Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

IMG_4706c by Laura Decorte, on Flickr

Ik denk dat als je deze foto wat meer van voren had genomen dat deze veel meer over zou komen. 
marleen_a_a schreef:LoveUggs - echt een gave foto ! Ik vond het topic destijds ook erg gaaf !
Dit was de eerste shoot met mijn (inmiddels niet meer) nieuwe lens 

Ik vind de compositie best goed! Heel goed gedaan. Wel lijkt hij niet helemaal scherp. Ik denk dat je sluitertijd net iets sneller had gemoeten. De benen en hoeven zijn namelijk niet helemaal scherp. Paarden in beweging zijn nou eenmaal onwijs moeilijk, dus nog lekker even door oefenen!

Alleen zoals eerder gezegd zijn de benen niet helemaal scherp. Ik had denk ik ook voor een andere compositie gekozen, ik vind dat het paard er niet echt uit springt. Misschien van dichterbij of meer van onderen o.i.d
bij mij is hij verder gewoon scherp trouwens, kan dat er toch iets van een licht waasje zit en dit versterkt word door het uploaden? Ik wilde eerst deze uploaden, maar mijn moeder vond toch de andere foto die ik uiteindelijk ingezonden heb mooier

Ik vind deze foto wel beter dan die in het linkje!
Zo simpel, maar wel erg sfeervol! Toch stoort die zwarte rand me een beetje aan debovenkant, maakt het wat onrustiger.

Kan aan mijn scherm liggen, maar ik denk dat de foto wat warmer oogt als je je witbalans nog iets aanpast. Misschien net een tikje geler. En misschien dat je volgende keer iets meer ruimte rond het meisje kan laten.