Op de 1 of andere manier gaat de kwaliteit heel erg achteruit...
Athelas
Geplaatst: 30-10-15 21:57
Week 44 Een sterretje van vorig jaar oud en nieuw nog, die moet nu toch echt wel op.
joeluna
Geplaatst: 30-10-15 22:21
Week 44
Feedback van alle tot nu toe ingeleverde foto's: Paard_Aap Wel mooi maar vind hem niet echt speciaal PrimaDonna_ Inderdaad jammer van de kwaliteit maar ik vind hem erg mooi! Eefsel2109 Aahw, erg lief! Mooie foto, gave achtergrond Marjoow Ik vind de kleuren in je foto erg mooi! Ik ben alleen niet zo gek van de pose van het paard en de plek waaruit deze foto is genomen. Het paard komt een beetje duf en hangerig over, als je snapt wat ik bedoel. Terwijl die dat volgens mij helemaal niet is Tigress Mooie foto! Je kunt echt zien dat het de leider is, gaaf! TeSzZz Wauw, wauw, wauw Perfect Iejoorr Vind het niet zo'n bijzondere foto. Alleen mooie herfst kleuren op de grond maar helaas niet aan de bomen. ismy Gaaf gefotografeerd! Erg mooi gedaan IsaCalixa Mooie herfst foto! Ik heb het idee dat het pony'tje net niet helemaal scherp is maar dat de scherpte op de bladeren valt, was dat je bedoeling? Maaaarije Mooie scherp en mooie kleuren! LoveUggs Ik heb het idee dat hij niet helemaal scherp is? De kleuren in de foto zijn een beetje dof naar mijn mening CastaMickey Vind de houding van het paard persoonlijk niet zo mooi, maar verder zijn de kleuren en scherpte wel goed LoveUggs Aahw lief! Mooie foto! Nefertarie Gave foto! Leuk gedaan met de zon ertussen door horserider22 Mooie kleuren en scherpte!
Super schattige foto! Als er iets moeilijk is om te fotograferen zijn dat wel kinderen. Vind hem erg leuk omdat hij niet gemaakt is, de meisjes zijn lekker bezig met de blaadjes op de grond. Super leuk! Vind de kleuren ook erg mooi!
Showteam, no thanks. Foto is gemaakt in de dierentuin! Wel gewoon de Nederlandse dierentuin.
Mariett
Blogger
Geplaatst: 31-10-15 21:02
Mijn week 44!
Feedback voor de 5 mensen voor mij:
joeluna Mooie foto! De ogen van de kat komen zo erg mooi uit. Een beetje meer helderheid is denk ik wel mooi, dan vallen de ogen net nog iets meer op en lijkt de foto nog net wat sprekender!
SalliBalli Wat een schattige foto! De kleuren komen erg mooi samen. Helaas kan ik je copyright niet goed lezen, waardoor het voor mij niet makkelijk word om naar je site te gaan! Ook had ik de copyright persoonlijk in een wat minder opvallende plek gezet, zodat het niet afleidt van de foto.
Deetjeeuh Wat een gave foto! De kleuren komen erg mooi terug. Vooral de achtergrond (nog achter de bomen en de vogels) vind ik erg mooi qua kleur. Het maakt het geheel echt helemaal af. Mooie lichtval en mooie kleuren!
Suuszels Mooie foto! Persoonlijk had ik de haflinger iets minder kijkruimte gegeven. Op deze manier gaat mijn aandacht niet direct naar het paard, wat je natuurlijk wel wil. Je hebt een hele zachte blik gevangen!
Bellatrix Het idee van de foto is erg mooi, maar er zijn wat mij betreft toch een paar storende elementen. Er is een tak achter de bladeren, die het geheel een beetje rommelig maakt, en de achtergrond is ook niet echt egaal. Wel heb je een hele mooie lichtinval weten te pakken, de blaadjes kleuren op deze manier prachtig!
Week 44; ik had mijn camera mee om te filmen op school, maar toen we een tussenuur hadden ben ik spontaan foto's van wat vriendinnen wezen maken. Er was keigaaf licht en ik heb er ook weer veel van geleerd. Aan de achtergrond heb ik niks veranderd (geen zonnetje oid.), maar ik vind hem zo gaaf!
Mijn week 44, de les eruit is dat ik toch echt een statief mee moet nemen voor dit soort foto's want de scherpte kan een stuk beter. Maar ik was op zoek naar bokeh bollen en dat is gelukt dus deze wordt de POTW.
Nog even de vijf boven mij: Binky, mooie herfstkleuren maar de hele foto is wat vlak geworden. De structuren onder de paddenstoel zijn het onderwerp (denk ik) maar te klein in de foto. Joysiee, mooi gedaan. Daar zullen ze blij mee zijn. De zwarten onderin de foto trekken wel een beetje de aandacht en gaan in elkaar over. Als je vooraf de keus hebt dan kunnen de modellen beter verschillende kleuren aan. Heavenslove, leuk standpunt, anders dan anders. Mooi belicht. Ik zou ook niet weten hoe je het zou moeten doen maar het zou de foto nog iets beter maken als zijn bril niet zo reflecteerde. Mariett, mooi! Bellatrix, prachtig zo die herfstkleuren. Voor mijn smaak is hij aan de drukke kant maar dat is persoonlijke voorkeur. Suuszels echt een prachtige foto!
Ingvild
Geplaatst: 01-11-15 15:32
Week 44: Ik was van de week in Nijmegen voor mijn werk en kwam deze prachtige locatie tegen. Helaas niet mijn camera bij mij en daardoor de mobiel gebruikt.