[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:40

Murthul schreef:
MZorro Ik vind eigenlijk dat je net teveel voorgrond hebt betrokken, en dat leid een beetje af.

Killyenn schreef:
Mzorro, ruige foto, vind het onderwerp en de sfeer van de foto goed overeen komen :j Hij lijkt me niet helemaal scherp, en ik vind het onderwerp op de voorgrond wat afleiden omdat hij zo groot horizontaal erop staat. Persoonlijk zie ik zo'n onscherpe voorgrond kadrering liever schuin over de foto heen zodat je echt een 'tunnel' creëert die de blik naar het onderwerp toetrekt, nu lijkt het bijna of je 'per ongeluk' een stuk van iets anders erbij op de foto hebt gezet. Had ook net iets meer ruimte aan de rechterkant tussen haar knie en de rand gelaten :)

magda_90 schreef:
MZorro
Een stoer portret, heel mooi, maar ik zou die blauwe balk links weghalen die doet echt afbreuk aan je foto en vooral aan het model. :j

Dankjelwel alledrie! Misschien is de rand inderdaad te groot en neemt die teveel ruimte in! Ik heb ook foto's zonder rand uiteraard en waar die maar een klein gedeelte mee is gekomen. Meer ruimte bij de rechterknie kan ik je in vinden.

Hij is wel heel erg pixelig geworden met de boktupload, maar bij Flickr moet ik helaas mijn mobiele nummer opgeven enzo en daar heb ik eigenlijk niet zo'n behoefte aan. Hebben jullie dat ook moeten doen, diegene die Flickr gebruiken?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:40

Killyenn
Prachtig, heel scherp, helder, sprekend, mooi van compositie, prachtig!

laurajoy15

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 21:58

Week 2!

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:08

@MZorro, ik log in met mijn Facebook account geloof ik dus ik heb nooit een 06 nummer in hoeven vullen...

Bibi, mooi zelf portret!! Ik wil zoiets ook graag proberen maar ik vind mijzelf absoluut niet mooi voor zoiets. :o

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:13

laurajoy15, mooie foto!

Bella, inloggen met n fb account kan niet meer op Flickr, ik moest in elk geval per se een yahoo-account aanmaken en daarvoor moet je 06 invullen..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:16

laurajoy15
Heel mooi qua compositie. Qua bewerking vind ik de kleuren alleen nog erg vlak, ik denk dat meer contrasten het silhouet scherper maken?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:19

Oh...hmm raar. Ik log ook niet in zie ik nu...ik ga naar de pagina en zie upload staan en klik erop en ik kan uploaden..en ik zie al mijn foto's..geen idee hoe ik dat ooit gedaan heb dan. :')

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 22:27

Inloggen met Facebook kon eerder wel. Later niet meer ;)

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-15 23:42

Hele mooie foto Laurajoy15, alleen jammer dat je de randjes van je lingerie ziet.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 00:20

Dank voor fb, die kadering is echt menings verschillend. Je moet ervan houden haha.

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 01:12

Bedankt voor de feedback.

Het was de bedoeling om een keer binnen iets te fotoggraveren. Deze krans hangt bij ons boven de eettafel. Het leek me mooi om deze op de foto te zetten, het lukte alleen niet helemaal. Of ik had het anders in mijn hoofd.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 11:22

Derde bijlees WK 2

Calice: Wat een ontzettend lieve foto, hij is oprecht en zacht. Je keus voor zwart-wit vind ik goed gemaakt.

XiiaaooNaa: leuk idee zo, mooie kleuren, geweldige DOF prachtig op dat midden scherp. Ik zie alleen niet echt de scherpte op de hond (wel het gras). Kan zijn omdat het onderwerp natuurlijk maar klein is mbt de foto en dat die wel scherp is, maar je dat minder goed kan zien :) ..

monbyou: heel eerlijk (en niet persoonlijk bedoeld), maar ik vind het geen goede foto. Dit is even snel de telefooncamera pakken en een kiek van je paard maken. Idg dat gevoel krijg ik erbij. Je achtergrond is niet mooi met al die hoeken erin en je paard heeft het deken nog om. Wel had hier een hele andere foto uit kunnen komen, creatief gezien. Want als ik het paard weg denk zie ik een geweldige foto. De hoeken, lijnen en diverse kleuren van die platen kunnen een leuke, creatieve foto opleveren.

horserider22: hihi ik moest lachen om jouw commentaar aan monbyou dat de achtergrond rustig moet zijn, terwijl jezelf ook een hoek hebt bij het hoofd waaruit blijkt dat het een huisfoto is, even snel van de hond. Had jezelf verplaatst zodat je alleen zebra achtergrond hebt, dat had een hoop uitgemaakt. Verder kan je jezelf verder van het onderwerp af plaatsen zodat de achtergrond ietsje meer onscherp werd. Normaal moet je het model van de achtergrond afhalen om een onscherpere achtergrond te creëren (maar dat gaat wat lastig met een stoel) dus je kan jezelf dan iets van alles afplaatsen dat je meer moet inzoomen en zo wat onscherpte op het achtergrond creëren.

Marbri: Mooie foto! prachtige achtergrond bij de kat, mooie kat ook! Ik had alleen graag of haar hoofdje iets gekanteld gezien zodat de weerspiegeling van het licht minder is of het licht dus iets verplaatsen :) . Maar dat is zout op slakken leggen :) .

Irene96: Wauw! geweldig idee, prachtige foto! Jouw ogen passen perfect bij de kleurcombinatie op jouw gezicht.

Dandy200: Sorry deze foto doet het voor mij niet. Ik ben niet gecharmeerd van de belichting, de achtergrond is heel opgelicht en de voorgrond is daardoor erg donker, ik zie weinig kleur verschil (misschien staat de kleurbalans niet goed) want het is hier erg gelig, roodachtig. Verder zie ik niet wat er scherp moet zijn in de foto. Sorry. Mooi idee, maar geen goede foto.

Sodeletuut: Tja hier houd ik van en dit is wat POTW voor staat. Pure, creatieve foto’s die je normaal niet snel goed zou vinden. Geweldige keuze voor het zwart wit, mooie uitloop van de manen zo, goede keuze qua plaatsing van het onderwerp. Ik ben fan van deze foto. Enig minpuntje is scherpte op de neus ipv oog.

LauraBloem: Mooie foto hoor. Mooi dat de zon net achter de bomen nog zit, maar wel zichtbaar is, en de vogel die er zo doorheen gaat. Ik zou alleen de streep in de rechterbovenhoek weghalen, leidt een beetje af.

Leonyr: Maakt weer een buiging. Wat is dit?? Ik had hier nooit een zwarte wasbak achter gezocht, eerst dacht ik aan een amfibie, maar nu je bellen zegt zie ik ze ook. Het lijkt op stromend water met de strepen ertussen, ik vraag me af of ik zoiets ooit na zou kunnen maken. En heb je er dan gewoon een licht op laten schijnen of ingeflitst? Het intrigeert mij zo erg, prachtige belichting en compositie. Bedankt ook voor de uitleg over hoe je het maakte, laat het wel heel simpel lijken zo :P .

Babel: Een zeer goed fotograferende toerist :P Prachtige foto, kan zo in een reisbrochure of national geografie blad over Kaapstad. Geweldige compositie, scherpte diepte en licht! Ik zou alleen het kader weglaten.

SternPhoto: Leuk dat je zo met de close-up geëxperimenteerd hebt. Je ziet de scherpte op het rechteroog, ben al blij dat daar het scherptepunt op zit. Wat je had kunnen doen (zeker met close-up) is je F getal hoger zetten zodat je scherptevlak groter en dieper wordt waardoor je het hele gezicht scherp kan krijgen.

Rianne_: Heerlijke foto, mooie kleuren, mooie compositie en een heerlijke zachtheid. Ik had alleen wel de foto nog iets gekanteld, want het lijkt nu of het loopstuk schuin afloopt (naar de zijkant) richting het riet. Dus als je er een knikker oplegt deze er naar rechts afrolt.

SuperLiesje: Mooie foto ook, goede belichting op het oog, mooie scherpte op het oog, zeer fijne DOF. Alleen de achtergrond aan de rechterkant stoort mij, ondanks de onscherpte.

showteam: Ook al weer een mooie foto. Geweldige scherpte-diepte. Mooie scherpte ook op het hoofd! Gewoon een zeer goede foto.

Kanzi: Wauw. Dit is een love it or hate it foto, maar I love it!

HeavensLove: Ook alweer een hele mooie foto. Leuk dat je je EXIf in de hoek hebt gezet! Leuk om te lezen dat je een ringflitser hebt gebruikt, ik vroeg me al af hoe je de binnenkant zo mooi opgelicht had gekregen. Een zeer goede foto!

jooproo: Misschien de vlek op de foto die je niet geheel tevreden maakt? Ik vraag mij namelijk erg af wat het is en het leidt mij enorm af. Ook staat de horizon niet goed in de foto.

_Kiki_ Mjam lekker! Mooie belichting en scherpte diepte, ik had alleen het bord recht gefotografeerd, nu lijkt het eten van het bord te vallen :) .

Sanne_com: Mooie foto! Ik voel me wel een zeikerd met continu te zeggen dat er iets niet recht staat, het is speels dat je bakje scheef staat, maar let er dan op dat je ondergrond (het hout) wel recht wegloopt. *zet zeikmuts weer af* verder gewoon een zeer goede foto!

Killyenn: Wauw! Wat een plaat, tof dat je jezelf iets mannelijker hebt gemaakt, laat meteen een stuk creativiteit zien. Geweldige compositie, scherpte en belichting! Dit is een expositie plaat!

LauraJoy15: Leuk! Heel erg leuk, mooi idee, goed uitgevoerd qua kleding, model (ook zo met het lange haar), achtergrond en belichting. Helemaal goed! (ik zou alleen als ik jouw was proberen de ondergoed lijn digitaal weg te werken.)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 11:27

Ik ga me er eens aan wagen.....de feedback van week 2.
Week 1 is er domweg niet van gekomen en dit word mijn eerste feedback ever dus ik hoop dat ik jullie niet teleurstel.
Ik heb de commentaren van anderen niet gelezen eerst dus als jullie vinden dat ik uit mijn nek klets mag je dat gerust zeggen. :j

Glenstorm - Mooi moment, oortjes van het paard er mooi op en de consentratie van de ruiter.
Ik doe het je niet na in een binnenbak!
Sicayes - Schitterende maan en mooi scherpe takken. Goes idee om van 2 plaatjes 1 te maken. Het heeft iets spannends, mooie plaat!!!
taarssKerstsfeer word mooi weer gegeven daar. Het lampje had nog scherper gemogen met een hoger F getal misschien.....Leuk dat je je exif gegevens er bij zet.
JewEmm Mooi met die maan er bij. Persoonlijk had ik het gebouw aan de bovenkant nog iets meer licht gegeven in lightroom bijvoorbeeld maar zo heeft het ook wat.
Suuszels Een stralende aanstaande moeder.....mooi moment ook! Nadat je de kleuren hebt aangepast is hij eigenlijk gewoon goed, niks meer aan doen.
Gracezellaa Helaas stoort het vervaagde blad op de voorgrond een beetje, volgende keer misschien iets dichterbij zo een foto nemen. Vanuit een andere hoek kan je al snel een ander indruk maken. Nog iets lichter en wat meer kleur er bij en dan heb je toch een mooi plaatje. Maar hij is zeker niet mislukt.
Marjoow mooi licht, mooie kleuren....jammer van de draad. Fijne plaat om naar te kijken.
FellowSchattige baby!! misschien als je je exif er bij zet dat er makkelijker mee gedacht kan worden. Ik durf nu niet zo goed mee te denkenhier in omdat ik zelf nog te veel moet leren maar ik vind het wel een aandoenlijke foto.
AsselruiterMooi romantisch, goed idee....mooie kleuren....niks op aan te merken.
WiancaR Mooi idee!!! Persoonlijk had ik de foto iets hoger genomen...kniehoogte....en het paard meer in de linker onderhoek geplaatst zodat je wat meer ook in de "poort" kijkt. Verder vind ik de kleuren erg mooi, het hele idee is gewoon mooi!!
_Elke Je mist inderdaad de scherpte....komt denk ik door de bokt upload? Ik zou ook wat meer ruimte geven in de kijk richting en een beetje kleur er bij.
KimdeGroot94 uiterste consentratie van mens en dier.....het samen werken komt goed over, leuke foto!
MaritAls je de kade vooraan niet zag had het geleken of je op het water had gezeten hihi...mooie foto. Misschien had er ietsje minder contrast in gemogen maar verder mooi scherp en mooie kleuren.
ismyMooie dame.....goede make-up fijne compositie. Beetje jammer van de handen dat die niet scherp zijn, dat leid me een beetje af van haar gezicht.
MariettLeuke foto, contrast mooi, helderheid ook mooi, ik mis het puntje van het oor van het paard. Copyright stoort totaal niet wat mij betreft .
LinSaLief shetje! In een scherpe zon geschoten, net niet helemaal scherp maar helemaal niet verkeer met dat licht. De rechterkant van het koppie zou je nog wat meer licht kunnen geven misschien.
it_is_me Mooi!!! damn, dat lukt mij nou niet he?
MarijeRMooi scherp vogeltje . Mooie kleuren en mooi helder, erg leuk idee!!
k_mHard werkende dame, mooie uitsnede. Even de stroomdraad op de muur weg en de vlekjes van de muur. Goeie foto!!!
verographyGaaf!!! Na lang zoeken toch van mening dat ik er helemaal niks op aan kan merken.....ook niet als ik mijn best doe wat te vinden. Jij heb dus even helemaal niks aan mij.
marijepagterWat een schatje!!! Dieren zitten nooit stil hahaha. Ik vind het helemaal geen verkeerde foto qua compositie, hij lijkt wel wat ruis te hebben en mist misschien wat scherpte maar ik vind hem wel erg leuk.
Racheel Ik kan me niet storen aan de deken of teugels. Helemaal geen slechte foto gezien het licht van dat moment. Ik vind hem mooi zoals hij nu is.
cathyenbeauHoewel ik zou kiezen voor iets minder voorgrond vind ik het wel een erg mooie foto.
Bellatrix Schitterende kleuren in die ogen!!!! Mooie foto!!!
billionacheNiet rot bedoeld maar ik heb er niks mee. Maar dat zal ongetwijfelt met smaak te maken hebben, die verschilt van persoon tot persoon.
JespriGoeie foto, voor mij niks aan te vinden wat beter kan.
manonfleurJammer van je teleurstelling. Op de PC ziet het er altijd net even anders uit......ik deel jouw teleurstelling dan ook met regelmaat op mijn eigen plaatjes.
magda_90ja, nu heb ik ook zin in een kop thee haha....mooie foto, ik kan er niks aan vinden wat beter zou kunnen.
AstorIk hou hier van....sterke kleuren, mooie uitdrukking op het gezicht....bokeh past precies, erg mooi!!
rosslover Dat is weer eens iets totaal anders, erg leuk idee!!
JolijnnKnap gedaan!!! Ik zou wel even het stof er af halen voor ik ze zou schieten maar ik vind de zwart op zwart wel erg goed gelukt.
Joysieee wat een leuk idee!! Misschien volgende keer op een iets hoger stuk plaatsen zodat je de foto zo kunt maken dat je wat verder de diepte in kan kijken.
MurthulMooie foto, jammer dat je niet een neusje kan zien of iets, maar dieren poseren dan ook nooit echt voor je als je dat wilt. Mooie kleuren!!
Kimmetjee04Wat gaaf bedacht!!! Misschien had de kwast ook een klein beetje kleur kunnen hebben om het nog realistischer te maken maar ik vind het een gaaf plaatje hoor!!!
AgossieSja......ik ben denk ik een beetje bevooroordeeld bij deze leukerd, mooie plaat weer!!!
calice*smelt* Wat een lieve foto!! Niks meer aan doen!
binkyWat een leuk moment!! Ik had iets meer van de kat zelf willen zien hier, mooie kleur in de ogen!!
XiiaaooNaaEen witte vacht en direct scherp zonlicht maakt de billen net te licht, iets dichterbij had wat meer voorgrond weg gehaald, in mijn ogen valt de hond nu een klein beetje weg in het plaatje.
monbyouHier lijkt wat scherpte te missen maar verder wel een hele mooie foto!
horserider22Klopt het dat je scherpstelpunt op de hals staat? Op het oog is denk ik mooier. Leuke hond!!
MarBriWAUW! Mooi hoe je de glans in de ogen hebt vast weten te leggen, schitterende kat, mooie foto, goeie kleuren........mooi mooi mooi
Irene96Gaaf gedaan!!
Dandy200Mooie kleuren en leuk plaatje, even de ketingen er af poetsen nog.
SodeletuutMooi!! Bij deze foto vraag ik me af hoe het er uit zou zien als je het paard helemaal rechts tegen de zijkant zou plaatsen.....gewoon uit nieuwsgierigheid.
LauraBloemJammer dat je niet tevreden bent, ik vind de kleuren wel erg mooi.
LeonyrIk vind hem erg boeiend.....zit te kijken on ondertussen te raden wat het is. Mooie die combinatie van kleur en contrast!!!
wendy1987Ik mis hier wat kleur......en ik zou iets anders doen qua compositie maar weet ook niet zo goed wat precies.
BabelSuperplaat!!!
SternPhotoSchattig plaatje, ik mis een stukje rechterwang maar mooie foto!!
Rianne_Oogt als een plek om even je gedachten op een rij te zetten.....nice!!
SuperLiesjeNo comment!! Mooi!!!
showteamLove it!! Vooral die achtergrond. Erg goede foto!!
KanziHij lijkt erg overbelicht, misschien dat nog iets meer contraast het hem gaat doen?
HeavensLoveIk weet niet of je het verhaar van SuperGirl kent? Dit was haar favoriete bloem. Mooie foto!!
Ash_Mooie foto van een alerte honf, mis wat scherpte op het oog.
CrazymelMooie kleuren, mooi contrast. Ik had dat koppie graag helemaal scherp gezien.
hilly200Rust....stilte....medeleven....dat kom tin mij op bij het zien van jouw foto....erg mooi!!!!
jooprooKan helaas niet thuis brengen wat daar vliegt? Kan het zijn dat de plaat iets scheef staat misschien?
_Kiki_Goeie kleur, leuke compositie, krijg er honger van. Mooie foto!!
MZorroLijkt niet helemaal scherp, misschien door de voorgrond? Die voorgrond links had voor mij iets minder gemogen.
Sanne_comTypisch zo een plaatje wat je aan het denken zet......top gedaan!!
KillyennWat een mooie uitstraling zit er in deze foto!! kan zo als reclame foto gebruikt worden.
laurajoy15Hier houd ik van, erg mooi!!!

Wat een bevalling :') maar wel erg leuk om te doen ook.
Nu moet ik nog snel even zien welke ik zelf ga plaatsen voor deze week.
Nu eerst koffie :9k

HeavensLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:04

quartel schreef:
HeavensLoveIk weet niet of je het verhaar van SuperGirl kent? Dit was haar favoriete bloem. Mooie foto!!

neen ken ik niet :)

en iedereen bedankt voor de feedback :)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:05

Mijn week 2

uhm.....juist, dat lukt dus niet echt nog.
Ik heb een Flickr account gemaakt....kan iemand me vertellen hoe ik dan die foto hier er op krijg?
Ik krijg nu steeds dat de afmeting niet bepaald kan worden of een foto waar de helft van af is gehaald en zo verkleint dat het er ook niet meer uit ziet. :')

Wel heb ik een album aangemaakt waar ik kan verzamelen geloof ik..... *snapt er niks van* :')

Ik verzamel hier: https://www.flickr.com/photos/129828590 ... 226645851/

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:13

Aan de rechter onderkant van de foto kun je op downloaden klikken en daar dan kiezen voor het tonen van alle afmetingen. Dan kies je de juiste afmeting op de volgende pagina en kopieer je de IMG link.

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:18

Je afmetingen zijn wat groter dan maximaal op bokt mag nl 900x600.
Inderdaad rechts onderin pijltje naar beneden kiezen, dan "view all sizes" En daar "medium 800" kiest moet het lukken.

link naar scherm met alle foto's

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:25

Jeetje....ik knutsel wat af maar niks lukt.....
333 x 500 lukt ook niet.....welke maat moet ik hebben dan?
Ik zag dat je hem net wel had Nescafe dus ik doe gewoon iets niet goed.

edit:

Canon Eos 1000D - F4 - 1/1000 - ISO 800 - 55mm

Afbeelding

:D :D gelukt *\%/* *\%/*

Dank jullie wel voor jullie hulp _/-\o_
Het is altijd even zoeken als je voor het eerst met een programme werkt......
Laatst bijgewerkt door quartel op 11-01-15 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:35

Quartel bedankt voor je feedback. :)

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:37

Gefeliciteerd Jespri *\o/* *\o/*

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:37

Bedankt! :D :D

Hilly200 jij ook nog bedankt voor je feedback. :)

monbyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 12:48

verography schreef:
Derde bijlees WK 2

monbyou: heel eerlijk (en niet persoonlijk bedoeld), maar ik vind het geen goede foto. Dit is even snel de telefooncamera pakken en een kiek van je paard maken. Idg dat gevoel krijg ik erbij. Je achtergrond is niet mooi met al die hoeken erin en je paard heeft het deken nog om. Wel had hier een hele andere foto uit kunnen komen, creatief gezien. Want als ik het paard weg denk zie ik een geweldige foto. De hoeken, lijnen en diverse kleuren van die platen kunnen een leuke, creatieve foto opleveren.

Dank je wel voor de feedback :D ik snap wat je bedoeld het is niet een van mijn beste foto's. ik heb alleen de foto niet gemaakt met een telefoon maar met mijn spiegelreflex. En mijn paard had zijn deken nog om omdat de foto in de paddock is gemaakt.

quartel schreef:
Ik ga me er eens aan wagen.....de feedback van week 2.

monbyouHier lijkt wat scherpte te missen maar verder wel een hele mooie foto!

Dank je wel :D scherpte kan kloppen ik heb de laatste tijd wat moeite met mijn camera om een scherpe foto te maken.

MarBri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:24

Iedereen bedankt weer voor de feedback. Wel positief deze week. Wordt er bijna verlegen van.
Baal zelf ook wel van de reflectie precies op de pupil in linker oog. Dit was de 2e keer dat ik studio heb opgezet ben nog wel zoekende naar opstelling van de lampen.
Wianca het is een britse langhaar. En ze blijft heel braaf zitten op het tafeltje als ze maar af en toe een snoepje krijgt.

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:26

Allemaal erg bedankt voor de positieve feedback!

magda_90 schreef:
Je foto is zeker interessant om de aandacht langdurig bij te houden, daarvoor mijn complimenten (dof, contrast en scherpte is prachtig). Des meer rijst de vraag wat dit is? Heel mooi gedaan.
[edit] Aah gelezen wat het is! Ik ben hiermee aan het experimenteren aan de tegenovergestelde kant; witte wasbak. Nogmaals prachtig gedaan!

Bedankt! Goh, wat gaaf! Wilt dat een beetje lukken? Ik vind een witte bak nog erg lastig.

verography schreef:
Maakt weer een buiging. Wat is dit?? Ik had hier nooit een zwarte wasbak achter gezocht, eerst dacht ik aan een amfibie, maar nu je bellen zegt zie ik ze ook. Het lijkt op stromend water met de strepen ertussen, ik vraag me af of ik zoiets ooit na zou kunnen maken. En heb je er dan gewoon een licht op laten schijnen of ingeflitst? Het intrigeert mij zo erg, prachtige belichting en compositie. Bedankt ook voor de uitleg over hoe je het maakte, laat het wel heel simpel lijken zo

Ha, gelukkig, dat was precies mijn bedoeling. :D
Geloof me, als je er een beetje handigheid in krijgt, dan is het erg leuk en goed te doen. Het water stroomt wel, jij hoeft alleen maar te klikken.
Ik heb dan ook geen gebruik gemaakt van een flitser in dit geval, enkel het aanwezige licht van de ruimte. Volgende stap zou inderdaad wel eens kunstlicht kunnen zijn, lijkt me ook erg gaaf.

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-15 13:36