Van dat lijstje zou ik dus voor Fuji of Panasonic gaan.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manon88 schreef:En dat is dan alleen gebaseerd op het merk of ook op het type? Ik neem aan dat daar ook nog verschillen in zitten namelijk!
Fammiie_x schreef:Heeft hier iemand de Nikon D40 ?
Zoja met welke stand fotograveren jullie meestal ?
Nouks schreef:Fammiie_x schreef:Heeft hier iemand de Nikon D40 ?
Zoja met welke stand fotograveren jullie meestal ?
Stand en/of instellingen moet je af laten hangen van de situatie, niet van de camera.
Overigens lijkt me dit meer iets voor het tips&tricks-topic
Dyonne schreef:Hier toch nog even iets.
Twee vriendinnen van mij hebben ieder een Kodak.
Specificaties ongeveer gelijk aan mijn oude Olympus. Die Olympus was in de tijd iets duurder dan hun Kodaks.
Maar mijn camera was veel fijner in gebruik en meer kwaliteit. Ondanks dat 1 van de Kodaks een mpixel meer had.
Ook beiden vriendinnen hebben met mijn camera gewerk, en vonden die fijner werken.
Beter scherpstellen etc.
Fammiie_x schreef:Waar kan ik zo'n topic openen dan ?
simoneghille schreef:Ik heb even een vraagje, ik ben opzoek naar een camera, voor het fotograveren van bewegende beelden, mijn Samsung S630, is helemaal niets..
Nu heb ik de volgende gevonden :
kodak easyshare z812
Iemand hier ervaring mee? Ik hoor het graag!
Qua paarden actie fotos..
simoneghille schreef:Ik heb even een vraagje, ik ben opzoek naar een camera, voor het fotograveren van bewegende beelden, mijn Samsung S630, is helemaal niets..
Nu heb ik de volgende gevonden :
kodak easyshare z812
Iemand hier ervaring mee? Ik hoor het graag!
Qua paarden actie fotos..
Nouks schreef:Grappig, dit topic doet me toch even ergens aan denken...
[PP] Paardenmensen en "Mensen met Paarden"
Vervang het woord paard maar door "camera"
"fotografen en mensen met camera's"
Misschien niet een geheel nette opmerking van mij, hier en op dit moment, maar ik kan er even niet meer zo goed tegen hoe bepaalde mensen reageren op mijn adviezen terwijl ik voor iedere vraag hier uitgebreid de tijd neem en een uitgebreide en onderbouwde reactie plaats.
Flowerpull schreef:Toevallig de Mod-opmerking vorige pagina gemist?!