Over deze foto ben ik niet heel erg tevreden, ik vind het jammer dat de onderste rij bogen donker zijn (ze waren vanaf de binnenkant helaas afgedekt, dus kon er geen licht doorheen komen).
JewEmm: Mooi! Wat een rustgevende plaat! En wat onwijs gaaf dat de weerspiegeling in het water zo scherp is! Lauraa: Wat een prachtige kleuren! Natuur fotograferen moet ik zelf nog heel erg op oefenen dus ik kan je helaas niet veel feedback geven, maar ik vind het een plaatje uit een sprookje! ManonFleur: (wk 43) Ik ga heel eerlijk zijn, de foto spreekt mij helemaal niet aan.. Ik denk dat als je deze foto wat meer van voren had genomen dat deze veel meer over zou komen. Tesseke: Nette foto! Niks op aan te merken. Anouska15: Prachtige foto! Echt een heel mooi moment! Enige dat ik kan aanmerken is dat het gezicht van de vader niet helemaal scherp lijkt te zijn.
marleen_a_a schreef:
LoveUggs - echt een gave foto ! Ik vond het topic destijds ook erg gaaf !
Dank je wel! Het thema was fairytale, en vind dat op deze foto toch wel heel mooi terug komen.
Ga deze week ook niet veel tijd hebben om te fotograferen dus ik lever nu alvast een foto in. Meeting eind september maar recentelijk bewerkt. Ben ook niet heel veel vooruit gegaan denk ik in die ene maand waarin ik nog 1x paarden extra heb gefotografeerd dus alle tips zijn nuttig1
Gelijk ook maar mijn week 44. Een oudere foto, maar gister pas bewerkt! Dit was de eerste shoot met mijn (inmiddels niet meer) nieuwe lens
CastaMickey: Wat een aparte foto! Paard lijkt te wijken Ik vind de compositie best goed! Heel goed gedaan. Wel lijkt hij niet helemaal scherp. Ik denk dat je sluitertijd net iets sneller had gemoeten. De benen en hoeven zijn namelijk niet helemaal scherp. Paarden in beweging zijn nou eenmaal onwijs moeilijk, dus nog lekker even door oefenen!
Maaaarije
Geplaatst: 27-10-15 21:22
Week 44.
Fearn
Geplaatst: 28-10-15 10:23
Week 44
Feedback:
Maaaarije: Op zich lijkt de foto mooi scherp te zijn en je hebt het ook leuk gedaan met de scherptediepte in het gras. Alleen had ik denk ik het konijn wat meer uit het midden geplaatst.
LoveUggs: Mooie foto, hij lijkt alleen bij het hoofd van het paard niet helemaal lekker scherp. Verder had ik denk ik een iets minder krappe uitsnede gedaan, het meisje staat redelijk dichtbij de rand.
CastaMickey: Erg grappige foto Alleen zoals eerder gezegd zijn de benen niet helemaal scherp. Ik had denk ik ook voor een andere compositie gekozen, ik vind dat het paard er niet echt uit springt. Misschien van dichterbij of meer van onderen o.i.d
(loveuggs ik doe jou week 43 even niet, anders heb je 2x feedback van mij haha)
Nefertarie: Mooie zonnige foto! Op de een of andere manier vind ik de spinnenwebjes wel storend, maar daar kun jij natuurlijk niks aan doen
horserider22: Mooie herfstachtige foto. Ik vind hem alleen niet heel aansprekend, weet niet waarom precies.. misschien was het leuker geweest als de hond in de lens had gekeken
IsaCalixa, dankje voor de fb! Ben het helemaal met je eens, maar het was al een behoorlijke klus om een konijn stil te laten zitten, leuk te laten kijken en mn lens scherp te stellen haha
IsaCalixa, haha dank je wel, dat kort op de rand zie ik idd wat je bedoeld. Het is mij nog niet eerder opgevallen, of het heeft me niet eerder gestoord. bij mij is hij verder gewoon scherp trouwens, kan dat er toch iets van een licht waasje zit en dit versterkt word door het uploaden? Ik wilde eerst deze uploaden, maar mijn moeder vond toch de andere foto die ik uiteindelijk ingezonden heb mooier
Gaaf Ismy! Zo simpel, maar wel erg sfeervol! Toch stoort die zwarte rand me een beetje aan debovenkant, maakt het wat onrustiger.
Thanks voor je feedback! Had er nog niet zo naar gekeken!
TeSzZz
Geplaatst: 30-10-15 17:21
Week 44
LoveUggs -wat een lieve foto! Was ze vast erg blij mee Kan aan mijn scherm liggen, maar ik denk dat de foto wat warmer oogt als je je witbalans nog iets aanpast. Misschien net een tikje geler. En misschien dat je volgende keer iets meer ruimte rond het meisje kan laten. Maaarije - mooi scherp. Ik zou het konijn iets meer naar links hebben geplaatst dat je ziet waar ie heen kijkt, maar daar had je al op gereageerd zag ik IsaCalixa - lekker herstachtig, mooi met die kleuren. Het wit lijkt wel een tikje overbelicht. Ismy - niks op aan te merken. Behalve dat ik nu honger heb Iejoor - ik vind het heel lastig om iets over te zeggen. Ik vind het een mooie foto, ook qua kleur, maar ergens mis ik iets en ik kan er mijn vinger niet op leggen.
Tigress
Geplaatst: 30-10-15 17:37
Week #44
Bewust gekozen om de zwarte hond scherp te laten zijn. De leider, de rots in de branding, mijn kerel Tevens de eerste keer dat ik met mijn eigen 50mm lensje bezig ben! Wel wennen zeg!