maar die is niet egt goed scherp geworden..Ik kan het wel op de computer zetten en dan kan jij kijken of het wat is
Alison heeft op blz 351 foto's van haar golden retriever..denk dat die beter zijn
smeetjoew schreef:prut, ik kan mijn bericht niet meer verandereen, maar ik wou nog eventjes zeggen, als je interesse hebt, mail me dan eventjes (niet pm-en...)
en verder ben ik nog opzoek naar een leuke foto...!!!
van een hoofd natuurlijk, een gapende,flemende of een paard dat een ander gek hoofd trekt....!!
ik hoop dat iemand zo'n foto heeft, want dan kan ik kijken of ik daar goed in ben, dan kan ik eventjes oefenen, dan heb je nog meer mogelijkheid om verschillende hoofdfoto's te sturen om te laten natekenen..
groetjes esmee
Smeejj schreef:Geld vragen voor een tekening? Dat vind ik kunnen als je fatsoenlijk met schaduwen werkt, dus níet vegen, je een paard lijkend na kunt tekenen etc. En, er moet natuurlijk belangstelling om te betalen zijn.
Verder zoek ik nog leuke foto's om na te tekenen. Je mag pm-en.
LETS schreef:Smeejj schreef:Geld vragen voor een tekening? Dat vind ik kunnen als je fatsoenlijk met schaduwen werkt, dus níet vegen, je een paard lijkend na kunt tekenen etc. En, er moet natuurlijk belangstelling om te betalen zijn.
Verder zoek ik nog leuke foto's om na te tekenen. Je mag pm-en.
Vraag je er geld voor?
buster4ever schreef:oops sorry van het zoveel keer 1 ding posten:$ me pc doet een beetje raar...