Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
3Hearts schreef:Wat is een betere camera, de Canon eos 3000 of de Canon eos 50e ??![]()
Krijg misschien de kans er eentje te kopen.
Jolandaa_ schreef:ik heb al een keer gevraagd over de sony cybershot h3, ( maar laten ze deze bij bol.com niet meer hebben.
dus wil ik me even ook in andere verdiepen. wij hebben zelf een sony cybershot ( nogwat) en die vind ik redelijk fijn.
Nu zoek ik dus een digitale camera. ik heb een paar eissen.
zouden jullie op basis daarvan mij kunnen informeren, eventueel andere wensen geven?
dit wil ik op de camera hebben.
- grote zoomfunctie!! ( is een verreiste)
- een scherm waar je op kunt zien wat je fotografeert ( liveview?)
- flitser
- met usb aansluiting en oplaadbare batterij. ( vind ik fijner)
Wat wil ik er mee gaan doen?
- bewegingsfoto's ( geiten, paarden andere dieren)
- dierentuin foto's. ( veel zoom voor lange giraffen e.d.
- verder ben ik dol op bloemen ( werk in tuincentra) en mij lijkt het leuk om ook wat foto's te maken van de stukjes voor de folder, of gewoon een klein bloemetje groot in beeld ( macro dacht ik)
- ook simpele vakantie foto's
Sorry, ik ben niet goed in de termen.
Een goede zoom is een verreiste.
Mijn budget maximaal €300
Dirkje_ schreef:Hallo,
Ik ben tot de conclusie gekomen dat, als ik volgend jaar slaag, de Canon EOS 450D wil![]()
Mijn ouders betalen 'm dan voor mij en dan koop ik zelf de nodige lens(/zen)Ik heb alleen een vraag over die lenzen, want bij de meeste verkooppunten verkopen ze deze camera met de 'EF-S 18-55 IS Kit'-lens dus deze neem ik er ook maar meteen bij
Maar moet ik dan ook meteen een of meerdere macro-objectieven en zoomobjectieven (dit wordt dan wel erg prijzig
)?
Zou iemand een aantal goede lenzen (het liefst met de informatie wat je er dan ook mee kan) kunnen aanraden?
Alvast Bedankt
Arielle_ schreef:Als je een 18-200mm lens koopt ben je handiger uit