Ik gooi gelijk weg wat ik niet wil en de rest bewerk ik.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Bagheera_206 schreef:Ik vind het vooral heel prettig en snel werken als je weer met honderden foto's terug komt van dagje fotograferen op event/wedstrijd/meeting/etc.
Waar ik niet achter sta, komt gewoon niet online en ga ik dus ook niet bewaren. Dan van de rest bewerk ik er een paar na als preview en markeer ik als een vlaggetje, en de rest gaat met een watermerk dwars er doorheen online.
8nnemiek schreef:Sony heeft zeker alleskunners![]()
Ik werk zelf met de crop a6600, en ga de a6700 aanschaffen komend voorjaar. Ik doe trouwvideo- en fotografie ermee.
En in de full-frame modellen heb je de A7III en de A7IV die perfect zijn voor foto en video, en de A7S serie richt zich nog meer op video, met oa betere slowmotion mogelijkheden.

Ik ga ook even de tweedehands markt in de gaten houden en dan kijken wat het wordt. Denk dat ik dan begin met iets als A6100 en als ik het echt leuk vind kan ik altijd nog verder sparen natuurlijk 
Ik vermoed dat 1.000 euro excl. btw prima is.
Misschien helpt de Sony meer bruikbare foto's te maken met hun focus.
Ik wil al tijden een nieuwe body maar ben nog steeds aan het twijfelen wat een goede opvolger voor m'n Canon 70D zal zijn (vrijwel alles van de nieuwere camera's wel waarschijnlijk want de mijne is aardig bejaard
). Heb al meerdere filmpjes gekeken maar blijf het moeilijk vinden. Voor mij is het vooral budget VS mogelijkheden van de camera en waar doe ik goed aan want ik wil graag een fijne camera waar ik weer even mee vooruit kan.