[verh] (geen titel nog, maar wel goed verhaal!)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GabberGill

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 21:36

nee ik ook niet ik zou best wel bang zijn want hij heeft overal bij geholpen

meisjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 22:37

inderdaad, en hij heeft ingebroken bij haar thuis ook al een raadsel opzich, want haar ouders hadden hem niet binnen gelaten volges mij

wa ik me wel al een hele tijd afvraag is wat er op dat briefje stond wat op het waterbed lag, een heel eind terug al, en wat ze volgens mij in haar jaszak had gestopt vlak voor ze het huisje uitrende het strant op, en later terug keerde om bello te gaan halen of de riem ofsow

krijgen we dat ook nog te weten?

EngeltjeS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-05 23:46

@ meisjj, je hebt gelijk! thQ voor de tip
(was ff bang, da jullie gelijk hadde, en dat ik vast liep..)
xxxiezz

EngeltjeS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 21:14

Citaat:

Ik luisterde aandachtig naar hem. Hij stopte, en keek me aan. “Ik vind het f-cking moeilijk!” Zei hij ineens. “Weetje wat ik niet begrijp?” Vroeg ie ineens.
“Nou?” Vroeg ik aan hem.
“Hoe jij het zo lang met mij vol houdt.”
Ik begon te blozen. Maar zette dat gevoel al snel aan de kant.
“Ik weet het ook niet. Zovaak heb ik je uit gescholden, zo vaak.... Voelde ik dat ik niet zonder je kon.” Oke, ik geef toe, ik dacht later pas na over de woorden die ik net gezegt had.
“Zo als nu ook... Je hebt gezeten, omdat jullie me lastig vielen. En toch zit ik naast je! Om maar te zwijgen over de warmte van je hand.”
Meteen haalde Ben z’n hand van de mijne. “Ik zeg niet dat het erg is.” Zei ik zachtjes. Ben keek naar de grond en deed alsof ie me niet hoorde. Ik liet het maar hier bij. Ik besloot te wachten op zijn woorden.
Het duurde voor mijn gevoel erg lang. Misschien zocht ie wel naar de juiste woorden. Lucky sliep nog altijd.
Ben maakte een hele lange zucht. “Ik...” Stamelde hij. “Ik vind je echt leuk, maar heb nooit geweten wat houden van is.” Zei hij traag. Ik kreeg een raar gevoel van binnen. ‘Moest ik dit geloven?’ Ik keek hem aan. Zijn mooie bruine ogen, waren op zoek naar een vast punt om naar te kijken. “Wat moet ik nu zeggen?” Zei hij. “Ik ben er nog niet uit wat ik nou voel bij je.” Zei die. “Het is wel positief!!!” Zei die er snel achter aan. Ik twijfelde geen seconden over zijn woorden. Ineens voelde ik, dat hij dit meende. Hij pakte me vast, en keek me diep in de ogen aan. “Ik denk dat ik van je hou.” Zei hij. Ik kreeg een glimlach op m’n gezicht. Hij zag het, en hij perste een klein lachje er uit. “En nu?” Vroeg ik aan hem.
“Hou jij het lang met me uit denk je?” Vroeg ie ineens. “Ik stop met het werk van nu, ben al gestopt.. en met de drugs probeer ik te stoppen.” Zei hij.
“Je zal wel moeten.” Zei ik streng.
Hij keek me aan. “En dat van Bello, het spijt me onwijs!! en van de rottweiler... Alles werd onder druk gezet.” Zei hij.
Hij begon tranen in z’n ogen te krijgen. “Ik heb er echt spijt van.” Zei die.
Ik begon hem nu een beetje aanstellerig te worden, maar dacht ook dat hij alles nu meende.
“Waarom heb je het dan toch gedaan?” Vroeg ik. Het feit, dat hij er aan mee gedaan had, was niet zo maar iets om zomaar te vergeven.
Hij slikte een paar keer.
“Om het geld...” Zei hij.
“Alleen daarom? Dan had je nog beter kunnen stelen.” Zei ik. Ik zag dat er een traan viel.
“Het was niet alleen het geld... Ze zouden anders ook nog wat anders doen.” Zei hij snikkend.
Ik keek hem aan. “Vertel.” Zei ik. Hij was stil, en keek naar m’n voorhoofd. Hij zuchtte nog eens diep.
“De jongens zouden anders jou en een ander meisje met een groep verkrachten. Als ik de honden niet dode of ik was er niet bij, dan was je nu niet hier vrees ik.”
Ik schrok. Verkrachting... “Met amanda zeker?” Vroeg ik. Hij knikte. “Hoe ken je die?” Vroeg hij aan me.
Ik legde alles uit, hoe ik Amanda kende. Hij knikte af en toe, om te laten merken dat ie het snapte. Na dat verhaal, werd het stil.
Ben stond na een lange tijd op. “Ik ga... Na denken over alles.” Zei die geconcentreerd.
Ik keek hem na, en liep er snel achter aan. “Waar ga je heen?” Vroeg ik. Hij keek me aan, en liep naar me toe.
Hij pakte me bij m’n middel vast, en keek me heel lief aan. “Ik ga naar het strand” Zei die.
“Hoezo?” Vroeg ie er na. “Omdat ik anders wel mee wou, maar laat maar zitten, ik moet nu toch thuis blijven.” Zei ik. Ben keek me aan, en keek naar me buik. “Voor je mooie buik he? Nou ik hoop dat ie snel geneesd.” Zei die. Ik keek hem aan. “Blijf nog even.” Vroeg ik zachtjes aan hem. Hij keek me verrasd aan. “Hoezo?” Vroeg ie aan me weer. “Omat ik alleen thuis ben, en niet alleen wil zijn.” Ben gaf me een knipoog.
“Ik blijf, wel. Tot je ouders er zijn oke?” Ik knikte.
Ik nam Ben mee terug naar de woon kamer en we gingen weer terug op de bank zitten. Ben legde z’n hand voorzichtig op m’n boven been. “Mag ik nog wat stoms vragen?” Vroeg ie aan me. “Nee niet iets stoms.” Zei ik met een lach.
“Oo oke laat dan maar zitten.” Zei hij. Ik keek hem lang aan, en schoot in de lach. “Wat?” Vroeg hij weer. Ik wees naar z’n ogen. “Lenzen zeker?” Ik zag een blauw bruin oog, onder een lens uit komen. “Oo jaa...” Zei hij.
Hij knipperde expres met dat oog, om zo de lens goed te krijgen.
“Mag ik wat vragen?” Vroeg ik hem. “Als het maar niet een stomme vraag is.” Zei hij.
Ik stak m’n tong uit. “Ik stel nooit domme vragen. maar hoe oud ben je eigenlijk?”
Hij keek me aan. “Hoe oud schat je me?” Vroeg hij. Ik werd even stil en dacht goed na. “Drie en twintig.” Zei ik. Ben begon te lachen. “Lol broek aan zeker?” Ik schudde nee. “Nee, ik ben net twintig.” Zei hij.

Ik had een opgelucht gevoel. Hij begon zich te ontspannen, en dat merkte ik aan zijn houding. Hij ging heel lui op de bank zitten, en keek naar de televisie.
Lucky werd wakker, en liep naar de voordeur. Ik liep er achter aan. “Ben zo terug.” Zei ik.
Ik liep achter Lucky aan, die net de trap op was gelopen. “Lucky.” Zei ik. Maar lucky ging verder naar boven. Hij liep door naar mijn slaap kamer. “Lucky!” Zei ik strenger. Hij keek om, en vluchtte snel onder m’n bed. Ik was net boven, en liep mn slaap kamer binnen. “Kom terug.” Zei ik, terwijl ik onder m’n bed kroop. Lucky zag het als een spelletje, en ging er snel weer uit, en sprong op het bed. “Nooh...” Hoorde ik achter me. “Mag ie dat wel?”
Ik kwam onder het bed vandaan, en zag daar ben staan. “Nee, dat mag ie niet.” Zei ik. “Daarom...” maar ben liet me niet uit spreken. Hij sloot z’n ogen, en pakte voorzichtig m’n hoofd vast. Langzaam gaf ie me kleine kusjes op m’n mond. Ik duwde hem van me af. “Zullen we opnieuw beginnen?” Vroeg ik aan hem. Hij keek me aan, en llachte. “Wat jij wilt.”
Hij ging weer verder. Tedere kusjes, van hem, kwamen op mijn lippen.
Hij duwde me langzaam naar achter, en ik viel ineens op m’n bed.
Hij begon me langzaam te zoenen, en speelde met z’n tong, met de mijne. Het was net weer die ene zoen die ikvoor het eerst van hem kreeg. Ik zoende hem terug, en hij keek me af entoe aan. Hij stopte ineens.
Hij ging naast me liggen, en pakte Lucky. “Je hebt het maar getroffen Boy.” Zei die. Ik keek hem vragend aan. “Ja... Mijn verrassing voor jou.” Zei die. Ik was sprakeloos. “Dus jij was binnen gekomen?” Vroeg ik. Hij knikte. Zijn haren gingen met het knikken mee.
“Dan heb je het niet slim aan gepakt. ik schrok me rot!”
Ben begon te lachen. “Ik zag je, je was echt goed geschrokken.”
Ben keek me aan, en probeerde me weer verder te zoenen. maar ik hield hem van me af. “Waarom?” vroeg ik weer.
Hij zuchtte, en keek naar m’n buik.
“Omdat ik het goed wou maken. Ik weet niet of je het papiertje had gelezen?” Vroeg hij daarna. Ik knikte. “Nou daar stond het ook op.” Zei hij.
Hij zoende me weer ineens, en ik liet het maar over me heen komen.
Maar wat ik dat moment dacht... “Wat een onvoorspel bare jongen.”

Nikki_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:49

Mooi!! , vind alleen de zinnen meteen achter elkaar iets fijner lezen..
kan aan mij liggne hoor

Ben benieuwd naar het vervolg

_Anouck

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 22:29

eej super leuk stukje weer
ik dacht wooh lang stuk zeg
maar je bent er toch zo weer door heen
op naar het volgende!

anniek_uc

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 19:30

ben weer ff helemaal bijgelezen...ben nog steeds mega fan van je verhaal en zo als ik eerder al had gezegd...ben mag nog steeds bij mij aankloppen (ook al is die verzonnen ) maar ik snap wel waarom ze hem trug neemt...echt een super verhaal

urdal_lover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 13:57

weer super goed stuk! ga zo door !

caat_eve

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 15:43

wat een mooi stuk weer... Dit verhaal is echt geweldig!!! Ga zo door!!! snap niet hoe je het bedenkt , kan niet wachten ook een nieuw stukje!!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 15:52

supergaaf en mooi verhaal.. ik ben een grote fan wanneer weer een stukje?

Luuz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 18:25

Hey Devica... Ik heb de afgelopen week alles even bijgelezen dus vandaar dat je nooit eerder een reactie van me hebt gehad.. Ik vind dat je heel lekker en vlot schrijft. Af en toe wat spelfoutjes, maar dat komt natuurlijk door het typen. Als je ooit een boek uitbrengt (wat je zeker moet proberen!) zal ik het zeker kopen.. Het is echt een goed verhaal. Ik heb een vraagje... Hoeveel bladzijdes zou je nu hebben als je een boek schrijft? Ga iig zo door! Dit lijkt wel alsof het einde er een beetje aan zit te komen, klopt dat?
Kussies Luus

EngeltjeS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 18:42

ik zit dan denk ik, op de 40 /50 bladzijden.
ik weet niet waneer er weer een stuk komt.
geen inspi meer...
xxxxxiezz
reageren mag altijd!

gerlienke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 19:00

,dat is weer een mooi stuk:)hoop dat patty en ben verder met elkaar gaan en ben ook wel benieuwd hoe het met joost afloopt.

Jaduuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:19

Zo'n goed verhaal is dit

Bentuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:56

dit is ook wel een mooi einde maar je kan ook nog wel door schrijven

Poiuytrewq

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 20:58

ik zou eigelijk niet weten wat hierna zou komen en hoe het afloopt
ben beniuewd horrrrrrrrrrr:P

Luuz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-05 21:31

Misschien morgen weer inspi!! Najah, zou je er dan een boek van kunnen maken denk je?
kussies

EngeltjeS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-05 22:50

een boek, nee dat denk ik op het moment niet.
hier legt het halve verhaal, en er zitten behoorlijke fouten in kan ik jullie vertellen.
het verhaal is goed, maar een uitgever, wilt een verhaal met meerde personen, en dit is een ik verhaal.
misschien trouwens ga ik het wel proberen, alleen als iker klaar voor ben.

xxiezz

caat_eve

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 16:59

ik denk wel dat je dit verhaal kan publiceren! ik vindt de boeken van carry slee hier niks bij ...
waneer komt er een nieuw stukje?

meisjj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 17:01

en inderdaad, zoveel personen hoeven er niet in te zitten hoor! kijk maar naar de boeken van carry slee, en ik heb laatst het boek verborgen gebreken uit, zaten ook maar 3 hoofdpersonen in en intotaal iets van 7 tot 10 bijpersonen, waarvan sommige maar in 1 zin voorkwamen!

Luuz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 20:33

Ben echt heel erg benieuwd wanneer het weer verder gaat en vooral hoe het afloopt natuurlijk!!
kussies Luus
ps. suc6 met het zoeken naar inspi

0riantje0

Re: [verh] (geen titel nog, maar wel goed verhaal!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-05 21:01

Ik was het topic kwijt, maar ik heb het weer gevonden.
Ik vind dat je een stuk beter bent gaan schrijven..!! Het is een heel leuk en spannend verhaal.! Ga zo door..!

Adawi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 01:17

Wow, wat een ontzettend mooi verhaal.
Ik heb het topic sinds vandaag pas gevonden en heb het vanaag helemaal gelezen.

Bij pagina 31 moest ik eigenlijk al wel naar m'n bed toe, maar ben gewoon verder gaan lezen omdat ik gewoon wilde weten hoe het verder liep,
je bent ook in de loop van het verhaal steeds beter gaan schrijven!

Ga zo door

Sissa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-05 02:47

Zoals Nero al zegt vind ik ook dat je stukken beter bent gaan schrijven, ik hoop dat je snel weer doorgaat met het verhaal, want het is superspannend!

EngeltjeS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-05 09:42

ik ben op het moment bezig, met het corrigeren van het verhaal.
er zaten behoorlijke fouten in, en die zijn veranderd.
het verhaal komt over een week denk helemaal in een topic. met titel!
(oke, ik ga het 'de foute liefde' denk ik noemen, of de verborgen waarheid??? hmm... help es mee mensen )