Hier mijn feedback van week 5!
Agossie: Mooie heldere foto! Ik zie niet helemaal goed wat hij vast heeft, maar het geeft wel een dynamisch beeld.
Appelstroop: Ahww wat een lieve hond! Ik had misschien net iets meer van zijn oren ook willen zien, maar de focus ligt nu wel op de gesloten oogjes die zo heerlijk rust uitstralen.
Argai: Lekker kleurrijk, mooi! Krijg spontaan zin om op vakantie te gaan!
Asselruiter: Mooie scherpte foto. Het boompje voorin in beeld is voor mijn smaak net iets te veel aanwezig, het leidt me een beetje af.
_Balou:Ik vind de vliegjes juist leuk! Alleen wordt mijn aandacht ook naar de achtergrond getrokken, het viel me pas in tweede instantie op dat je pony een heerlijk warm vachtje heeft, die ook mooi scherp op de foto staat.
Bellatrix: Krachtige foto. Er zitten hele mooi lijnen in.
Biebz: Deze foto heeft echt wel wat. Ik blijf er in elk geval naar kijken. Misschien was het vanuit een iets lager standpunt nog interessanter geweest.
Bitje: Mooie kleuren! Heel herfstig. Styling is ook goed, ik vind de kleur en het patroon van de jurk erg mooi passen bij de foto.
caaramel: Heel gaaf idee, prachtig die regen!
calice:Wat óngelooflijk schattig!

cathyenbeau Prachtige zachte blik in de ogen van het paard. Heel mooi!
CrazyIris:Wow, mooie lucht! Voor mij storen de lichtjes een beetje, vooral die drie wat fellere. Omdat de lucht zo mooi zacht is van kleur.
Deetjeeuh: Wow. Super mooi!
Eefsel2109: Leuke foto! Wat een grote oren heeft ie!
Eskegirl: Leuk onderwerp, jammer dat er net een kreukje of iets in het papier zit. Verder heel mooi!
Fem: Gaaf! Had 'm zelf liever of helemaal scherp gezien, of juist met nog wat meer beweging erin.
FristiLover: Leuke foto! Heb er niet zoveel over op te merken eigenlijk.
GerdjeHoran: Ahww lief! Lekker pluizebolletje! Door dat grote hooinet lijkt ie nog kleiner hihi.
Gracezellaa: Ik vind het onderwerp heel leuk, maar blijf toch niet zo geboeid kijken. Kan mijn vinger er niet precies opleggen wat het is.
Gub: Gave kleuren! Echt een mooie foto!
hamsterfan: Foto is een beetje donker, het hoofd van het paard valt een beetje weg. Wel een goed moment!
horserider22: De hond past qua kleur helemaal in het plaatje hihi. Had misschien liever net iets meer van de pootjes gezien om de beweging te benadrukken, maar goed, da's lastig met een Jack Russell haha.
horsesm: Mooie glans ligt er over de foto!
Ingvild: Mooie donkere foto, houd ik van

IsaCalixa: Mooi, zo heerlijk genieten van het zonnetje!
ismy: Gave foto, heel mooi kleurgebruik!
jesicaaaa: Gave beesten zijn het! Foto had misschien van iets dichterbij of vanuit een ander standpunt genomen kunnen worden

Goed, ik ga nu eerst even lunchen, later meer