haha graag gedan magik misschien weten welk letterr type jij gebruikt ? heel mooi ! ik wil graag ene mooie bewerken van billy met mooie letters maar kan de mooie letters nie vinden !
Hoi ik had een vraag. Misschien hoort dit in het andere topic, Maar dan hoor ik dat graag De programma's waar jullie mee werken. Is dat te downloaden? En dan bedoel ik de programma's met mooie vage zwarte achtergronden. En Sierlijke letters, droomachtergronden en andere bewerkingen. Nattuurlijk mag dit worden gezecht via pb, in het topic ook. En als jullie zeggen, we geven dat liever niet door. Is dat nattuurlijk ook oké. ik zou ook zelf graag met Fotobewerking willen beginnen, Heb alleen photoscape. Maar daar kan ik naar mijn gevoel niet genoeg mee in dit topic.
ik doe het via photofiltre is makkelijk te downlowden !
Loezz
Geplaatst: 11-03-09 21:47
Ik gebruik Scriptina
Ga naar http://dafont.com en kies je stijl dat je wilt! Ik zoek vaak tussen handwritten en calligrafie en nog wat leuke sierlijke dingen. Gewoon op klikken, downloaden en dan configuratiescherm openen en je gekozen lettersoort in de map lettertypen slepen =)
Ik gebruik Photoshop CS , normaal gezien kan je daar super mooie fantastische dingen meedoen, maar ik ken er alleen de basis van ongeveer
Dromerige achtergronden? google -> fantasy wallpapers ofzo en je vindt wel wat