Murthul schreef:MZorro Ik vind eigenlijk dat je net teveel voorgrond hebt betrokken, en dat leid een beetje af.
Killyenn schreef:Mzorro, ruige foto, vind het onderwerp en de sfeer van de foto goed overeen komenHij lijkt me niet helemaal scherp, en ik vind het onderwerp op de voorgrond wat afleiden omdat hij zo groot horizontaal erop staat. Persoonlijk zie ik zo'n onscherpe voorgrond kadrering liever schuin over de foto heen zodat je echt een 'tunnel' creëert die de blik naar het onderwerp toetrekt, nu lijkt het bijna of je 'per ongeluk' een stuk van iets anders erbij op de foto hebt gezet. Had ook net iets meer ruimte aan de rechterkant tussen haar knie en de rand gelaten
magda_90 schreef:MZorro
Een stoer portret, heel mooi, maar ik zou die blauwe balk links weghalen die doet echt afbreuk aan je foto en vooral aan het model.
Dankjelwel alledrie! Misschien is de rand inderdaad te groot en neemt die teveel ruimte in! Ik heb ook foto's zonder rand uiteraard en waar die maar een klein gedeelte mee is gekomen. Meer ruimte bij de rechterknie kan ik je in vinden.
Hij is wel heel erg pixelig geworden met de boktupload, maar bij Flickr moet ik helaas mijn mobiele nummer opgeven enzo en daar heb ik eigenlijk niet zo'n behoefte aan. Hebben jullie dat ook moeten doen, diegene die Flickr gebruiken?