hahah ja farouche 2 dat had ik dus ook terwijl ik hem aan het tekenen was, net alsof er iets niet klopte aan de tekening maar toen die helemaal af was en de foto er ook nast lag klopte die toch wel.... maar zo de tekening apart blijft die er raar uit zien!!!
Pinokiolover@ hij is echt leuk geworden zeg! Ik zie Noëll met z'n gekke bekken er echt in! misschien is de neus (onderlip) een beetje te smal, maar verder helemaal top
Smeetjoew; Fotoos verkleind, kwali achteruit gegaan... Ik en Farouche; Ik en Spoeky, allebei oogjes dicht, pure toeval hoor! ; Ook allebei oogjes dicht, het is echt toeval! ik had gewoon mijn ogen open, maar precies als ik knipper klikt ze
ALs je ze groter wilt hoor ik het wel Je mag bij de 2e als je die doet, mijn ogen open tekenen hoor!
Lafayetta(als ik het goed heb) Ik teken gratis, maar schilder voor een prijsje. Ik heb het nu erg druk, omdat ik aan een nieuwe opdracht begin, en ik maak nu de draver, fries e.d. nog af, ik maak nu alleen nog spoed opdrachten(zie verjaardag, overlijden e.d.) Ik maak niet "zomaar" meer, dat is voor mij geen motivatie genoeg.
Ja natuurlijk ik snap het volkomen maar ik weet waar ik moet zijn als ik geen cadeautje weet voor iemand;) alvast bedankt voor de informatie. Als het voor iets speciaals is dan zet je je eigen er net wat meer voor in volgens mij
en ik heb wat gevonden met een resultaat: Ik vond het paard een apparte houding hebben en vond dit geweldig oefen materiaal, het is een vluggertje van 10 min vandaar dat het meer een striptekeningpaardachtig ding is maar het ging mij even alleen om de houding
even een opmerking: Ik irriteer me zwaar aan het feit dat Farouche haar foto's zo groot heeft neergezet, had er dan een kleine versie met een link onder geplaatst. Dit is heel onoverzichtelijk voor iedereen en ik stoor me er enorm aan!
het is een tip zodat je de volgende keer de foto's fatsoenlijk neerzet.
@NinaTijger: Nog even nergens of ja, im weet niet of je de nieuwstje versie al gezine hebt? Moet je even kijken bij mijn berichten het topic heet [tek]paard van NInaTijger (bijna af) alleen sommige mensen zien nog de oude schets :S weet ook niet hoe dta kan, maar je meot maar even kijken