[Centraal] Wie wil mijn paard tekenen-topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 19:52

ro0my schreef:
Jullie kunnen er wel allemaal geld voor vragen, maar ik denk dat dan veel minder mensen een tekening willen. Of je moet incl. opsturen ofso doen..
Maar kendilover tekent trouwens wel erg leuk!

Lieve schat, voor niks gaat de zon op.
Deze mensen kunnen goed tekenen, dan mogen ze er best iets voor vragen.

Nynkk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 19:53

Ik teken voor 5 euro en dat is incl. verzendkosten *zie vorige pagina. Ik ga pas meer vragen als ik beter kan tekenen En dat is misschien binnen kort. Dus al je nog voor 5 euro wilt. wees er dan snel bij!

Flabbergast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 19:59

Ik wil ook graag weer tekenen , voorbeeldje:
Afbeelding

Mogelijkheden; potlood, houtskool, olie pastel en aquarel.
PB me maar met leuke foto's .

Pommier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 20:03

Heeft er iemand nog tijd over om een foto na te tekenen. hier 3 foto's kijk maar welke foto je het beste kan gebruiken. alvast bedankt

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 20:43

ik heb deze ook nog wel

Afbeelding

deze beter?? Iemand die hem na wil tekenen?

Bella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:01

kendilover schreef:
@ Bella, buster4ever, Pattypaard, MissHaffie & kaliefje: zeg maar welke foto jullie het liefste willen, dan begin ik er tijdens de lessen ( ) meteen aan!

Maakt mij persoonlijk weinig uit, vind ze allemaal wel mooi...welke jij dus maar het fijnst vind om te tekenen! Vind het overigens niet erg om te betalen voor een tekening *al wil ik vooraf uiteraard wel eerst zien waar ik voor betaal *

smeetjoew schreef:
@ BELLA, jij hebt echt een hele mooie fjord!
ik teken helaas niet gratis meer...
eventjes off-topic: met wat voor een camara heb je foto 3 en 5 gemaakt, ze zijn zo apart in kleur!! ik vind die echt heel mooi! (ik ben op zoek naar een nieuwe digitale camara )

Dankje ...afhankelijk van je prijs ben ik wel bereid een bedrag er voor neer te leggen!
Verder moet ik enorm lachen om je laatste reactie. Vind de foto's zelf ook erg geslaagd, maar heb een camera die zo oud is dat deze in de 2hands handel al nauwelijks meer te krijgen is: Sony Cybershot Dsc-P51 met 2 Mpixels, geen optische zoom, amper digitale zoom (m.a.w. gebruik het niet omdat er dan nauwelijks macros overblijven). Verder de foto bewerkt door te verhelderen, verscherpen en iets de kleur te benadrukken en voila...

_Katinka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 21:59

Naomi21

Re: [Centraal] Wie wil mijn paard tekenen-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:18

Voor de Bokkers op mijn to-do-lijstje; ik heb mijn opdracht voor Palhaco bijna helemaal afgerond. Wrs begin ik morgen aan de steiger-opdracht zodat daarna jullie paardjes aan de beurt zijn .

Heeft iemand nog tips nav mijn laatste tekening?
Het gezichtje is nog niet af, daar moet ik nog even n juiste kleur potlood voor gaan kopen!

Afbeelding

Ik werk nogal langzaam maar ik hoop jullie niet te lang te laten wachten op julllie tekeningen.
Maar ik ben nog n beginner hé, snel werk wordt zo slordig.
Ik ga proberen voor ieder op mn lijstje wat moois te maken .

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:23

Wow, in een woord, prachtig!

speedylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 22:44

wow! en je noemt je een beginner? ben je mss wel! maar je tekend als een prof! super alleen die gezichten

speedylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:12

ben aan ut inkleuren met pastel,, VRESELIJK wat een rotklus! help he! egt moeilijker dan ik dacht!

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:31

Ik doe gewoon 4 euro incl heb moet wel leuk blijven en ik doe het ook voor mijn plezier. Dus alle mensen die willen dat ik hun paard teken, stuur maar een pb'tje. Mensen die me al hadden gepb't krijgen hun tekeningen nog gratis

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: [Centraal] Wie wil mijn paard tekenen-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:33

@Naomi21: Wow!!!! Wat zijn die mooi geworden!
Echt heel erg mooi! Heel erg goed!!!!

speedylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 23:47

pfff, nog steeds bezig met inkleuren met pastel! ben er al heeel erg lang mee bezig, hoort het trouwens zo dat het zo uitveegbaar is? of moet het opdrogen of....?

tessyke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 00:34

knollover schreef:
Heeft er iemand nog tijd over om een foto na te tekenen. hier 3 foto's kijk maar welke foto je het beste kan gebruiken. alvast bedankt

Afbeelding

ik zal deze doen

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 08:57

Wat een drukte zeg er liggen nu 16 tekeningen klaar en ik heb niet eens iedereen terug geantwoord snel weer aant werk

Daihyo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 08:59

speedylover schreef:
pfff, nog steeds bezig met inkleuren met pastel! ben er al heeel erg lang mee bezig, hoort het trouwens zo dat het zo uitveegbaar is? of moet het opdrogen of....?

Nee, dat hoort.
Door het uit te vegen krijg je juist dat egale resultaat!
Hier mag je mee vegen
Voor structuur kan je pastelpotloden gebruiken.
Die hebben dezelfde structuur als de krijtjes, maar kan je minder uitvegen.

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:15

kendilover schreef:
Wat moet je dan vragen?

ik zou als ik jou was, 7 euro excl. vragen, later kun je altijd minder vragen , ikzelf vraag er 5 euro excl. voor maar ik teken dan ook niet zo goed als jij he?!! (mijn tekeningen, althans een paar(de rest moet er nog op) staan mijn profiel)

smeetjoew

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:19

Bella schreef:
kendilover schreef:
@ Bella, buster4ever, Pattypaard, MissHaffie & kaliefje: zeg maar welke foto jullie het liefste willen, dan begin ik er tijdens de lessen ( ) meteen aan!

Maakt mij persoonlijk weinig uit, vind ze allemaal wel mooi...welke jij dus maar het fijnst vind om te tekenen! Vind het overigens niet erg om te betalen voor een tekening *al wil ik vooraf uiteraard wel eerst zien waar ik voor betaal *

smeetjoew schreef:
@ BELLA, jij hebt echt een hele mooie fjord!
ik teken helaas niet gratis meer...
eventjes off-topic: met wat voor een camara heb je foto 3 en 5 gemaakt, ze zijn zo apart in kleur!! ik vind die echt heel mooi! (ik ben op zoek naar een nieuwe digitale camara )

Dankje ...afhankelijk van je prijs ben ik wel bereid een bedrag er voor neer te leggen!
Verder moet ik enorm lachen om je laatste reactie. Vind de foto's zelf ook erg geslaagd, maar heb een camera die zo oud is dat deze in de 2hands handel al nauwelijks meer te krijgen is: Sony Cybershot Dsc-P51 met 2 Mpixels, geen optische zoom, amper digitale zoom (m.a.w. gebruik het niet omdat er dan nauwelijks macros overblijven). Verder de foto bewerkt door te verhelderen, verscherpen en iets de kleur te benadrukken en voila...

oh, das een behoorlijke oude camera
maar ik vond die 2 zo mooi, aparte kleur
ik teken voor 5 euro excl. verzendkosten (zie tekeningen in mijn profiel) maar kendilover hier @bokt, die tekent NOG wel gratis zij doet het echt heel mooi voor niks

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:40

nu niet meer

Kathleen_vW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 09:41

Ik vraag 4 euro per tekening Ga lekker onder de concurrentie zitten (geintje) maar de mensen die al bij mij hadden gevraagd om een tekening krijgen hem nog gratis. De andere bokkers moeten wel 4 euro betalen

Rambogirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 12:35

ik had toch ook al een pb'tje gestuurt????

Marr_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 14:01

kendilover schreef:
Wat een drukte zeg er liggen nu 16 tekeningen klaar en ik heb niet eens iedereen terug geantwoord snel weer aant werk

Ik had je een paar dagen geleden een Pm gestuurd met foto's of je mn pony wou tekenen. Heb je die eigenlijk al gehad, ik hoor niks van je als je hem niet hebt gehad moet je het nog ff zeggen! Mijne was nog gratis he??? Was 3 dagen geleden!

Rambogirl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 14:11

ja dat bedoel ik de mijne ook

Mayo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-05 14:33

Iemand die zich geroepen voelt?

Afbeelding
Afbeelding