Ik vind dat er erg mooie foto's ingezonden worden! Feedback is uiteraard opbouwend bedoeld

Germie Leuk om eens wat anders op de foto te zien! Ik denk dat de foto een stuk mooier uit zo komen als de lijn links van de eitjes parallel zou lopen met de diagonaal van de foto. Dan kloppen de lijnen in de foto in mijn eigen net wat beter

NESCAFE Knap gedaan! Heel leuk ook hoe de duif in de camera lijkt te kijken

Nayomie Mooie kleuren! Zelf mis ik alleen een duidelijk onderwerp waar mijn aandacht heen wordt getrokken. Misschien het scherpe takje nog iets meer oplichten?
maj0 Heerlijk moment

Evaval Ik vind het jammer dat haar hand wordt afgesneden, zou ervoor kiezen om deze er helemaal op te zetten of helemaal af te letten. Het kleurgebruik en moment vind ik wel erg mooi!
Athelas Mooie roos! De kleuren vind ik wel erg fel/heftig, maar hierdoor trekt de foto wel meteen je aandacht. De druppeltjes die te zien zijn vind ik een leuke toevoeging

Caitlin_K De zwarte pony vind ik een klein beetje wegvallen tegen de zwarte achtergrond, mijn aandacht wordt meteen naar de rozen getrokken. Ik had het denk ik passender gevonden als de rozen net onder de neus van de pony geplaatst waren in plaats van ervoor. Het idee vind ik wel super!

Bellatrix Door de houding van het paard ben ik erg benieuwd waar hij naar kijkt, om deze reden had ik onder graag wat meer ruimte gezien in plaats van boven. Het paard komt wel heel mooi naar voren tegen de groene/blauwe achtergrond!
Thats_Me Leuke foto, beetje abstract vind ik hem ook! Ik had het riet rechts bijna voor een vogel aangezien

Rosslover Prachtige kleuren zo in het bloemenveldje. Vind de foto een beetje mat ogen, maar dat kan ook een kwestie van smaak zijn.

Fem Heel erg knap gedaan! Je blik houdt mijn aandacht goed vast. Zelfportretten lijken mij toch erg moeilijk om te maken (waag me er zelf ook nog maar even niet aan haha)
Deb100 Wat een prachtig spontaan moment! Heb je mooi vast weten te leggen

Joysieee Heel mooi! Ik heb hier weinig aan toe te voegen

LoveUggs Hertjes blijven toch zo leuk

MarijeR Prachtige kleuren ook weer! Door de mooie kleuren op de achtergrond, en omdat het vogeltje gelijke kleuren heeft als de boom, valt het vogeltje een beetje weg vind ik. Wel erg knap gedaan!
Gerdjee De golven vind ik erg leuk! Jammer dat de eenden (dat zijn de witte stipjes toch?

Quintenvo Heel mooi gedaan, houding pakt mooi uit zo! Bloesem blijft toch echt prachtig om bij te fotograferen. Misschien had je in de kijkrichting (links) wat meer ruimte over kunnen laten om het beeld wat interessanter te maken.
Magda_90 Prachtig abstract plaatje!

Sharani Mooie kleuren! De foto houdt mijn aandacht alleen niet helemaal vast, kan alleen niet zo goed benoemen wat dat precies is.
Fris Erg fijne heldere foto, je model staat er leuk op!
Suuszels Leuk moment, mooie kleuren! Vind dat er over je modellen een beetje een roze gloed hangt, al past dit wel samen met de omgeving

Joeluna Prachtige foto! Niks aan toe te voegen

DrawnHorse Heerlijk hè die katten?

Nicje87 Vind het moment eerlijk gezegd een beetje ongemakkelijk, ziet eruit alsof ze even zijn voorpluk goed moet doen of iets in die richting haha.
Niobe Erg mooi gedaan, prachtige kleuren! Om wat te zeuren te zoeken, vind ik het kleine stukje bloem linksonder net een beetje storen, valt alleen niet erg op!
Calice Wat een heerlijk duo is het ook! Erg lieve foto