Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Eerlijk gezegd denk ik dan niet dat het echt nodig is om een spiegelreflex te kopen. Het is zonde om zo'n dure camera te kopen en dan alleen automatisch foto's te maken.
De S5800 ken ik niet, maar wel de eerdere versies S5600 en S5700. Hele fijne camera's. En zeker voor dat geld!
Je kan hier ook alles automatisch instellen, maar ook langzaam leren om handmatig dingen in te stellen. Mocht je meer willen. Dan is later een eventuele overstap naar een spiegelreflex niet groot.
Monica_86 schreef:Hey hoi, via de zoekfunctie kwam ik hier... Ik zit dus ook te twijfelen of ik de Fujifilm FinePix S5800 zal kopen. Wil heel graag weten wat de kwaliteit wordt bij inzoomen en bewegende objecten, zoals paarden. Of de foto dan scherp zal worden. Ik hoop dat jullie meer duidelijkheid hier over kunnen geven.
Groetjes,
Monica
NaNi schreef:Ik heb die camera zelf niet, maar een vriendin van mij wel, die heeft het voor mekaar gekregen om bliksem te fotograferen, dus bewegende objecten moeten vast ook wel lukken...
Juul schreef:Kun je eigenlijk ver inzoomen met een Canon 400d/450d met standaardlens? Zegmaar detailfoto's in dierentuinen etc.?
x_Charlie schreef:NaNi schreef:Ik heb die camera zelf niet, maar een vriendin van mij wel, die heeft het voor mekaar gekregen om bliksem te fotograferen, dus bewegende objecten moeten vast ook wel lukken...
Oke, en bevalt de camera verder ook goed? Tevreden er over?
Zou je misschien wat voorbeeldfoto's kunnen krijgen en die
naar mij toe willen PB'en?
x_Charlie schreef:Dankjewel NaNi!Ben benieuwd!
Juul schreef:Kodak Easyshare C530.
& Ik snap je post niet.