plaatsen zie pagina 1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rakkertje13 schreef:voor fOxYlOveR, plaatsen zie pagina 1!
calimerofoxy schreef:Mag ik misschien weten van de mensen die avatars maken, welke progamma ze gebruiken?
Mag ik misschien ook een link waar ik het kan downloaden? Alvast bedankt.
rakkertje13 schreef:Nog voor lisa_sunny, iets andere![]()
calimerofoxy schreef:Oke, weetje misschien ook waar ik dat kan downloaden?
paOlien schreef:Ik heb even een vraagje over een filmpje.. ik weet niet of het hier hoort.. maar anders zou ik niet weten waar andershet zit zo:
ik had vorig jaar een camera van Kodak, daar kon ik filmpjes van 30 sec zonder geluid mee maken.. nu heb ik een paar van die filmpjes naar deze computer gemaild.. want die ander is te sloom.. nu worden ze niet als filmbestanden gezien.. ik heb Windows Movie Maker en daar zou ik ze graag in willen zetten, maar hij doet het dus niet.. ik kan de filmpjes ook alleen bekijken via quicktime player.. en als ik er dubbel op klik doet hij het ook niet, alleen als ik doe, openen met quicktime... etc. ik vind dit heel irritant, hij wordt gezien als Mov. bestand.. hoe kan ik er een ander bestand van maken??
alvast super bedankt!!!!
wow, heel verhaal, hopelijk weet iemand het
edit, het mag ook over pb..
rakkertje13 schreef:paOlien schreef:Ik heb even een vraagje over een filmpje.. ik weet niet of het hier hoort.. maar anders zou ik niet weten waar andershet zit zo:
ik had vorig jaar een camera van Kodak, daar kon ik filmpjes van 30 sec zonder geluid mee maken.. nu heb ik een paar van die filmpjes naar deze computer gemaild.. want die ander is te sloom.. nu worden ze niet als filmbestanden gezien.. ik heb Windows Movie Maker en daar zou ik ze graag in willen zetten, maar hij doet het dus niet.. ik kan de filmpjes ook alleen bekijken via quicktime player.. en als ik er dubbel op klik doet hij het ook niet, alleen als ik doe, openen met quicktime... etc. ik vind dit heel irritant, hij wordt gezien als Mov. bestand.. hoe kan ik er een ander bestand van maken??
alvast super bedankt!!!!
wow, heel verhaal, hopelijk weet iemand het
edit, het mag ook over pb..
Heel verhaal.
maar je kan dit proberen:
ga naar www.download.com, download een programma met de naam ' avi converter' .. er staan meerder. Kies maar 1.
En ja, probeer je filmpjes daarin te openen (Als bestand, hij speelt ze niet af). En dan kan je ze mssn 'converteren' (omzetten) naar bijv. avi.
Wil je ze alleen af spelen? Download dan gratis BS player op www.bsplayer.com.
Zover ik weet speelt die ze wel af!
Succes ermee