Mijn potw ! Ik heb het helaas erg druk de laatste tijd met school dus vandaar even een oude foto... Dit is het paard van een goede vriendin van mij . Oblivion @ bokt
Marleen_a_a; Jammer dat hij niet helemaal scherp is, en persoonlijk had ik het mooier gevonden als je de teugel had weggewerkt, maar ik heb hier zelf ook niet de perfecte middelen voor hoor, dus ik begrijp waarom je het misschien niet kon doen . _Patriciaa: Jammer dat de blaadjes niet helemaal scherp zijn, anders was het een hele leuke foto geweest! Asselruiter: Ik vind dat de foto veel blijdschap uitstraalt, en leuk met de herfstige blaadjes op de achtergrond!
Voor de rest zie ik alleen maar hele mooie foto's!
hilly200
Geplaatst: 02-11-15 20:22
Wat een mooie foto's allemaal!
Hier is het sinds gisteren erg mistig, geeft wel mooie effecten. Helaas moest door de mist de ISO wel erg hoog, dit zie je ook terug maar vind het niet heel storend..
Mensen, enorm sorry dat ik weer verzaak, maar ik ben het weekend en vandaag gewoon te druk geweest, dus mijn foto en de lijst komen morgen. Dan heb ik eindelijk vrij...
Ivm een nieuwe studie ben ik bang dat ik het niet het hele jaar vol ga houden, ik merk dat ik steeds op het laatste moment snel een foto moet insturen waar ik niet volledig achter sta. Deze week nog net op tijd. Week 44.
Vanmiddag een heerlijke wandeling gemaakt met dit prachtige weer! Ik wist dat er zwanen bij ons in de buurt zwommen. Vandaag wel 4 stuks in hetzelfde stukje water. Wat heerlijk om naar te kijken.