bonnielove schreef:Marwszjeuh je mag er best een voor me maken hoor maar iemand anders maakt er ook al een dus je moet het nog maar even zeggen Het maakt mij niet uit als iemand anders dr ook al 1 heeft gemaakt Je pb't maar als je dr 1 wilt :P
voor Monster:Monster schreef:wie wil deze foto wat bijwerken?[image]Het liefst wat kleiner, en dan die riem weg, alvast bedankt! asjeblief
xcynthiax schreef:moet je die andere er niet op zetten van mij Marwszjeuh, want die vind ik echt zooooo mooi!!!!die staan er al een paar pagina's terug op om precies te zijn hier: Op deze pagina
Cloverdale schreef:zijn er nog tips om het te verbeteren?Andere lettertypes gebruiken.vind ze storend. Sorry.
Marwszjeuh schreef:Andere lettertypes gebruiken.vind ze storend. Sorry.hmzZ dat is nou wat ik juist wel wat vind hebben maar iig bedankt
Cloverdale schreef:hmzZ dat is nou wat ik juist wel wat vind hebben maar iig bedanktidd. de lettertype vind ik wel mooi
Marwszjeuh schreef:die staan er al een paar pagina's terug op om precies te zijn hier: Op deze paginasorry, had er over heen gekeken
Cloverdale schreef:hmzZ dat is nou wat ik juist wel wat vind hebben maar iig bedanktIk vind ze totaal nie tpassen bij de omgeving.De kleuren ook niet, en het lijkt op die wordart dingen ik vind het gewoon niet leuk sorry
Marwszjeuh schreef:Ik vind ze totaal nie tpassen bij de omgeving.De kleuren ook niet, en het lijkt op die wordart dingen ik vind het gewoon niet leuk sorry het is geen wordart het is adobe en picture it pro maar goed ieders eigen mening