Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Desiree_1993 schreef:Ik ga waarschijnlijk dinsdag de canon powershot s5 halen, iemand ervaringen?
Michelle_x schreef:Even een stipje, ik ben opzoek naar een mooie camera, omdat fotografie mij toch erg aanspreekt.. Een beginners camera, met een professionele look.
Ik ben benieuwd of jullie me iets aan kunnen raden.
Chr1s schreef:[
je loopt net €50,- mis
was cashback actie tot 1 juni
wel jammer!
oneilltje79 schreef:Chr1s schreef:[
je loopt net €50,- mis
wel jammer!
![]()
![]()
Formulier nog niet opgestuurt...
Citaat:Algemene voorwaarden:
punt 5.
De actie loopt van 01/03/2008 tot en met 30/06/2008. Om in aanmerking te komen voor de Cash Back, dienen de producten binnen deze periode te zijn gekocht en dient het aanvraagformulier op of voor 15/08/2008 (voor Spanje altijd 3 maanden na de einddatum) te zijn verzonden.
oneilltje79 schreef:Jullie maken me weer gelukkig
Michelle_x schreef:Even een stipje, ik ben opzoek naar een mooie camera, omdat fotografie mij toch erg aanspreekt.. Een beginners camera, met een professionele look.
Ik ben benieuwd of jullie me iets aan kunnen raden.
Si_monee schreef:oh, maar de cashback actie is daar afgelopen
Michelle_x schreef:Haha, de prijs van de nikon d60 is toch íets te hoog voor mij.. Maar wel een erg mooie camera.
wat vinden jullie van de fuji finepix S5800
Chr1s schreef:Si_monee schreef:oh, maar de cashback actie is daar afgelopen
kunnen ze geen bon maken met andere datum?
Si_monee schreef:wilde graag of de nikon D60 of de Canon eos 400d. Maar in de winkel hebben ze me geadviseerd voor de canon te gaan
In vergelijk zijn ze eigenlijk even goed, en in verhouding is de Canon goedkoper qua lenzen omdat er in de canon body een beeldstabilisator zit. en dat is er bij de Nikon niet. Daarom zijn de lenzen van de Nikon veel duurder, en ja is het een duurder plaatje
oneilltje79 schreef:Chr1s schreef:[
je loopt net €50,- mis
wel jammer!
![]()
![]()
Formulier nog niet opgestuurt...