Feedback
monbyou - jammer dat de schaduw op haar neus valt, dat breekt het beeld. Mooi scherp en de kleuren van de achtergrond maakt het een erg zachte, kalme plaat.
Deetjeeuh - je hebt erg mooi licht op de foto, maar ik denk dat je er nog iets meer gebruik van had kunnen maken. Ik denk dat ik het model liever in de schaduw had gezien, nu is ze wat overbelicht en haar gezicht lijk door de schaduwen ook wat apart. Ik weet niet of je daar de mogelijkheid toe had, maar als je het model iets naar links had geplaatst en de foto wat meer naar rechts had genomen, was het geheel denk ik nog net wat sterker geweest!
TeSsZz - leuke, gezellige foto. Misschien niet het ideale licht voor zo'n portret, het is erg fel en met de lichtere achtergrond is het niet het meest flatterend. Jammer van de (beegings?)onscherpte op de rechterdame.
showteam - wat een prachtige hond! Komt ook erg mooi uit tussen de kleuren van de achtergrond. Vind de foto een klein beetje contrastloos, waardoor de hond wat wegvalt. Mooi gewerkt met de onscherpte op de voorgrond.
Joysieee - schattig