Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xXVeronaXx schreef:@ smeetjoew, had je nog meer foto's gevonden?
xXVeronaXx schreef:even een opmerking:
Ik irriteer me zwaar aan het feit dat Farouche
haar foto's zo groot heeft neergezet, had er dan een kleine versie met een link onder geplaatst.
Dit is heel onoverzichtelijk voor iedereen en ik stoor me er enorm aan!het is een tip zodat je de volgende keer de foto's fatsoenlijk neerzet.
Farouche2 schreef:xXVeronaXx schreef:even een opmerking:
Ik irriteer me zwaar aan het feit dat Farouche
haar foto's zo groot heeft neergezet, had er dan een kleine versie met een link onder geplaatst.
Dit is heel onoverzichtelijk voor iedereen en ik stoor me er enorm aan!het is een tip zodat je de volgende keer de foto's fatsoenlijk neerzet.
En weetje waar ik me aan irriteer? Dan Image shak ze niet verkleind als ik het vraag, wat hij bij de 1e wel heeft gedaan.
Citaat:Jullie irriteren nu allebei jezelf. Althans, dat zeggen jullie. Zodra je zegt 'ik irriteer me' dan zeg je dus dat je jezelf irriteert. Het is 'Ik erger me aan' of 'dat irriteert mij'.Tot zover een ongevraagd lesje Nederlands van een betweterige Wildwings.
Farouche, weet je waar ik me aan erger? Dat het niet teveel moeite is om je foto's gewoon even tot een netjes formaat te verkleinen, zelf. Als je ziet dat imageshack de foto's niet verkleind heeft probeer je het toch even opnieuw? Je ziet zelf toch ook dat ze zo groot zijn
Farouche2 schreef:Ik erger mij, aan mensen dat ik me zelf irriteer, ookal snappenz e wat ik bedoel.
En ik zag toch niet dat ze zo groot waren? Ik ga ervanuit dat hij ze verkleind. En weetje; ik klik niet eerst op voorbneeld, hij verkleind ze altijd, en weetje; misschien heb ik wel geen verklein programma?
En je PB't me ook dat ik 2 berichtjes achter elkaar post, en vervolgens reageer je niet eens in dat topic, kijk je alleen.