Mijn week 42. Goudhaantje. Het kleinste vogeltje dat er in Nederland rondvliegt met een gewicht van rond de 5 gram. Verkeerde combinatie voor vogels, maar met m'n 70-200 in combi met m'n fullframe is hij toch aardig gelukt!
Ik ga mezelf afmelden.. Baal best een beetje, maar ik red het gewoon niet meer.. Elke maandag denk ik, owjaa! Foto. Maar ik heb de tijd gewoon niet om het rond te krijgen. Blijf het topic wel volgen en wie weet volgend jaar een nieuwe poging als ik zelf alles wat meer rond heb.. Ik blijf lekker meegenieten en als ik ineens wel weer tijd heb, dan zal ik kijken of ik het red met feedback! In ieder geval allemaal bedankt voor jullie feedback op mij, en heb 41 weken heerlijk genoten van dit topic al!!
Zit persoonlijk ff in een huge dip, dus even een foto van de wandeling toen straks, ff geen energie voor Feedback geven.
Week 42:
Ylvy
Geplaatst: 19-10-15 19:13
Lekker spontaan, mijn POTW :
S_imonee
Geplaatst: 19-10-15 19:56
Week 42:
Een oudere (twee maanden geleden) foto van mijn lieve merrie die helaas met pensioen moest, vanwege versleten benen Hier was ik met haar aan de wandel en was ze lekker met het water in de plas aan het knooien. Ik mag nog steeds wel met haar wandelen en kleine stukjes rijden, maar voor lange ritten is het helaas gebeurt
Ik vind de uitsnede zelf niet geweldig, maar haar blik, omdat het water toch niet zo lekker smaakt, maar wel elke keer weer met die snufferd in de plas duiken
Ladies, Mijn foto én de lijst komt morgen... Maandag is toch echt een té drukke dag voor mij. Volgend jaar ga ik alles op de zondagavond plannen. Dit is niets zo... Groetjes!
Leonie_M
Geplaatst: 19-10-15 20:57
Prima hoor Agossie. Van mij mag je de deadline nu ook al naar zondag schuiven hoor
Week 42
Hoe vinden jullie de kleuren. De kleuren op mijn beeldscherm komen totaal niet overeen met die op mijn telefoon. Maar nu weet ik niet het aan mijn telefoon of mijn computer ligt. Op mijn telefoon is hij erg geel
Killyenn
Geplaatst: 19-10-15 20:59
Ik vind hem vrij groen/geel. Niet extreem, maar wel te voor een mooie kleurbalans!