Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Als je even in de openingspost van dit topic kijkt, dan zie je een overzicht van vrij veel camera's. Daar kun je voorbeelden vinden. Als ik jou was zou ik dan juist wél voor een SLR gaan. Maar ja, dat is iedereen zijn eigen keuze
x_Charlie schreef:Hoi hoi,
Ik ben van plan om een eigen camera te kopen. Nu gebruik ik altijd de fotocamera van m'n pa: de HP Photosmart M537. Deze camera vindt ik erg goed in close-up foto's, maar is veel minder goed in het maken van bewegingsfoto's. De resultaten zijn wazig en korrelig. Ik maak graag bewegingsfoto's, daarom zoek ik een camera die daar wél goed in is. Ik ben niet zo van de spiegelreflex; het lijkt me veels te lastig met al die snufjes die erop zitten, ik heb er geen ervaring mee en een gewone digitale camera is gemakkelijker mee te nemen. Mijn budget ligt tussen de €150,- en €200,- (en daar kan ik ook geen spiegelreflex mee kopen). Dus welke 'gewone' digitale camera raden jullie mij aan? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen![]()
(Een PB met wat voorbeeldfoto's is misschien wel handig.)
Of als jullie mij een gebruiksvriendelijke spiegelreflex aanraden, welke is dat dan? Canon 400D zit ik zelf te denken? Maar dan ben ik dus wel ruim €300,- kwijt...Ik zag laatst ook een aanbieding bij de Media Markt; de Fujifilm FinePix S 5800 voor €133,-; verstandig misschien om deze te kopen? Iemand met deze camera bekend?
capopjekop schreef:Nou ik denk dat een canon 400d die ruim 300 euro wel waard is hoor. Daar zit ook een automatische stand op, als je nog niet meteen handmatig wilt fotograferen :)
x_Charlie schreef:capopjekop schreef:Nou ik denk dat een canon 400d die ruim 300 euro wel waard is hoor. Daar zit ook een automatische stand op, als je nog niet meteen handmatig wilt fotograferen :)
En wat houd dat in precies?![]()