Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arielle_ schreef:Maar er zijn ook mensen die geen zin hebben om constant lenzen te verwisselen. ( maar om even ontopic te blijven, dit is natuurlijk het camera topic, niet het objectieven topic)
manzano schreef:Ik nog nooit
Kwam er laatst eindelijk achter hoe het werkt, maar de autofocus werkt dan helemaal niet fijn meer, dus ik vind het niets.
Gebruik het nooit
manzano schreef:SLR en live-view is echt niks
Fotograferen doe je niet vanaf een schermpje........
Nouks schreef:Ik denk dat 't wel handig kan zijn voor fotograferen met camera boven je hoofd of vlak aan de grond. Kun je toch nog enigszins zien wat je doet...
Vooral dat 1e is bij mij altijd kunst- en vliegwerk en hopen dat er iets op staat en dat er bovendien wat scherp is
Emmaa_ schreef:Welke camera heb jij eigenlijk [***]?
Emmaa_ schreef:Als ik jou was zou i nog even doorsparen en dan voor een SLR gaan, maar dat is geheel jou eigen keuze natuurlijk. Als je niet echt verder wilt met fotografie, dan kan je beter een Fuji oid. nemen ja, maar als je verder wilt, kan je het beste doorsparen voor een DSLR
Nyckle schreef:Ik mag ook eindelijk een SLR kopen, en heb een budget van 500-1000,-
Ik heb hiervoor altijd gewerkt met de Fuji Finepix s56000, dus ik snap alles over de sluitertijd/diafragma enz. allemaal redelijk! Welke camera raden jullie me aan?!
__Jesper schreef:Emmaa_ schreef:Als ik jou was zou i nog even doorsparen en dan voor een SLR gaan, maar dat is geheel jou eigen keuze natuurlijk. Als je niet echt verder wilt met fotografie, dan kan je beter een Fuji oid. nemen ja, maar als je verder wilt, kan je het beste doorsparen voor een DSLR
En wat is een goede niet al te dure DSLR? Want die zijn vaak toch altijd heel erg duur?