Mijn week 40:

Wat feedback betreft houd ik het even bij de laatste 5.
Joeluna: Mooi stilleven. Lekker heldere kleuren, beetje jammer van de drukte op de tafel op de achtergrond.
k_m: Ik vind de foto een klein beetje grauwig voor zo'n vroelijke gebeurtenis. Ook is naar mijn smaak de onscherpe voorgrond veel te aanwezig en de uitsnede van het bruidspaar een beetje vreemd. Sorry, hij is niet helemaal mijn smaak. Je hebt het bruidspaar er wel mooi scherp op en ik vind de houding van de twee wel echt heel leuk.
Deetjeeuh: mooie foto! lichte plekken lijken een tikje overbelicht, Erg leuk met de speling in het water, jammer dat het oppervlak niet wat strakker was, maar daar heb je niks over te zeggen natuurlijk. Wat ik ook jammer vind is dat het paard een beetje "op spanning" staat, de lijn strak, been vooruit, een fijne ontspannen pose was mooier geweest denk ik.
LOVESUSHI: Ik vind het een leuke foto hoor, mooi de herfstkleuren te pakken. Ik had de compositie wel iets hoger genomen, iets meer boom, iets minder grond, niet veel, maar wel een beetje.
LoveUggs: Leuke plaat, heb er niet zo heel veel op aan te merken. Jammer dat de teugel een beetje vreemd hangt, zo strak aan de ene kant en suuper los aan de andere. Mooie achtergrond vervaging en dat er vooraan toch niet wat sprietjes semi scherp zijn, vind ik leuk speels.
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 05-10-15 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt