Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xxjamiexx schreef:Tatariki schreef:Ik wil nog wel wat foto's tekenen. Het liefst paardenhoofden zonder hoofdstel. Halster mag wel
Kijk in mijn profiel daar staan er genoeg om uit te kiezen..
De tekening wel graag via pb
Naomi21 schreef:ro0my schreef:
Ooh wil je er dan ook 1 voor mij maken???
Heb je een duidelijke en leuke foto?
En van n steigerend paard?
Zo ja, sta je vooraan op mijn lijstje. Zo nee, zet ik je even op de "to-do-lijst" en begin ik aan jouw tekening zodra ik mijn "steigerende-paard-opdracht" afgerond heb.
Dus ff voor de duidelijkheid:
- ik ben op zoek naar n foto van n steigerend paard voor n opdracht.
- ik neem ook andere opdrachtjes aan maar de tekening van t steigerende paard heeft voorrang.
Naomi21 schreef:Elovesp en Smeetjoew: ik schrijf jullie bij op mijn to-do-lijstje.
Willen jullie mij de foto's Pben die jullie graag getekend zien worden?
Mijn lijstje is nu vol en gaat dus even dicht. Als ik alle paarden heb getekend die nu op de lijst staan, teken ik graag weer andere paarden
.
Maar om te zorgen dat er geen eeuwen gewacht hoeft te worden op n tekening maar ffkes zo.
Nu zoek ik alleen nog n foto van dat steigerende paard.
speedylover schreef:hier, voor khanitatje, de duidelijke goede scan komt nog, maar hier alvast een voorbeeld![]()
speedylover schreef:speedylover schreef:hier, voor khanitatje, de duidelijke goede scan komt nog, maar hier alvast een voorbeeld![]()
speedylover schreef:waarom reageert er nooit iemand op me tekeningen
speedylover schreef:ik heb een cam, maar die zet alles in blokjes en heel donker en vaag! ik heb hem al opnieuw gescand bij een vriendin, hoop dat ze gelukt zijn! ze stuurt me ze waarschijnlijk morgen toe, het zijn er 4 of 5
Citaat:Naomi21
Nu zoek ik alleen nog n foto van dat steigerende paard .
paOlien schreef:@ Maaikelover93: ik wil hem graag zien! hoop dat het lukt met erop zetten! alvast bedankt!
@ Speedylover: jij ook alvast heel erg bedankt, en de jouwe wil ik ook erg graag zien!
speedylover schreef:hier, voor khanitatje, de duidelijke goede scan komt nog, maar hier alvast een voorbeeld![]()
maaike93 schreef:paOlien schreef:@ Maaikelover93: ik wil hem graag zien! hoop dat het lukt met erop zetten! alvast bedankt!
@ Speedylover: jij ook alvast heel erg bedankt, en de jouwe wil ik ook erg graag zien!
met de cam gemaakt dus heeell onduidelijk![]()
maarja..voor een indruk :
zoals ik als zei vind ik hem er niet op lijken(ik teken ook pas voor de eerste keer) en ik heb de hals gewoon recht door laten lopen, omdat het moeilijk werd!
xxx Maaike
maaike93 schreef:paOlien schreef:@ Maaikelover93: ik wil hem graag zien! hoop dat het lukt met erop zetten! alvast bedankt!
met de cam gemaakt dus heeell onduidelijk![]()
maarja..voor een indruk :
http://www.mijnalbum.nl/Foto=MEC88VA3[/img]
zoals ik als zei vind ik hem er niet op lijken(ik teken ook pas voor de eerste keer) en ik heb de hals gewoon recht door laten lopen, omdat het moeilijk werd!
xxx Maaike